لاستیک ماشین نکسن Nexen

دسته بندی ها: دانستنی در مورد لاستیک, راهنمای تنظیم باد و فشار

لاستیک ماشین نکسن Nexen

 

شرکت نکسن تایر ابتدا در سال ۱۹۴۲ میلادی تاسیس گردید. این برند متعلق به کشور کره جنوبی بوده و از مهم‌ترین رقبای آن می‌توان به دو کمپانی کومهو و هانکوک اشاره نمود. دفتر مرکزی شرکت نکسن تایر در شهر سانگ سان واقع شده و تولیدات آن در سراسر جهان به فروش می رسند.

 

طبق آمار بدست آمده در سال ۲۰۱۳ میلادی، میزان دارایی‌های برند نکسن تایر، بالغ بر ۲ میلیارد دلار است. همچنین تعداد کارکنان این شرکت نزدیک به چهار هزار نفر تخمین زده می‌شود. تایر هر خودرو به عنوان یکی از مهم‌ترین اجزای تشکیل دهنده آن شناخته می‌شود. بدون تایر، خودرو قادر به حرکت نیست.

همچنین در صورت استفاده از تایر نامرغوب، کیفیت حرکت خودرو نیز به شکل محسوسی تغییر خواهد کرد. تایرهای تولید شده توسط برند نکسن تایر از کیفیت ساخت بالایی برخوردار بوده و تمامی استانداردهای روز دنیا در فرآیند تولید آنها لحاظ شده است.

با استفاده از لاستیک نکسن، کیفیت حرکت اتومبیل­تان را بالاتر ببرید و با خیالی آسوده رانندگی کنید. به علاوه همواره به یاد داشته باشید که محصولات مرغوب از قیمتی بالاتر نسبت به تولیدات بی­‌کیفیت برخوردار هستند.

 

قیمت و خرید اینترنتی لاستیک ماشین نکسن Nexen

 

فروشگاه اینترنتی الماس تایر، در زمینه فروش قطعات و لوازم جانبی اتومبیل فعالیت داشته و محصولات ارائه شده توسط این فروشگاه، تماما توسط برندهای معتبر و شناخته شده تولید می شوند. همچنین فروشگاه اینترنتی الماس تایر با داشتن نماد اعتماد الکترونیک و نشان ثبت ملی، خریدی مطمئن و امن را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

فروشگاه اینترنتی الماس تایر، انواع لاستیک نکسن را با قیمتی مناسب، به فروش می‌رساند. محصول خریداری شده از این فروشگاه در مدت زمانی کوتاه به دست مشتری می رسد. خرید لاستیک نکسن می‌تواند رانندگی روان و آسوده‌ای را برای شما رقم زند پس مدل لاستیک مناسب خودرو خود را انتخاب کرده و آن را به سبد خریدتان اضافه نمایید.

لاستیک ماشین نکسن Nexen