لاستیک کنتیننتال

دسته بندی ها: خرید لاستیک, لاستیک سواری

لاستیک کنتیننتال

برند محبوب کنتیننتال در سال 1871 در آلمان آغاز به کار کرد . هر چند این برند بعد از بریجستون ، میشلن و گودیر به عنوان چهارمین تولید کننده بزرگ تایر در دنیا شناخته می شود، اما با این وجود خط تولید کاملی برای انواع تایر خودروهای سواری، کامیون، موتورسیکلت و دوچرخه دارد.

تمرکز کنتینتال بیشتر بر روی تولید لاستیک با کیفیت با استفاده از فناوری ها و تکنولوژی های جدید است. به نحوی که باعث شده که لاستیک های این شرکت دارای جایگاه و محبوبیت خاصی در بین مصرف کنندگان و خودروسازان جهان باشد.

لاستیک های کنتینتال هر کدام سه ویژگی اصلی ایمنی، مصرف سوخت بهینه و حفظ محیط زیست را دارا می باشند.

همچنین این شرکت در زمینه خودروهای الکتریکی، ایمنی خودروها، بهینه سازی سیستم های ترمز و تولید سایر قطعات برای خودروها فعالیت دارد.

لاستیک کنتیننتال
لاستیک کنتیننتال

 چرا باید لاستیک های کنتیننتال خرید؟

مورد اعتماد خودروسازان

تولیدکنندگان خودرو به لاستیک هایی علاقه دارند که با کیفیت باشند و همچنین بتوانند بالاترین عملکرد را برای خودروهای آنها به وجود آورند . بنابراین لاستیکی که یک خودروساز مانند آلفارمئو برای خودروی خود استفاده میکند ، از بالاترین کیفیت و عملکرد برخوردار است.

کنتینتال تسلط کاملی بر بازار لاستیک اروپا دارد و مورد تایید بسیاری از خودروسازان معروف این قاره است. و شرکت های خودروسازی بسیاری از لاستیک های این برند به عنوان تایر فابریک (OE) برای خودروهای خود استفاده میکنند. اعتبار و محبوبیت این برند به قدری زیاد است که از هر سه خودرویی که در اروپا تولید می شود حتما یکی از آنها از لاستیک کنتیننتال استفاده کرده است.

کیفیت همیشگی

شرکت کنتیننتال ، لاستیک های تولیدی خود را قبل از اینکه به بازار عرضه کند، بر روی آنها تست ها و آزمایشات سختگیرانه ای انجام می دهد. این شرکت 140/000 حلقه از تایرهای خود را قبل از عرضه در بازار ، تحت 200 میلیون کیلومتر آزمایش قرار دادند. کنتیننتال این کار را برای اطمینان از کیفیت محصولات تولیدی خود انجام می دهد.

این درجه از آزمایشات به مصرف کننده این اطمینان را می دهد ، تایری که از آن استفاده میکند از بالاترین درجه کیفیت برخوردار است.

طیف وسیعی از محصولات

کنتیننتال برای طیف وسیعی از خودروها ، لاستیک های خود را تولید می کند. این شرکت تایرهایی را برای موتورسیکلت ،SUVها ، خودروهای سواری ، کامیون ها ، اتوبوس ها و حتی تراکتورها تولید می کند. بنابراین مصرف کنندگان می توانند برای هر نوع وسیله نقلیه از لاستیک های کنتیننتال استفاده کنند.

لاستیک کنتیننتال
لاستیک کنتیننتال

ویژگی های لاستیک کنتیننتال

هندلینگ لاستیک کنتیننتال:

با بیش از 150 سال سابقه تولید لاستیک، مهندسان کنتیننتال می دانند که هندلینگ خوب راننده ها را قادر می سازد تا از تمام پتانسیل خودروی خود استفاده کنند. همچنین این ویژگی به رانندگان اجازه می دهد تا خودروی خود را بهتر کنترل کنند. این کار باعث افزایش ایمنی در رانندگی می شود.

مصرف سوخت بهینه :

برای کاهش مصرف سوخت و حفظ محیط زیست، مهندسان کنتیننتال به دنبال تولید تایرهایی هستند که مصرف سوخت و تولید گازهای گلخانه ای را کاهش دهد.

تولیدات اخیر این شرکت ، با ترکیب ویژه ای از ژل سیلیس طراحی و تولید می شوند. استفاده از این ماده، مقاومت غلطشی را به طور چشمگیری کاهش می دهد. کاهش مقاومت غلطشی به طور چشمگیری مصرف سوخت را کاهش می دهد.

لاستیک کنتیننتال
لاستیک کنتیننتال

طول عمر و دوام لاستیک کنتیننتال :

تمایل شرکت کنتیننتال به ایجاد نوآوری و ساخت فناوری های جدید ، منجر به تولید ترکیبات آج مخصوصی شده است که عمر لاستیک را به طور قابل قبولی افزایش می دهد.

این برند با طراحی دیواره های محکم و تقویت آن در برابر سایش، پارگی و دو پوستی توانسته است طول عمر لاستیک های خود را افزایش دهد. همچنین کنتیننتال ترکیب جدیدی را برای ساخت آج ابداع کرده به نام Green Chill، که باعث می شود طول عمر لاستیک تا 2 برابر افزایش پیدا کند.

قیمت لاستیک کنتیننتال

لاستیک کنتیننتال ، به عنوان لاستیک فابریک برای بسیاری از خودروهای تولید شده در اروپا مانند بنر، بی ام و و ولکس واگن استفاده می شود. از آنجایی که خودروهای اروپایی در ایران بسیار مورد استفاده هستند، مصرف کنندگان زیادی به دنبال لاستیک کنتیننتال هستند. به همین دلیل قیمت آنها در بازار لاستیک کمی متغیر است . ما در فروشگاه الماس تایر سعی کردیم لاستیک های کنتیننتال را با قیمتی مناسب در اختیار شما مصرف کنندگان عزیز قرار دهیم.

لاستیک کنتیننتال
لاستیک کنتیننتال

خرید لاستیک کنتیننتال

خوشبختانه لاستیک کنتیننتال ، نمایندگی فعال در ایران دارد . اما از اونجایی که محصولات این برند خواهان زیادی در ایران دارد، بعضی از افراد لاستیک کنتیننتال را به صورت غیر قانونی وارد کشور می کنند. و هیچ گونه گارانتی و خدمات پس از فروش بابت آنها ارائه نمی دهند. ما در فروشگاه الماس تایر سعی کردیم لاستیک کنتیننتال، را با بهترین قیمت و بهترین نوع گارانتی در اختیار شما مصرف کنندگان عزیز قرار دهیم . تا با خیال راحت آنها را خریداری کنید.