خرید لاستیک فولکس بیتل

دسته بندی ها: خرید لاستیک

خرید لاستیک فولکس بیتل

کمپانی فولکس واگن آلمان در سال 2013 خودروی فولکس واگن بیتل را به بازارهای جهانی معرفی کرد . خودرو هاچ بک با ظاهری زیبا و طراحی داخلی منحصر به فرد و آپشنهای متعدد می باشد .

خرید لاستیک فولکس بیتل
فولکس-بیتل

مشخصات فنی فولکس بیتل

خودرو 4 سیلندر 16 سوپاپ 2000 سی سی توربو با 200 اسب بخار قدرت حداکثر سرعت 220 کیلومتر در ساعت دارد . دیفرانسیل جلو و گریبکس 6 دنده اتومات DSG سرعت 0 تا 100 این خودرو را به 7.4 ثانیه می رساند . مصرف سوخت ترکیبی این خودرو 7.5 لیتر در هر 100 کیلومتر می باشد .

خرید لاستیک فولکس بیتل
فولکس-بیتل

سایز لاستیک فولکس بیتل

رینگ فولکس بیتل با دو سایز 18 و 19 اینچ در بازارهای ایران وجود دارد . سایز فابریک لاستیک فولکس بیتل برای رینگ 18 اینچ 235/45R 18 و رینگ 19 اینچ 235/40R 19 می باشد . برندهایی که می توانند قدرت ، سرعت و وزن خودروهای فولکس را به خوبی تحمل کنند به ترتیب کیفیت ، لاستیک میشلن  لاستیک پیرلی ، لاستیک کنتیننتال ، لاستیک گودیر ، لاستیک بریجستون ، لاستیک دانلوپ و لاستیک سومیتومو می باشد .

خرید لاستیک فولکس بیتل
فولکس-بیتل

فروشگاه لاستیک الماس تایر

فروشگاه الماس تایر نماینده رسمی لاستیک میشلن ، لاستیک پیرلی ، لاستیک کنتیننتال ، لاستیک گودیر ، لاستیک بریجستون ، لاستیک دانلوپ و لاستیک سومیتومو در ایران می باشد .

تمامی محصولات فروشگاها الماس تایر با ضمانت نامه کتبی به شما سروران ارائه می شود . ضمانت قیمت ، تاریخ تولید و اصالت کالا نیز به شما تحویل داده می شود تا با خیالی راحت خرید لاستیک فولکس بیتل خود را از الماس تایر انجام دهید.

آیا می توان از لاستیک با برندهای دیگر استفاده کرد ؟

برای پاسخ به این سوال کافی است ویژگی های تایرهای اروپایی را با دیگر برندها مقایسه نمایید . جواب این سوال بله است ولی چسبندگی ، فرمان پذیری ، ترمزگیری ، میزان مصرف سوخت ، تولید صدا و… در تایرهای غیر اروپایی بسیار متفاوت است . بطور مثال خط ترمز لاستیک کنتیننتال در سرعت 100 کیلومتر بر ساعت 2 متر و لاستیک های متفرقه با شرایط مشابه بیش از 4 متر است .

خرید بهترین لاستیک برای فولکس بیتل برندهای اروپایی و ژاپنی است ولی می توان از برندهای کره ای مانند  لاستیک هانکوک ، لاستیک کومهو ، لاستیک نکسن و تایلندی مانند گریپ مکس و اندونزی مانند لاستیک جی تی نیز استفاده نمایید .

سایز لاستیک فولکس واگن

235/45R 18

235/40R 19