لاستیک بی اف گودریج

دسته بندی ها: خرید لاستیک, لاستیک سواری

لاستیک بی اف گودریچ

لاستیک بی اف گودریج (Bf Goodrichیک برند تولید کننده تایر آمریکایی است که در سال 1896 فعالیت خودش را آغاز کرده است . این شرکت در سال 1988 به شرکت لاستیک میشلن فرانسه فروخته شد و از زیر مجموعه های این برند به حساب می آید. تولیدات این کارخانه در ابتدا لاستیک برای دوچرخه ها بوده که در نهایت Bf Goodrich به اولین تولید کننده لاستیک رادیال در آمریکا تبدیل می شود.

این شرکت دارای رقبای زیادی مانند گودیر و فایر استون در آمریکا است اما بی اف گودریچ به دلیل تحقیقات گسترده ای که در زمینه تولید تایر انجام می دهد در بین آنها بسیار برجسته تر است . این برجستگی باعث شد تا شرکت خودروسازی فورد در سال 1903 از لاستیک های Bf Goodrich برای مدل فوردA به عنوان لاستیک فابریک استفاده کند که از همان سال این دو شرکت را به شریک های تجاری خوبی برای یکدیگر تبدیل کرد .

در سال 1947 Bf Goodrich اولین لاستیک تیوبلس را در ایالات متحده تولید کرد . که باعث بهبود عملکرد ، ایمنی و همچنین راحتی برای سرنشینان خودرو شد . فناوریهای به وجود آمده در این شرکت بسیار زیاد است که از مهمترین های آن می توان به تولید لاستیک های پنچررو (ران فلت) اشاره کرد.

Bf Goodrich طیف گسترده ای از محصولات را برای انواع خودروهای سواری ، کامیون ها ، SUV ها و خودروهای صنعتی تولید می کند . محصولات این شرکت به طوری طراحی و تولید می شوند تا در تمامی شرایط آب و هوایی و جاده ای بهترین عملکرد را از خود نشان بدهند.

لاستیک بی اف گودریج
لاستیک بی اف گودریج

چرا باید لاستیک های بی اف گودریچ را بخریم؟

 نو آوری

 همانطور که گفتیم این برند ، برای  اولین بار برخی از مدل های خاص لاستیک را در ایالات متحده تولید کرده است .  شرکت Bf Goodrich با بهره گیری از سابقه ی خود در تولید تایر ، همیشه به دنبال ایجاد فن آوری های جدید در زمینه تولید لاستیک است.

بی اف گودریچ همیشه در خط مقدم نوآوری در زمینه تولید تایر بوده  و اولین شرکتی است که فناوری لاستیک های پنچررو (ران فلت –Run Flat) را به وجود آورده است و اولین شرکتی بوده که تایرهای رادیال را در اختیار مصرف کنندگان قرار داده است که عمر آج بهتر و پایداری بیشتر را نسبت به تایرهای زمان خود داشته است .

 شرکت در مسابقات

 شرکت Bf Goodrich ، تجربه و دانش فنی زیادی از طریق مسابقات اتومبیل رانی بدست آورده است  و خودروهایی که از لاستیک های این شرکت در مسابقات استفاده کردند ، همگی جز نفرات برتر بوده و عملکرد خوبی با لاستیک های بی اف گودریچ داشتند.

لاستیک بی اف گودریج
لاستیک بی اف گودریج

 ویژگی های طراحی لاستیک بی اف گودریچ

 هندلینگ :

 لاستیک هایی با عملکرد بالا UHP این شرکت ، به خوبی نشان میدهد که تایرهای BF از هندلینگ بسیار خوبی برخوردار هستند.

 لاستیک های UHP بی اف گودریچ ، با استفاده از ترکیب پیشرفته سیلیکا که به صورت تزریقی قالب گیری شده ، طراحی شده است که در طول سالها تجربه از مسابقات اتومبیل رانی تکامل پیدا کردند. ساختار این نوع از تایرها عملکرد فرمان را به خوبی بهبود می بخشد و چسبندگی در مسیرهای خشک و مرطوب را تا حد بسیار زیادی افزایش می دهد.

 راحتی:

 لاستیک های Bf Goodrich تجربه رانندگی دلپذیر و راحت را به همراه کاهش لرزه های جاده ای برای شما به وجود می آورند . این شرکت لاستیک های خود را به گونه ای طراحی می کند ، که باعث ایجاد ثبات در مسیرهای مستقیم و پیچ ها می شود.

 شما به راحتی و با خیال آسوده از کیفیت لاستیک بی اف گودریچ ، می توانید لاستیک مورد نیازتان را خریداری کنید.

لاستیک بی اف گودریج
لاستیک بی اف گودریج