خرید لاستیک فالکن در رشت

دسته بندی ها: خرید لاستیک, لاستیک سواری

خرید لاستیک فالکن در رشت

 لاستیک فالکن

اگر به قطعات خودرو دقت کنیم می فهمیم که در بین آن ها لاستیک از متنوع ترین ها از نظر برند و قیمت است. لاستیک فالکن یکی از مرغوب ترین و با کیفیت ترین محصولات لاستیک سازی سومیتومو ژاپن می باشد. این لاستیک ژاپنی تمامی استاندارد های جهانی لاستیک را دارد. فالکن یکی از برند هایی است که در تولید لاستیک با کیفیت فوق بالا (UHP) برای مسابقات اتومبیل رانی و موتور سواری زبانزد است و توانسته است برای برند هایی مانند سوزوکی، نیسان و سوبارو لاستیک تولید کند.

شرکت تولیدی فالکن در سال ۱۹۸۳ با نام اوتسو تایر تأسیس شد و بعد از دو سال به بازار های آمریکای شمالی راه پیدا کرد. در سال ۲۰۰۳ با فروش سهام خود به شرکت سومیتومو ژاپن به عنوان زیر شاخه ای از این شرکت فعالیت خود را ادامه داد. اگر به دنبال کیفیت باور نکردنی در لاستیک می باشید در انتخاب لاستیک فالکن شک نکنید.

لاستیک به عنوان عضوی که بخشی از کنترل خودرو به آن بستگی دارد باید با دقت انتخاب شود و به درستی نگهداری شود. از جمله مواردی که در انتخاب آن به ما کمک می کند استاندارد ها و مشخصاتی که روی آن حک شده می باشد. اما مورد دیگر برند لاستیک است.

در ادامه می خواهیم به بررسی بیشتر برند فالکن بپردازیم. لاستیک های فالکن (Falken) در سه کشور ژاپن، آمریکا و تایلند تولید می شود اما لاستیک های فالکن موجود در بازار ایران معمولا ساخته شده در دو کشور تایلند و ژاپن هستند و از این دو تایلند سهم بیشتری دارد. این لاستیک ها با توجه به طرح آج های زیبا و متناسب با کشور ما در بازار ایران جزء لاستیک های پر فروش محسوب می شوند. برای خرید لاستیک فالکن با از طریق فروشگاه الماس تایر اقدام نمایید.

خرید لاستیک فالکن در رشت
خرید لاستیک فالکن در رشت

ویژگی های لاستیک فالکن

اصطکاک بالای این لاستیک که باعث اطمینان خاطر رانندگان می شود. همچنین نرمی، فرمان پذیری نرم و مناسب کیفیت بالای آج هایی که بر سطح لاستیک است، تحمل حرارت همه از ویژگی های منحصر به فرد این لاستیک ها هستند. همچنین فالکن توانسته است با استفاده از سیستم های نظارت بر عمق آج تایر در زمانی که به سطح خطرناکی می رسند محبوبیت زیادی در بین همگان ایجاد کند.

نرمی این لاستیک ها به گونه ای است که باعث دوام و پایداری آن ها می شود. برای همین آسیب کمتری به خودرو می زنند و رانندگی با آن ها بسیار لذت بخش می باشد. این لاستیک علاوه بر مزیت های فراوان عیب هایی نیز دارد. یکی از آن ها قیمت بالای آن می باشد و دیگری این که فالکن در سایزبندی برای خودروی های داخلی ما محدودیت  دارد و مناسب همه ی خودرو ها نمی باشد.

در ادامه به مقایسه لاستیک فالکن با برند هانکوک می پردازیم تا شما را در انتخاب بهتر لاستیک مورد نیازتان راهنمایی کنیم.

خرید لاستیک فالکن در رشت
خرید لاستیک فالکن در رشت
خرید لاستیک فالکن در رشت
خرید لاستیک فالکن در رشت

مقایسه لاستیک فالکن با هانکوک

از نظر محبوبیت برند هانکوک کمی معروف تر از لاستیک فالکن است. هر دو برند انواع مختلف تایر را تولید می کنند و از این نظر مورد قبول هستند. در زمینه تولید لاستیک های چهار فصل ترازو کمی به سمت هانکوک سنگین تر است و شرکت بی ام و با آن قرار داد منعقد کرده است.

در زمینه ی تولید لاستیک های هوشمند لاستیک فالکن عملکرد مطلوب تری داشته است و با  فناوری تشخیص عمق آج توانسته توجه زیادی ‌را به خود جلب کند.

در تولید لاستیک های مسابقه ای هم باز هم این فالکن است که پیشرو می باشد. در مقایسه با عملکرد ترمز می توان گفت که هر دو برند هم تراز هستند و به یک اندازه دارای چسبندگی می باشند. از نظر نرمی لاستیک ها می توان گفت که هانکوک در بعضی موارد لاستیک های نرمی تولید می کند اما در رابطه با فالکن می توان گفت تقریبا شاهد نرمی در همه تولیدات آن هستیم پس فالکن لاستیک های نرم تری دارد.