لاستیک سازگار با محیط زیست میشلن

دسته بندی ها: لاستیک آفرود

لاستیک سازگار با محیط زیست میشلن

میشلن از لاستیک سازگار با محیط زیست خود که e-Primacy نامیده می شود رونمایی کرد و قصد دارد این محصول را بزودی به بازار عرضه کند.

این لاستیک سواری با استفاده از شبیه سازی تاثیرات محیطی مانند استخراج مواد اولیه، فرآیندهای تولید، توزیع، استفاده و بازیافت لاستیک طراحی و ساخته شده است. این تایر در مقایسه با همتایان خود اقتصادی تر خواهد بود در حالی که  ایمنی، چسبندگی و طول عمر را تضمین می کند.
e-Primacy لاستیک
 میشلن عمدتاً برای خودروهای شهری، سدان ها و شاسی بلندهای جمع و جور طراحی شده است و مناسب برای خودروهایی که از موتورهای احتراق داخلی و خودروهایی که از نیروی الکتریکی استفاده می کنند، می باشد.

تایرe-Primacy   میشلن قرار است در بهار امسال در بازار با  56 سایز متنوع از سایز 15 تا 20 اینچ در بازارهای اروپا عرضه  شود.

میشلن اعلام کرد:  این تایر کارآمدترین در رده خود است، در مقایسه با تایرهای تابستانی برتر ارائه شده توسط سایر برندها، 27٪ کاهش مقاومت در برابر غلطش را ارائه می دهد.
رقم مقایسه میشلن بر اساس آزمایشات مقاومت غلطشی است که توسط Applus Idiada (یک شرکت مهندسی است که خدمات طراحی، آزمایش، مهندسی وهمسان سازی را به صنعت خودرو ارائه می دهد) بر روی لاستیک های جدید و لاستیک های با عمق آج تا 2 میلی متر استفاده شده است. استفاده از یک ترکیب انرژی منفعل و الاستومر منحصر بفرد برای کاهش اتلاف انرژی در تایر e-Primacy بیشترین کمک را به مقاومت در برابر غلطش پایین و مصرف سوخت می کند. این لاستیک همچنین عملکرد خود را از اولین تا آخرین کیلومتر حفظ می کند.

لاستیک سازگار با محیط زیست میشلن
در این تایر ، میشلن از فناوری MaxTouch  استفاده کرده است، که ادعا می کند فشارهای ناشی از تماس لاستیک با جاده را بهینه می کند و این ویژگی باعث کنترل قابل پیش بینی سایش و طول عمر طولانی می شود. میشن اعلام کرد: توسعه تایر مطابق با دیدگاه پایدار آن است و متعهد است تا سال 2030 انتشار CO2 تمام سایت های تولیدی خود را 50٪ کاهش دهد. علاوه بر این قصد دارد تا سال 2050 به خنثی شدن کربن دست پیدا کند و در حال کار بر روی استفاده از مواد تجدید شونده یا بازیافتی در ترکیب لاستیک های خود ضمن بهبود بیشتر عملکرد آنها است.
اسکات کلارک، معاون اجرایی اتومبیلرانی آمریکا گفت: در سال 2030، لاستیک های میشلن 20 درصد بهره وری انرژی را در مقایسه با 2010 بهبود می بخشند. میشلن در راستای هدف خود تایر e-Primacy  را در کارخانه های آلمان ، اسپانیا و ایتالیا تولید خواهد کرد وهمچنین به این نکته اشاره کرده است که در آینده همه چیز پایدار خواهد بود.