خرید لاستیک کومهو در رشت

دسته بندی ها: خرید لاستیک, لاستیک سواری, لاستیک کومهر

خرید لاستیک کومهو در رشت

شرکت تولیدی لاستیک کومهو Kumho Tire فعالیت خود را در سال 1946 در گوانگجو کره جنوبی آغاز کرد.در ابتدا مجموعه کومهو کره با فعالیت در زمینه های صنایع شیمیایی، اتومبیل، هواپیمایی و غیره … پا به عرصه رقابت گذاشت.اما چند سال بعد و در سال 1960 گروه تولیدی لاستیک کومهو فعالیت خود را تحت عنوان لاستیک سام یانگ (Samyang) آغاز نمود.

با ادغام شدن گروه تولیدی لاستیک کومهو کره با مجموعه شرکت های کومهو در سال 1984 یکی موفق ترین و پیشرفته ترین کارخانه های تولید و فروش لاستیک در جهان شکل گرفت که امروزه در بین ده تولید کننده برتر تایر در دنیا قرار دارد.

در حال حاضر لاستیک کومهو کره به دلیل استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا در تولید تایر خودرو ، و ارائه محصولات با کیفیت در بسیاری از کشورهای دنیا از جمله ایران مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته است. لاستیک کومهو دارای سه کارخانه تولید تایر در کشور های چین و یک کارخانه در کشور ویتنام می باشد.

همچنین مجموعه لاستیک کومهو به منظور توسعه و بهره مندی از تکنولوژی روز صنعت تایر علاوه بر کره جنوبی داری مراکز تحقیقاتی متعددی در کشور های چین، آمریکا، انگلستان و آلمان است.فروشگاه اینترنتی یوزپلنگ نمایندگی رسمی فروش لاستیک کومهو در ایران است.

خرید لاستیک کومهو در رشت
خرید لاستیک کومهو در رشت

نقاط قوت لاستیک سواری کومهو

تایر کومهو از نقاط قوت بسیار زیادی برخوردار است که در این بخش به تعدادی از مهمترین این نقاط قوت اشاره خواهیم نمود. از نقاط قوت لاستیک سواری کومهو که کیفیت بالایی را برای لاستیک به همراه داشته است ، استفاده از تکنولوژی های برتر و مدرن برای تولید لاستیک میباشد که در کنار مواد اولیه با کیفیت باعث شده تا سازگاری بسیار خوبی را با خودرو بر قرار کند و به همین دلیل نیز هست که پس از نصب لاستیک کومهو بر روی خودرو به خوبی تاثیر آن در رانندگی و عملکرد خودرو مشهود است.

طول عمر بالای تایر کومهو نیز تحت تاثیر استفاده از مواد اولیه مرغوب در ساخت لاستیک میباشد. موادی که در ساخت لاستیک های کومهو به کار میروند از مواد دست اول و بسیار مرغوب میباشند که فرسایش‌ آنرا حتی در طولانی مدت تا حد زیادی کند میکنند.

از دیگر نقاط قوت لاستیک سواری کومهو  باید به انجام تست های معتبر بر روی لاستیک قبل از ورود به بازار، برخورداری از استاندارد های روز دنیا، برخورداری از استاندارد های زیست محیطی، راحتی در کار و همچنین نصب، عملکرد بسیار خوب و روان، سطح ایمنی بالا، تاثیر مناسب در هنگام رانندگی و کاهش مصرف سوخت، صدای بسیار پایین در رانندگی و فرمان پذیری عالی در شرایط جوی گوناگون اشاره نمود.

خرید لاستیک کومهو در رشت
خرید لاستیک کومهو در رشت

خرید لاستیک کومهو

برای خرید لاستیک کومهو به سراغ هر سایز از  لاستیک نروید زیرا  هر سایزی از تایرهای کومهو مطمئنا با خودروی شما سازگاری نخواهند داشت. باید به سازگاری میان لاستیک  و خودروی خود در هنگام خرید لاستیک کومهو توجه داشته باشید و بر اساس مدل خودروی خود بهترین لاستیک را تهیه نمایید.

تمامی مدل لاستیک های کومهو از کیفیت و عملکرد خوبی برخوردار هستند اما باید متناسب با خودروی خود بهترین سایز را انتخاب و خریداری نمایید. برای خرید لاستیک سواری کومهو بهتر  است بررسی هایی را نسبت به اینکه لاستیک مد نظر شما از لحاظ سایز با خودرو سازگاری دارد یا خیر اطمینان حاصل کنید و پس از کسب اطمینان نسبت به این موضوع خرید خود را انجام دهید.

همچنین برای خرید لاستیک کومهو در صورتی که نیاز به مشاوره دارید بهتر است تا با کارشناسان فروشگاه الماس تایر تماس حاصل نمایید تا بر اساس نوع خودرو بهترین لاستیک را به شما پیشنهاد دهند.

خرید لاستیک کومهو در رشت
خرید لاستیک کومهو در رشت
خرید لاستیک کومهو در رشت
خرید لاستیک کومهو در رشت

قیمت لاستیک سواری کومهو

توقعی که برخی از افراد از قیمت لاستیک کومهو دارند چندان به جا نیست زیرا برخی به دنبال خرید این برند لاستیک با کمترین قیمت هستند که امکان فروش این برند لاستیک با قیمت کم امکان پذیر نمیباشد. البته ممکن است برخی از فروشگاه قیمت لاستیک کومهو را تا حدی مناسب در نظر گرفته باشند اما مطمئنا تمامی فروشگاه ها به دلیل اینکه از لاستیک های پر فروش است و همچنین کیفیت بالایی دارد نمیتوانند قیمت آنرا تا حد زیادی کاهش دهند.

قیمت لاستیک کومهو تحت تاثیر کیفیت و کارایی و همچنین ارزی که برای خرید و واردات آن صرف میشود خواهد بود و نمیتوان از لحاظ قیمتی آنرا با لاستیک های داخلی مقایسه نمود. برای خرید لاستیک سواری کومهو و همچنین انواع لاستیک های وارداتی و داخلی با قیمت مناسب به فروشگاه الماس تایر مراجعه و خرید خود را با قیمت های مناسب انجام دهید.