لاستیک هانکوک

دسته بندی ها: لاستیک سواری, لاستیک هانکوک

لاستیک هانکوک

هانکوک تایر به عنوان بهترین تایر ساز کره جنوبی شناخته می شود . این شرکت در سال 1943 با نام چوسان تایر شروع به کار کرد و در سال 1953 به هانکوک تایر تغییر نام داد .

لاستیک هانکوک دارای شهرت جهانی بسیار خوبی در صنعت تایر سازی می باشد  و طیف وسیعی از محصولات خود را برای خودروهای سواری ، ماشین های مسابقه ، کامیون های سبک و سنگین و اتوبوس ها تولید می کند . امروزه شرکت هانکوک تامین کننده تایرهای فابریک بسیاری از برندهای خودرو سازی معتبر است که در بین این برندها می توان به بی ام و، بنز و آئودی نام برد.

شرکت لاستیک هانکوک یکی از پیشروترین برند های لاستیک سازی در جهان به حساب می آید به گونه ای که این شرکت اقدام به تاسیس و ساخت مراکز تحقیقاتی در کشورهای اروپایی و آمریکایی کرده است.

شرکت هانکوک توانایی تولید 50 میلیون حلقه لاستیک را در سال دارد و تولیدات این شرکت به 180 کشور جهان صادر می شود . همچنین این شرکت به عنوان دهمین تولید کننده لاستیک در جهان شناخته می شود.

لاستیک هانکوک
لاستیک هانکوک

چرا باید لاستیک های Hankook خریداری کنیم؟

کیفیت عالی لاستیک هانکوک

فرآیند ساخت Hankook در تمام 8 کارخانه تولید تایر خود توسط روبات ها انجام می شود. استفاده از روبات ها ، به جای کارگران باعث می شود که کیفیت محصولات به صورت یکنواخت و خوب باقی بماند.

صرف نظر از این که این یک لاستیک با عملکرد بالا  است ، یا یک تایر اتومبیل سواری استاندارد Hankook هر طرح را با فرایند ساخت تولید می کند. خط تولید دارای کیفیت خاص خود  است که در نتیجه تنها 0/0001 درصد عدم رعایت استانداردهای کیفیت باعث می شود که لاستیک رد می شود. این باعث می شود  که هر تایر هانکوک به صورت حرفه ای و با کیفیت بالا برای مصرف کننده ساخته شود .

پیشرفت مستمر

هانكوك با بیش از 70 سال تجربه از طریق فعالیت های مختلف نشان داده است كه بینشی منسجم  و مشتاقانه به تحقیق ، نوآوری و توسعه فن آوری های پیشرفته ، به صورت پیوسته دارد.

مرکز اصلی تحقیقات هانکوک در کره جنوبی Hankook Technodrome  نام دارد . این مرکز تحقیق و توسعه دارای چندین سیستم تست مانند شبیه سازی رانندگی و دستگاه اندازه گیری پارامتر تعلیق است که  انجام آزمایش های مجازی در آن به راحتی امکان پذیر است .

ویژگی های طراحی لاستیک هانکوک

سواری راحت لاستیک هانکوک

لاستیک های هانکوک در تمام شرایط آب و هوایی راحتی و ایمنی خودرو و سرنشینان آن را به خوبی حفظ می کند و شرایط آب و هوایی به هیچ عنوان بر روی عملکرد آنها تاثیر نمی گذارد.

Hankook با استفاده از فلسفه Kontrol خود برای هر تایر ، به منظور ایجاد طرح هایی با افزایش  راحتی که لرزش های جاده ای را به حداقل می رساند و سطح سر و صدایی که می تواند تجربه رانندگی شما را مختل کند ، کاهش می دهد. لاستیک های تولیدی Hankook بر روی خودروهای مختلف نصب و در انواع جاده برای آنها تست عملکرد انجام  می شود برای اینکه میزان سر و صدای تولید آنها آزمایش شود و در صورت لزوم بهینه شوند.

