لاستیک کومهو تایر

دسته بندی ها: لاستیک سواری, لاستیک کومهر

لاستیک کومهو تایر

لاستیک یکی از مهم‌ترین اجزاء خودرو بوده و کیفیت پایین آن می‌تواند خطرات جدی را به همراه داشته باشد. استفاده از لاستیک مرغوب و تعویض به موقع آن در افزایش طول عمر اتومبیل تاثیرگذار بوده و در شرایط آب و هوایی مختلف نیز عملکردی مطلوب را از خود ارائه می دهد. کمپانی کومهو نیز شرکتی شناخته شده در زمینه تولید انواع تایر بوده و محصولات آنها در کنار قیمت مناسب از کیفیت بالایی نیز برخوردار هستند.

کومهو یکی از بزرگ­ترین و معتبرترین شرکت­ های کره جنوبی  است که در سال 1946 فعالیت خود را در عرصه تولید صنایع اتومبیل، شیمیایی، خطوط هواپیمایی و … آغاز کرده  و در این راه موفقیت ­های بسیاری بدست آورده است. این شرکت در شهر سئول کره جنوبی مستقر است. تمام این صنایع نام برده شده با بهترین کیفیت در کمپانی کومهو به تولید می ­رسد. این برند زیر مجموعه­ های بسیاری دارد و لاستیک کومهو یکی از آن­ها است که تولید و فعالیت خود را از سال 1960 میلادی شروع کرده و امروزه به عنوان بهترین و باکیفیت­ ترین لاستیک ­ها در ایران و سایر کشور­ها به فروش می­ رسد.

لاستیک کومهو تایر
لاستیک کومهو تایر

با توجه به اینکه لاستیک های کومهو عملکرد­ عالی دارند ، بسیار پر مصرف بوده و در میان مشتریان محبوبیت فراوانی دارد. در سال 1984 لاستیک کومهو با کمپانی کومهو ادغام گردید و از آن به بعد با نام لاستیک کومهو تولید و به دست مشتریان رسید. این کمپانی بسیار گستره و شناخته شده می­­ باشد و در کشورهای چین، ویتنام، آمریکا و کره جنوبی، کارخانه­ هایی احداث کرده و به فعالیت مشغول است.

علاوه بر احداث کارخانه در کشورهای مختلف، مراکز تحقیقاتی بسیاری نیز در آلمان، انگلیس و همچنین کره جنوبی تاسیس کرده است و به طور گسترده ای محصولات خود را در عرصه بین المللی به فروش می­ رساند. کمپانی کومهو به علت حجم درخواست­ های فراوانی که از سوی کشورهای متعدد دارد، میزان تولیدات را افزایش داده و محصولات خود را به تمام نقاط صادر می ­کند.

لاستیک کومهو تایر
لاستیک کومهو تایر

 چرا لاستیک های کومهو ؟

 کومهو با تولید طیف گسترده ای از تایرها توانسته است خود را به عنوان یک برند به نام در سطح جهان مطرح کند . تولیدات کومهو در اکثر کشور دنیا توزیع می شود. علاوه بر تولید تایر خودروهای سواری ، کامیون ها ، SUVها این شرکت لاستیک هایی با عملکرد بالا برای خودروهای مسابقه ای هم تولید می کند . همچنین کومهو تخصص بسیار خوبی در تولید تایرهای آفرودی دارد .

پیشرفت مداوم

 کومهو همیشه تلاش می کند تا لاستیک های با کیفیتی تولید کند و در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد. این شرکت به طور مداوم در حال تحقیق بر روی فناوری های جدید در زمینه تولید تایر است تا بتواند لاستیک های با عملکرد بالا و بهینه شده را برای خودروهای جدید تولید کند.

 برای این منظور این شرکت چند مرکز تحقیق و توسعه در آسیا ، اروپا  و آمریکا ساخته است تا به این گونه بتواند با برندهای دیگر در رقابت باشد .

