لاستیک جی پلنت

دسته بندی ها: دانستنی در مورد لاستیک, لاستیک جی پلنت, لاستیک نکسن

 

لاستیک جی پلنت

dd0e520c c532 4897 a671 aa53a8370941

تولید کنندگان بزرگ تایر برای گسترش در تامین و توزیع شبکه فروش خود ، برند هایی با نام تجاری متفاوت ایجاد می کنند. به طور مشخص این برند ها برای مناطقی خاص و به منظور صادارت به سایر نقاط دنیا در نظر گرفته می شوند و معمولاً مصرف داخلی ندارند. کارخانه لاستیک نکسن کره ، یکی از نام آشنا ترین برند های تولید لاستیک در دنیا و ایران است که سال های اخیر با توجه به ورود خودروهای کره ای به ایران ، بیش از پیش برند خود را در بازار مطرح کرده است.

لاستیک جی پلنت یکی از زیر مجموعه های کمپانی بزرگ نکسن کره است که با توجه به نیاز های بازار دنیا و اعتماد مصرف کننده به لاستیک نکسن ، پایه گذاری و تاسیس شد.

تمامی خط تولید ، مواد اولیه و طراحی های مهندسی در لاستیک جی پلنت بر گرفته از تجربیات و مدیریت لاستیک نکسن است.با توجه به خط تولید و قالب های مشابه ، طرح های آج این دو شرکت با یکدیگر یکسان هستند اما شرکت نکسن و شرکت لاستیک جی پلنت دو شرکت متفاوت از یکدیگرند و این مورد که جی پلنت همان نکسن است نادرست می باشد.

 

خرید و فروش لاستیک سواری جی پلنت

فروشگاه الماس تایر از فروشگاه های عرضه انواع تایر و لاستیک جی پلنت میباشد که با توجه به استقبال بسیار زیاد مشتریان از این فروشگاه برای خرید لاستیک امکان فروش اینترنتی را نیز فراهم نموده است و میتوانید از سراسر کشور خرید خود را انجام داده و در کوتاه ترین زمان نیز محصول مورد نظر خود را دریافت نمایید.

اهمیت لاستیک در خودرو به حدی است که اگر از لاستیک های بی کیفیت در خودروی خود استفاده کرده باشید مطمئنا شاهد عملکرد بد خودرو بوده اید.

استفاده از یک تایر مناسب میتواند عملکرد خودرو را به صورت مستقیم تحت تاثیر قرار دهد و به همین دلیل نیز اغلب افرادی که از این موضوع آگاه هستند تنها تایرهای با کیفیت و عملکرد مناسب را خریداری میکنند.

از انواع لاستیک های با کیفیت میتوان به لاستیک جی پلنت اشاره نمود که جزو لاستیک های وارداتی محسوب میشود. لاستیک جی پلنت ساخت کشور ساخت کشور نام آشنا در زمینه تولید تایر یعنی کره میباشد و کلیه انتظاراتی که از یک لاستیک دارید را بر آورده خواهد ساخت.

لاستیک سواری جی پلنت با تکنولوژی مدرن و روز دنیا و همچنین مواد اولیه کاملا مرغوب تولید شده است و به همین دلیل از ویژگی های یک لاستیک استاندارد و مناسب بهره میبرد.

tire jplanet npriz 23555r18

مزایا و ویژگی های لاستیک جی پلنت

هر لاستیکی که در بازار بفروش میرسد یک سری ویژگی ها و مزایا را ایجاد میکند که به آنها اشاره خواهیم کرد. از جمله وبژگی ها و مزایایی که با خرید لاستیک جی پلنت ایجاد میشود به عملکرد بسیار خوب لاستیک باز میگردد .

در واقع مهمترین ویژگی هر تایر اول از هر چیز عملکرد آن است و باید از عملکرد مناسبی برخوردار باشد. لاستیک جی پلنت عملکرد خوبی را حتی در بلند مدت از خود نشان میدهد زیرا کلیه استاندارد ها برای تولید تایر به خوبی رعایت شده است و هیچ نقصی ندارد.

اگر به دنبال یک تایر نرم هستید  لاستیک سواری جی پلنت میتواند بهترین گزینه باشد زیرا مواد به کار رفته در ساخت لاستیک علاوه بر ایجاد مقاومتی بالا باعث شده تا  بدنه ای نرم نیز داشته باشد.

