لاستیک تویو را بررسی کنیم

دسته بندی ها: لاستیک تویو

در این قسمت لاستیک تویو را بررسی کنیم

شرکت ژاپنی لاستیک تویو فعالیت خود را در سال 1945 میلادی آغاز کرد. کیفیت لاستیک های تولیدی این شرکت به قدری بالا بود که از همان ابتدا مورد توجه بسیاری از مصرف کننده ها قرار گرفت. و همین موضوع باعث شد تا این برند از همان ابتدای فعالیت محصولات خود را به بسیاری از کشورها صادر کند. یکی از بزرگترین بازارهایی که لاستیک تویو در آن بسیار موفق و مورد توجه است آمریکا می باشد. افزایش تقاضا برای لاستیک های این برند به فدری بالا بود، که باعث شد تا شرکت تویو کارخانه ای جدید را در این کشور تاسیس کند.

لاستیک تویو با بیش از 7 دهه تجربه در زمین تولید تایر توانسته است که جایگاه بسیار خوبی را به عنوان یک تولید کننده پیشرو در بین برندهای معتبر جهانی باز کند. محصولات این برند دارای طراحی بسیار پیشرفته و با عملکرد های بسیار بالا هستند. استفاده از مواد اولیه پیشرفته باعث شده تا لاستیک های تویو عملکرد و تطبیق پذیری بسیار عالی را در هر نوع شرایط آب و هوایی و جاده ای را داشته باشند.

لاستیک تویو را بررسی کنیم
لاستیک تویو را بررسی کنیم

چرا باید لاستیک تویو را خرید؟

تنوع بالایی محصولات

این شرکت دارای محصولات متنوعی است و برای انواع اتومبیل های سواری، باری، شاسی بلند، کامیون های لاستیک تولید می کند. به عنوان مثال این شرکت با تولید سری Proxes بازار اتومبیل های لوکس و با عملکرد بالا را هدف قرار داده است. تا بتواند نیاز راننده های را که با این نوع از اتومبیل های رانندگی می کنند را برطرف کند. و همچنین لاستیک های تویو سری Snow Prox و Open Country  برای راننده های پیکاپ ها و شاسی بلند ها طراحی شده است تا بتوانند بهترین عملکرد را  در بزرگ راه ها و مسیرهای خارج از جاده ای داشته باشند.

نو آوری و استفاده از فناوری های جدید

شرکت تویو برای اینکه بتواند در رقابت با سایر تولیدکنندگان لاستیک باقی بماند، سعی کرده است تا همیشه و به طور مداوم فناوری و تکنولوژی های جدیدی را برای تولید لاستیک های خود استفاده کند. برای این منظور این شرکت در سال 2013 اقدام به تاسیس مرکزی برای تحقیق و توسعه برای طراحی جدیدترین مواد اولیه و ویژگی های خاص برای تولید لاستیک های جدید خود کرده است.

برآورده کردن نیازهای مشتری

شرکت تویو می داند که مشتریانش به لاستیکی نیاز دارند که بتواند در انواع شرایط آب و هوایی و جاده ای بهترین عملکرد را داشته باشد. همین موضوع باعث شده تا از جدیدترین تکنولوژی ها و فناوری ها برای تولید لاستیک های خود استفاده کند. این تولید کننده ژاپنی در طراحی خود از مواد اولیه با کیفیت بسیار بالا استفاده می کند، تا لاستیک ها دوام بسیار بالایی داشته باشند. و همچنین سعی می کند تا آج لاستیک های خود را به گونه ای طراحی کند تا بهترین چسبندگی و عملکرد را در زمین های خیس و مرطوب داشته باشد.

مصرف سوخت بهینه

یکی از ویژگی های خوب لاستیک های تویو را می توان مصرف سوخت بهینه آن ها دانست به علاوه تایرهای این کمپانی CO2 کمتری را تولید و وارد هوا می کنند. سری Nano Energy تویو همگی دارای نشان E-Mark هستند، که نشان دهنده طراحی بسیار کارآمد و بهینه آنها است. طراحی این سری به گونه ای است که آج آن ها اصطکاک بسیار کمتری را ایجاد می کند. که خود این ویژگی سبب می شود تا اتومبیل مصرف سوخت بسیار بهینه ای داشته باشد. همچنین لاستیک های تویو دارای مقاومت غلظشی بسیار کمی هستند. همین ویژگی کمک میکند تا مصرف اتومبیل کاهش و مسافت بیشتری را پیمایش کند.

سواری نرم و کم صدا

بلوک های آج لاستیک های تویو به گونه ای طراحی شده اند تا حداکثر جذب لرزش های جاده ای را داشته باشد. این ویژگی کمک می کند تا سرنشینان اتومبیل سواری بسیار نرم و کم صدایی را تجربه کنند. همچنین مهندسان تویو برای تولید لاستیک ها از فناوری Silen-Wall استفاده کرده اند. این فناوری باعث می شود تا جریان باد با چرخش تایرها مختل شود و در نتیجه صدا و نویز کمتری را ایجاد کند.

لاستیک تویو را بررسی کنیم
لاستیک تویو را بررسی کنیم

هندلینگ بسیار بالا

مهندسان تویو از مواد و فناوری بسیار پیشرفته ای برای تولید لاستیک ها استفاده می کنند تا بالاترین و بهترین هندلینگ را داشته باشند. استفاده از سیلیکا نسل S به اضافه طراحی آج جهت دار کمک می کند تا اتومبیل چسبندگی و هندلینگ بالایی را در پیچ ها اشته باشد. به اضافه این که کمک می کند تا اتومبیل بهترین چسبندگی را در زمین های خیس داشته باشد.

قیمت لاستیک تویو

لاستیک های تویو قیمت بسیار مناسب تری را نسبت به سایر برندهای هم رده خود دارد. به عنوان مثال لاستیک های تویو نسبت به لاستیک های دانلوپ قیمت بسیار مناسب تری دارند و همچنین از لجاظ کیفیت با هم برابری دارند. متاسفانه لاستیک تویو در ایران نمایندگی رسمی ندارد و شرکت های مختلفی اقدام به واردات این لاستیک کرده اند. به همین جهت قیمت لاستیک های تویو در بازار بسیار متفاوت است. در همین راستا فروشگاه لاستیک مارکت سعی کرده است تا لاستیک تویو را با بهترین قیمت به دست مشتریان خود برساند.

نمایندگی لاستیک تویو

همانطور که در بالا گفتیم لاستیک تویو نماندگی رسمی در ایران ندارد و شرکت های مختلفی این لاستیک را وارد کشور کرده اند. برای اینکه شما مشتریان عزیز بتوانید با خیال آسوده و با اطمینان لاستیک تویو را تهیه کنید، فروشگاه الماس تایر سعی کرده تا با همکاری با شرکت های معتبر این لاستیک را تهیه و در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهد.