خرید لاستیک برای بی ام و X5

دسته بندی ها: خرید لاستیک

خرید لاستیک برای بی ام و X5

کمپانی بی ام و در سال 1999 یکی از خودروهای شاسی بلند خود یعنی BMW X5 را به بازارهای جهانی معرفی کرد . زیبایی ظاهری جذاب ، طراحی داخلی بی نظیر و آپشنهای متعدد این خودرو را تبدیل به یکی از محبوب ترین خودروهای این کمپانی کرد .

خرید لاستیک برای بی ام و X5
بی-ام-و-x5

مشخصات فنی بی ام و X5

موتور 8 سیلندر 32 سوپاپ 4.4 لیتری توئین توربو 4400 سی سی با 450 اسب بخار قدرت حداکثر سرعت 250 کیلومتر در ساعت دارد . جعبه دنده 8 سرعته خودکار استپ ترونیک و سیستم چهار چرخ محرک سرعت 0 تا 100 این هیولا را به 4.9 ثانیه می رساند .

خرید لاستیک برای بی ام و X5
bmw-x5

سایز لاستیک بی ام و X5

رینگ بی ام و x5 با دو سایز 18 و 20 اینچ تجهیز می شود . سایز لاستیک فابریک بی ام و X5 برای رینگ 20 اینچی محور جلو 275/40R 20 و برای محور عقب 315/35R 20 می باشد . سایز لاستیک رینگ 18 اینچ 225/55R 18 برای هر دو محور در نظر گرفته می شود .

خرید بهترین لاستیک برای بی ام و X5 لاستیک میشلن  لاستیک پیرلی ، لاستیک کنتیننتال ، لاستیک گودیر ، لاستیک بریجستون ، لاستیک دانلوپ و لاستیک سومیتومو . برندهایی که دارای شاخصه های بالایی هستند و می توان با توجه به وزن ، سرعت و قدرت خودرو برای بی ام و X5 تهیه کرد . لاستیک پیرلی گل PZERO و PZERO PZ4 فابریک بی ام و x5 هستند .

خرید لاستیک برای بی ام و X5
بی-ام-و-ایکس-5

فروشگاه لاستیک الماس تایر

فروشگاه الماس تایر نماینده رسمی لاستیک میشلن ، لاستیک پیرلی ، لاستیک کنتیننتال ، لاستیک گودیر ، لاستیک بریجستون ، لاستیک دانلوپ و لاستیک سومیتومو در ایران می باشد .

تمامی محصولات فروشگاها الماس تایر با ضمانت نامه کتبی به شما سروران ارائه می شود . ضمانت قیمت ، تاریخ تولید و اصالت کالا نیز به شما تحویل داده می شود تا با خیالی راحت خرید لاستیک بی ام و X5 خود را از الماس تایر انجام دهید.

آیا می توان از لاستیک با برندهای دیگر استفاده کرد ؟

برای پاسخ به این سوال کافی است ویژگی های تایرهای اروپایی را با دیگر برندها مقایسه نمایید . جواب این سوال بله است ولی چسبندگی ، فرمان پذیری ، ترمزگیری ، میزان مصرف سوخت ، تولید صدا و… در تایرهای غیر اروپایی بسیار متفاوت است . بطور مثال خط ترمز لاستیک کنتیننتال در سرعت 100 کیلومتر بر ساعت 2 متر و لاستیک های متفرقه با شرایط مشابه بیش از 4 متر است .

خرید بهترین لاستیک برای بی ام و X3 برندهای اروپایی و ژاپنی است ولی می توان از برندهای کره ای مانند لاستیک هانکوک ، لاستیک کومهو ، لاستیک نکسن و تایلندی مانند گریپ مکس و اندونزی مانند لاستیک جی تی نیز استفاده نمایید .

سایز لاستیک جلو بی ام و X5

275/40R 20

سایز لاستیک عقب بی ام و X5

315/35R 20