این لاستیک کمترین میزان لرزش را به بدنه خودرو و همچنین سرنشینان انتقال میدهد و جزو لاستیک های بسیار نرم محسوب میگردد که سواری بی نظیری را برای راننده نیز فراهم میکند.

خرید اینترنتی لاستیک جی پلنت و عدم نیاز به مراجعه حضوری

خرید لاستیک جی پلنت بصورت حضوری که از  گذشته تا کنون مرسوم میباشد توسط فروشگاه الماس تایر نیز انجام میشود اما این فروشگاه برای اینکه بتواند خدمات بهتر و با کیفیت تری را به مشتریان خود ارائه دهد امکان فروش اینترنتی را نیز در نظر گرفته است.

با خرید اینترنتی لاستیک جی پلنت از فروشگاه الماس تایر مزیتهای زیادی برای خریدار ایجاد میشود که اصلی ترین و مهم ترین این مزیت مربوط به عدم نیاز به مراجعه حضوری میباشد. برای خرید لاستیک در صورتی که به حضور در فروشگاه نیاز باشد علاوه بر اینکه باید زمان و انرژی زیادی صرف شود باید تنها ساعاتی از روز را برای خرید انتخاب نمایید اما در مقابل روش فروش غیر حضوری اینگونه نیست.

خرید اینترنتی لاستیک جی پلنت امکان خرید در هر ساعت از روز را برای مشتریان فراهم می آورد و دیگر نیازی نیست تا تنها ساعاتی از روز را به خرید اختصاص دهید.

از دیگر مزایا و ویژگی های ایجاد شده با خرید اینترنتی لاستیک جی پلنت باید به کسب اطلاعات کافی در هنگام خرید و بررسی محصول اشاره نمود. با این روش خرید مشتری به راحتی میتواند محصول و لاستیک مورد نظر خود را بررسی نموده و بر اساس بررسی های انجام شده بهترین لاستیک را تهیه نماید.

فروش انواع لاستیک جی پلنت

لاستیک های جی پلنت در انواع مختلفی تولید میشود و تا  کنون مدل های زیادی از این برند لاستیک تولید و روانه بازار شده اند. لاستیک سواری جی پلنت را باید بر اساس مدل خودروی خود و از مناسب ترین نوع خریداری نمایید. در فروش لاستیک جی پلنت هر چه تنوع لاستیک ها بیشتر شود در نتیجه مشتری انتخاب بهتری خواهد داشت .

توجه داشته باشید که سازگاری خوب برقرار شده میان لاستیک و همچنین خودرو عملکرد بهتری را برای آن به همراه خواهد داشت پس باید از میان انواع لاستیک های موجود در این برند بهترین و مناسب ترین لاستیک را انتخاب و خریداری کنید.

فروش انواع لاستیک جی پلنت توسط فروشگاه الماس تایر انجام میشود و میتوانید متناسب با برند و مدل خودروی خود بهترین لاستیک را خریداری نمایید. خرید از این فروشگاه بصورت غیر حضوری انجام میشود و میتوانید از وب سایت این فروشگاه لاستیک سواری مورد نیاز خود را بر اساس تناسب با خودرو سفارش داده و در محل دریافت نمایید.

چه عواملی قیمت لاستیک جی پلنت را کاهش و یا افزایش میدهند؟

عواملی وجود دارند که قیمت لاستیک جی پلنت را تحت تاثیر قرار داده و افزایش یا کاهش میدهند که در این میان به دلیل وارداتی بودن لاستیک نوسانات ارزی بیشترین تاثیر را دارند.

تاثیر نوسانات ارزی بر روی قیمت لاستیک جی پلنت بسیار زیاد است و باید به این موضوع توجه داشته باشید که اگر قیمت ارز کاهش یابد در نتیجه قیمت لاستیک کاهش یافته و همچنین با افزایش نرخ ارز قیمت لاستیک سواری جی پلنت نیز افزایش خواهد یافت.

در قیمت لاستیک جی پلنت جدید و یا قدیمی بودن مدل تایر تاثیر بسیار زیادی دارد و در صورتیکه تایر از مدل های جدید بازار باشد در نتیجه قیمت بالاتری نیز خواهد داشت. همچنین در قیمت لاستیک جی پلنت و به طور کلی لاستیک های سواری کمیاب شدن تایر نیز تاثیر گذار است و مدل لاستیک های کمیاب از قیمت به مراتب بالاتری برخوردار هستند.

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaRoadian HTX RH5 tire 00