خرید لاستیک لندرور رنجرور

دسته بندی ها: خرید لاستیک

خرید لاستیک لندرور رنجرور

کمپانی لندرور یکی از هیولاهای خود یعنی لندرور رنجرور را در سال 2013 به بازارهای جهانی معرفی کرد . زیبایی مدهوش کننده ، طراحی داخلی فوق العاده و آپشنهای متعدد از ویژگی های این خودروی انگلیسی است .

خرید لاستیک لندرور رنجرور

لندرور-رنجرور

مشخصات فنی لندرور رنجرور

موتور 6 سیلندر 24 سوپاپ با 350 اسب بخار قدرت 3000 سی سی حداکثر سرعت 210 کیلومتر در ساعت دارد . دو دیفرانسیل و گریبکس 4 دنده خودکار شتاب 0 تا 100 این خودرو را به 6.2 ثانیه می رساند . مصرف سوخت ترکیبی این خودرو 14 لیتر در هر 100 کیلومتر می باشد .

خرید لاستیک لندرور رنجرور

لندرور-رنجرور

سایز لاستیک لندرور رنجرور

این خودرو با سه رینگ 18 ، 19 و 20 اینچ تجهیز می شود . سایز لاستیک لندرور رنجرور برای رینگ 20 اینچی 275/55R 20 ، رینگ 19 اینچی 235/55R 19 و رینگ 18 اینچی 235/55R 18 و 235/60R 18 می باشد . خرید بهترین لاستیک برای لندرور رنجرور برندهایی که می توانند قدرت ، سرعت و وزن خودروهای بنز را به خوبی تحمل کنند به ترتیب کیفیت ابتدا لاستیک میشلن دوم لاستیک پیرلی ، لاستیک کنتیننتال ، لاستیک گودیر ، لاستیک بریجستون ، لاستیک دانلوپ و در نهایت لاستیک سومیتومو می باشد .

خرید لاستیک لندرور رنجرور

لندرور-رنجرور

فروشگاه اینترنتی لاستیک الماس تایر

فروشگاه اینترنتی الماس تایر نماینده رسمی لاستیک میشلن ، لاستیک پیرلی ، لاستیک کنتیننتال ، لاستیک گودیر ، لاستیک بریجستون ، لاستیک دانلوپ و لاستیک سومیتومو در ایران می باشد .

تمامی محصولات فروشگاها الماس تایر با پنج سال ضمانت نامه کتبی به شما سروران ارائه می شود . ضمانت قیمت ، تاریخ تولید و اصالت کالا نیز به شما تحویل داده می شود تا با خیالی راحت خرید لاستیک لندرور رنجرور خود را از الماس تایر انجام دهید .

آیا می توان از لاستیک با برندهای دیگر استفاده کرد ؟

برای پاسخ به این سوال کافی است ویژگی های تایرهای اروپایی را با دیگر برندها مقایسه نمایید . جواب این سوال بله است ولی چسبندگی ، فرمان پذیری ، ترمزگیری ، میزان مصرف سوخت ، تولید صدا و… در تایرهای غیر اروپایی بسیار متفاوت است .

بطور مثال خط ترمز لاستیک کنتیننتال در سرعت 100 کیلومتر بر ساعت 2 متر و لاستیک های متفرقه با شرایط مشابه بیش از 4 متر است . خرید بهترین لاستیک برای لندرور رنجرور برندهای اروپایی و ژاپنی است . ولی می توان از برندهای کره ای مانند لاستیک هانکوک ، لاستیک کومهو ، لاستیک نکسن و یا تایلندی مانند گریپ مکس و اندونزی مانند لاستیک جی تی نیز استفاده نمایید. هر چند نمی توان این برندها را با لاستیک های تولید شده توسط اروپا مقایسه کرد اما برای کمتر شدن هزینه ها می توان جایگزین کرد .