لاستیک تری انگل

دسته بندی ها: خرید لاستیک, لاستیک سواری

لاستیک تری انگل

شرکت تری انگل که در شهر شاندونگ چین واقع شده است سالانه تعداد بسیار زیادی از لاستیک های سواری، باری و صنعتی را تولید و به بازارهای داخلی و همچنین ایران ارسال می کند. این شرکت در سال 1976 فعالیت خود را آغاز و تا کنون نیز لاستیک های زیادی را برای خودروهای مختلف تولید کرده است. این شرکت سالیانه حدود ده میلیون حلقه لاستیک را تولید می کند که یک رقم مثال زدنی می باشد. ایران نیز سهم عمده ای از واردات لاستیک های تری انگل را به خود اختصاص داده است  و سالانه هزاران تن از این برند لاستیک چینی به کشور ما وارد و سپس در فروشگاه برای عرضه به مشتری پخش می شوند.

لاستیک تری انگل
لاستیک تری انگل

لاستیک سواری تری انگل

لاستیک سواری تری انگل به دلیل اینکه در کشور چین تولید می شود و چین نیز به تولید محصولات مقرون به صرفه شهرت دارد از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است.  در واقع لاستیک سواری تری انگل برای افرادی که قصد ندارند تا هزینه زیادی را برای خرید لاستیک پرداخت نمایند کاملا مناسب می باشد. توجه داشته باشید لاستیک های سواری تری انگل با قیمت مناسب و کیفیت بالا این مزیت را ایجاد می کنند تا هزینه نگهداری از خودرو کاهش یابد.

 خرید و فروش انواع لاستیک تری انگل

لاستیک های خارجی که در کشور ما بفروش می رسند اغلب کیفیت بالایی  دارند که البته برخی در کنار کیفیت بالا قیمت مناسبی را نیز به خود اختصاص داده اند. از انواع لاستیک های خارجی که کیفیت بالای آن باعث شده تا محبوبیت زیادی نیز پیدا کند لاستیک تری انگل می باشد که در کشور چین تولید و در سراسر دنیا بفروش می رسد. لاستیک تری انگل تاکنون در مدل ها و سایزهای گوناگونی تولید شده است و در کشور ما نیز  این لاستیکها فروش بالایی را تجربه کرده اند. لاستیک تری انگل با توجه به قیمت مناسبی که دارد در کنار کیفیت بالای خود هزینه های نگهداری از خودرو را تا حد زیادی می کاهد.

لاستیک تری انگل
لاستیک تری انگل

برای خرید لاستیک تری انگل به دنبال سایز مناسب با خودروی خود باشید

در صورتیکه قصد خرید لاستیک تری انگل را دارید ابتدا باید نسبت به این موضوع که آیا لاستیک مد نظر با خودروی شما سازگاری بعمل می آورد یا خیر توجه داشته باشید و پس از اطمینان حاصل کردن نسبت به این موضوع خرید خود را انجام دهید.

در خرید لاستیک تری انگل نباید به هیچ وجه به صورت سلیقه ای عمل شود و تنها باید لاستیک هایی را خریداری کنید که با خودروی شما سازگاری کاملی را برقرار کند. خرید لاستیک تری انگل بصورت سلیقه ای نباید انجام شود زیرا خرید سلیقه ای و با اطلاعات بسیار کم باعث می شود تا نتوانید یک لاستیک که با خودرو سازگاری به عمل می آورد را تهیه نمایید.

لاستیک تری انگل
لاستیک تری انگل

ویژگی لاستیک تری انگل

چین از بزرگترین تولید کنندگان لاستیک در دنیا محسوب می شود و چندین برند معتبر تولید لاستیک نیز در این کشور مشغول به فعالیت هستند که یکی از آنها تری انگل می باشد. برند تری  انگل از برندهایی است که در تمام دنیا شناخته شده است و همچنین در کشور ما نیز به عنوان یک برند معتبر فروش بالایی دارد. لاستیک تری انگل با توجه به تکنولوژی روز دنیا تولید و به فروش می رسد و مواد اولیه به کار رفته در ساخت آن همگی مرغوب و درجه یک هستند که کیفیت لاستیک ها را تا حد زیادی افزایش داده است. فرمان پذیری بسیار خوب و همچنین نرم بودن لاستیک تری انگل باعث شده تا نه تنها برای خودروهای تولید داخل بلکه برای خودروهای خارجی نیز مورد استفاده فراوانی داشته باشد.

لاستیک تری انگل
لاستیک تری انگل