عملکرد و هندلینگ لاستیک هانکوک

لاستیک های هانکوک به گونه ای طراحی شده اند که در هر گونه شرایط آب و هوایی بهترین عملکرد را داشته باشند  و بدون توجه به شرایط جاده یک رانندگی راحت ، با کیفیت و ایمن را برای خودرو و سرنشینانش به وجود  آورند.

Hankook  لاستیک هایی با الگوی لبه دار طراحی می کند که در هنگام رانندگی بهترین چسبندگی و کشش را داشته باشد و فناوری بلوک های آج در دیواره لاستیک که باعث می شود کنترل و عملکرد بهتری را در پیچ ها داشته باشید. وقتی اتومبیل ها با سرعت زیادی در حال حرکت هستند ، نیروی گرانشی که ایجاد می کند باعث می شود در شکل و ظاهر تایرها تغییر ایجاد شود. برای کاهش این مسئله  ، Hankook از فناوری Dynamic Profile استفاده کرده که از این تغییر شکل جلوگیری می کند.

لاستیک هانکوک
لاستیک هانکوک

دوام لاستیک هانکوک چقدر است ؟

ساختار و ترکیب مواد در لاستیک های هانکوک باعث می شود که عمر مفید آنها به میزان قابل توجهی بهبود یابد. لاستیک های هانکوک از فن آوری های کاهش سایش و پارگی استفاده می کنند ، که باعث می شود لاستیک های آنها بیش از هزاران کیلومتر عمر مفید داشته باشند .

Hankook در حال حاضر طیف گسترده ای از لاستیک ها را با قیمت های بسیار مناسب تولید می کند .  این لاستیک ها  به دلیل داشتن کیفیت ، طول عمر بالا ، عملکرد بالا و همچنین قیمت بسیار مناسب تر نسبت به لاستیک های فابریک خودروها خریداران  را راغب می سازد برای جایگزین کردن لاستیک های فابریک خود از تایرهای هانکوک استفاده کنند.

جوایز بین المللی لاستیک هانکوک

Hankook در سال 2018 موفق به دریافت جایزه The International Design Excellence Award شد که یکی از افتخارآمیزترین جوایزی است که این شرکت دریافت کرده است. در سال های گذشته ، هانکوک موفق به کسب مدال های برنز ، نقره و طلا این رویداد بین المللی شده است.

لاستیک هانکوک
لاستیک هانکوک

قیمت لاستیک هانکوک

متاسفانه چند سالی هست که لاستیک هانکوک نماینده فعال در ایران ندارد، و محصولات این برند معتبر کره ای به صورت متفرقه به کشور وارد می شود. قیمت لاستیک هانکوک در بازار لاستیک ایران بسیار متغیر است، به همین دلیل ما در فروشگاه الماس تایر سعی کردیم لاستیک هانکوک را با بهترین قیمت در اختیار شما مصرف کنندگان عزیز قرار دهد. شما می توانید با خیال راحت نسبت به قیمت این لاستیک آن را سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید.

لاستیک هانکوک
لاستیک هانکوک

خرید لاستیک هانکوک

خودروساز کره ای مانند هیوندای و کیا لاستیک هانکوک را در بسیاری از تولیدات خود به عنوان لاستیک فابریک استفاده می کنند و به دلیل اینکه این خودروها در ایران هم بسیار مورد استفاده قرار میگیرد، مصرف کنند های زیادی از لاستیک هانکوک استفاده می کنند. از آنجایی که این لاستیک نماینده قانونی فعلا در ایران ندارد، لاستیک های هانکوک بدون گارانتی به فروش می رسند. ما در فروشگاه الماس تایر تمامی محصولات هانکوک را با ضمانت در اختیار شما قرار می دهیم و می توانید با خیال آسوده آنها را خریداری کنید.