خرید تایر از رشت

دسته بندی ها: خرید لاستیک, دانستنی در مورد لاستیک

خرید تایر از رشت

تایرهای جدید Adventuro HT Highway All Season جی تی رادیال

لاستیک تمام فصل جی تی رادیال

جی تی اعلام کرد تایرهای تمام فصل و جدید خود با نام Adventuro HT Highway را برای مسافت های طولانی و رانندگی نرم و بی صدا طراحی شده است. این لاستیک مناسب برای انواع خودروهای سواری ، شاسی بلند و وانت می باشد که توسط کمپانی جی تی و با برند جی تی رادیال ارائه می شود .

تایرتمام فصل جدید Adventuro HT Highway  توسط مهندسان در مرکز توسعه و پژوهش جی تی در ایالت متحده طراحی شده و همچنین توسط تولیدکنندگان جی تی با کیفیت بالا در کارولینای جنوبی تولید شده است .

توماس اوکیهیسا مدیر بازاریابی جی تی گفت : این تایر ترکیبی از طول عمربالای آج ، رانندگی نرم و راحت و چسبندگی قابل اعتماد می باشد که منجر به رضایت مصرف کنندگان تایر جی تی رادیال می شود . تایر جدید دارای رتبه M+S ( گل و لای + برفی ) با ضمانت سایش ۶۰.۰۰۰ مایل (۹۶۵۰۰ کیلومتر) و ۳۰ روز ضمانت رانندگی رضایت بخش برای مصرف کننده پشتیبانی می شود .

در حال حاضر ۳۲ سایز از این تایر در قطر رینگ ۱۵ تا ۲۰ اینچ ، نسب منظر ۵۰ تا ۸۵ و پهنای تایر۲۱۵ تا ۲۷۵  با رتبه های سرعت H / T / S / R / V که متغیر است ، تولید شده است و سایزهای دیگر نیز در حال توسعه می باشد .

ویژگی و مزایای تایر Adventuro HT جی تی رادیال شامل :

  • طراحی دیواره های دوطرفه ظاهری عالی را فراهم کرده است
  • خطوط موج دار عمیق بر روی آج باعث بهبود چسبندگی در جاده های برفی و بارانی می شود
  • لبه های Chamfered آج باعث افزایش تخلیه آب و کاهش خطر هیدروپلنینیگ می شود
  • آج وسط باعث بهبود و ثبات ترمز در سرعت های بالا در بزرگراه می شود
خرید تایر از رشت
خرید تایر از رشت

لاستیک جی تی رادیال

 لاستیک خودور یکی از مهمترین بخش های آن محسوب می شود. در بسیاری از اوقات، تصادفات به دلیل نامرغوب بودن تایرها به وجود می آید. شرکت ها و کمپانی های مختلف خارجی بسیاری اقدام به تولید و عرضه لاستیک های اتومبیل کرده اند. یکی از این شرکت های لاستیک سازی، جی تی رادیال (GT Radial) نام دارد. لاستیک جی تی رادیال به عنوان یک محصول خوب در بازار ایران به فروش می رسد. این شرکت لاستیک های گوناگونی را طراحی کرده و به سراسر جهان عرضه می کند.

لاستیک جی تی رادیال ساخت کجاست؟

چنانچه گفتیم یکی از تایرهای مرغوب بازارهای کشور، لاستیک های جی تی رادیال هستند. شرکت لاستیک سازی جی تی رادیال در سال 1951 در کشور اندونزی تاسیس گردید.

این شرکت در ابتدا کار خود را با لاستیک های دوچرخه شروع کرد و بعد از گذشت چند سال قادر به تولید انواع لاستیک های سواری، شاسی بلند، آفرود، صنعتی، راهسازی، اتوبوسی و کامیونی گردید. همچنین این کارخانه تولید و فروش انواع مواد اولیه مرتبط با تولیدات تایر مانند کائوچو، سیم تایر، تیوپ، نوار و غیره را انجام می دهد.

شرکت جی تی در سال 1993 میلادی فعالیت خود را در چین آغاز کرد. ولی هم اکنون اغلب تایرهای جی تی رادیال، ساخت کشورهای چین و اندونزی است. محصولات این شرکت به سراسر دنیا عرضه می شود و طرفداران بسیاری دارد. این شرکت تا به حال برنده چندین جایزه از تولید کنندگان خودرو شده است. یکی از نقاط مثبت این شرکت، حمایت مدیران آن از محیط زیست است. یعنی شما با خرید لاستیک جی تی رادیال از محیط زیست حمایت کرده اید.

لاستیک خودرو جی تی رادیال

تایرهای جی تی رادیال به عنوان یک محصول خوب در بازار کشور شناخته شده اند. شما می توانید با خیال آسوده برای خودروی خود از این تایرها استفاده نمایید. لاستیک های خودرو جی تی رادیال با نام های دیگری مانند پرایم ول (Primewell) و جی تی گاجاتونگال ( GT Gajah Tunggal) نیز وارد بازار می شوند.

البته لازم به ذکر است که نام پرایم ول برای خودروهای سواری و باری و همینطور اغلب لاستیک هایی که با نام جی تی وارد می شوند، به کاربرده می شود که همگی ساخت کشور چین هستند. تایرهایی که در کشور اندونزی تولید می شوند با نام جی تی رادیال برای ماشین های سواری و باری به بازار عرضه می شوند. علاوه بر این محصولات این شرکت لاستیک سازی برای خودروهای سنگین با نام جی تی گاجاتونگال عرضه می شوند.

کیفیت لاستیک جی تی رادیال

همانطور که گفتیم تایرهای جی تی رادیال دارای کیفیت خوبی هستند. این شرکت آج های محصولات خود را از ترکیبات جدیدی ساخته است.

این آج های جدید موجب تسلط بیشتر رانندگان بر مسیر جاده ای آنها می شود. از آن جایی که آج تایرهای جی تی مقاومت و توان بیشتری نسبت به شرایط پیش بینی نشده دارند، شما می توانید به راحتی و با آسودگی خاطر در هرگونه شرایط آب و هوایی رانندگی کنید. همچنین طراحی کامپیوتری این لاستیک ها سبب شده است که صدای بسیار کمتری نسبت به برخی نمونه های دیگر داشته باشند.

شیارهای موجود در لاستیک جی تی رادیال بسیار عریض است و این عریض بودن شیار موجب شده است که آب های موجود در شرایط بارانی در تایر باقی نمانند و به سرعت تخلیه شوند. کیفیت تایرهای جی تی رادیال به گونه ای است که از تمام استانداردهای لاستیک سازی برخوردار باشد. قرارگیری جی تی رادیال در رتبه 11 پرفروشترین برندهای لاستیک سازی در دنیا، کیفیت بالا و قیمت مناسب محصولات این شرکت را نشان می دهد.

خرید تایر جی تی رادیال

با توجه به توضیحات ارائه شده، مشخص است که کیفیت لاستیک های جی تی رادیال بالاست و رانندگان به راحتی می توانند لاستیک های این شرکت را برای اتومبیل خود خریداری کنند. استقامت بالای آج های تایر و همینطور صدای کم آن در هنگام رانندگی سبب شده که مصرف کنندگان از خرید این محصول رضایت داشته باشند.

خرید تایر جی تی رادیال یک خرید مقرون به صرفه محسوب می شود زیرا راحتی و آسایش رانندگان را فراهم می کند و همینطور از خطرات احتمالی مربوط به این بخش از خودرو جلوگیری می کند. هنگامی که یک محصول دارای تمام استانداردهای لازم باشد، خرید آن به کاربران پیشنهاد می شود.

نمایندگی لاستیک جی تی رادیال

چنانچه در بخش های قبلی گفتیم، شرکت جی تی محصولات خود را که انواع لاستیک های خودروی سواری و اتومبیل های سنگین بوده را به سراسر جهان عرضه کرده است. این محصول به کشور ایران هم وارد می شود. نمایندگی های مختلفی در سراسر جهان تایرهای جی تی رادیال را به فروش می رسانند. در کشور ایران نماینده رسمی برای این محصولات شرکت پی تی سی گروپ (PTC Group) است که لاستیک های این شرکت را با 5 سال گارانتی عرضه می نماید.

برای خرید لاستیک های جی تی رادیال می توانید به نمایندگی های فروش لاستیک جی تی رادیال در ایران مراجعه کرده و از راهنمایی های کارشناسان فروش مجرب برخوردار شوید.

قیمت لاستیک جی تی رادیال

تایرهای جی تی رادیال همانند محصولات دیگر دارای قیمت های مختلفی هستند. قیمت لاستیک های خودرو سواری جی تی با قیمت تایر ماشین های سنگین متفاوت است. این شرکت محصولات خود را در مدل های گوناگونی طراحی و عرضه کرده است بنابراین قیمت یکسانی ندارند.

به عنوان مثال در اوایل اردیبهشت سال 1400 قیمت تایر جی تی 205/70R15C 8PR MAXMILER PRO در حدود یک و نیم میلیون تومان ولی قیمت لاستیک gitiradial 33/12.5R15 LT 6PR SAVERO KOMODO MUD EXTREME در حدود چهار و نیم میلیون تومان است. بنابراین قیمت های یکسانی برای این محصولات نمی توان در نظر گرفت.

به طور کلی می توان قیمت لاستیک جی تی رادیال را در بین لاستیک های موجود در بازار، رده متوسط رو به بالایی در نظر گرفت. اما اگر مشتری این محصولات هستید و از آن رضایت دارید بهتر است گزینه دیگری را انتخاب نکنید. قیمت های مقرون به صرفه این کالاها سبب شده است که یکی از پرفروش ترین برندهای لاستیک در دنیا شناخته شود. از آن جایی که این لاستیک ها جز کالاهای وارداتی محسوب می شوند.