عملکرد خوب لاستیک کومهو

 کومهو طیف گسترده ای از تایرهای را برای انواع خودروها و بودجه های مختلف تولید می کند . این برند سعی بر این دارد که تایرهای با عملکرد عالی و قیمت مناسب را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد .

 لاستیک های کومهو در زمین های خشک ، مرطوب و برفی عملکرد و چسبندگی خوبی دارند . معمولا خودروهایی که از لاستیک های کومهو استفاده می کنند به راحتی می توانند در این مسیرها تردد کنند . یکی از پیشرفته ترین فن آوری های به کار رفته در تایرهای کومهو طراحی آج به صورت سه بعدی است که با سیلیس ساخته شده و باعث عملکرد بهتر تایرها می شود.

لاستیک کومهو تایر
لاستیک کومهو تایر

ویژگیهای لاستیک کومهو

 سواری راحت لاستیک کومهو

 این سازنده کره ای لاستیک ها را به گونه ای طراحی می کند که هم راحتی در رانندگی را به وجود آورد و هم چسبندگی و کشش خوبی در جاده داشته باشد . این موضوع باعث به وجود آمدن فناوری در لاستیک های کومهو به نام ESCOT شده که هم ترمز گیری بهتر کرده و هم فرمان پذیری را بهبود بخشیده است .

هندلینگ لاستیک کومهو

کومهو در طراحی لاستیک های خود از چندین ویژگی استفاده می کند تا هندلینگ خودروها افزایش دهد . این ویژگی ها باعث می شوند که بتوانید در مسیرهای مستقیم با سرعت بسیار بالا حرکت کنید .

 روند ساخت تایرهای کومهو به این شکل است که ابتدا ژل سیلیس پیشرفته خود را در سراسر لاستیک برای چسبندگی بهتر در زمین های خشک و مرطوب اضافه می کند . بعد قسمت میانی آج تایر برای پایداری بهتر در مسیرهای مستقیم ایجاد می شود . سر  آج و بلوک های دیواره ای را برای ایجاد پایداری در پیچ هایی که با سرعت زیاد در حرکت هستید اضافه می شود .

طول عمر لاستیک کومهو چقدر است ؟

 لاستیک کومهو یکی از تایرهایی است که قیمت آن بسیار اقتصادی است و همچنین ضمانت بسیار خوبی برای طول عمر لاستیک به شما می دهد . یکی دیگر از ویژگی های که باعث می شود شما ترغیب به خرید لاستیک های کومهو شوید این است قیمت مناسبی نسبت به سایر تایرهای رقیب با ویژگی های مشابه می پردازید.

لاستیک کومهو تایر
لاستیک کومهو تایر

قیمت لاستیک کومهو

چون لاستیک کومهو ، یک کالای وارداتی است، نسبت به لاستیک های ایرانی از قیمت های متغیری برخوردار است . به همین دلیل ممکن است قیمت محصولات این شرکت از فروشگاهی به فروشگاه لاستیک دیگری تفاوت داشته باشد و ممکن است بسیاری از مصرف کننده ها، هنگام خرید لاستیک کومهو دچار سردرگمی شوند. به همین دلیل فروشگاه الماس تایر سعی کرده محصولات این برند پرطرفدار کره ای با قیمت های مناسب را در اختیار شما مصرف کنندگان عزیز قرار بدهد .

خرید لاستیک کومهو

به دلیل وارداتی بودن لاستیک های کومهو ، این امکان وجود دارد که عده ای افراد سودجو برای اینکه سود بیشتری از فروش محصولات کومهو ببرند ، آنها را به صورت قاچاق وارد کشور کنند و از آنجایی که این لاستیک ها به صورت قانونی وارد کشور نشده است از گارانتی معتبری برخوردار نباشند و در صورتی که خسارتی به تایر وارد شود قادر به پاسخگویی و پرداخت خسارت به مصرف کننده ها نیستند . به همین دلیل ما در فروشگاه الماس تایر سعی کردیم تا لاستیک کومهو را با گارانتی معتبر در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم .