سایز لاستیک کوئیک

دسته بندی ها:  لاستیک پیرلی, خرید لاستیک, دانستنی در مورد لاستیک, راهنمای تنظیم باد و فشار, رینگ, رینگ های آلومینیومی, لاستیک آفرود, لاستیک پاترول, لاستیک جی پلنت, لاستیک سواری, لاستیک کوپر, لاستیک کومهر, لاستیک میشلن, لاستیک نکسن, لاستیک هانکوک

سایز لاستیک کوئیک

مفهوم بهترین لاستیک برای هر شخصی متفاوت است. ممکن است کسی بهترین لاستیک را فقط برند آن بداند و ممکن است شخصی قیمت و شخصی دیگر سایز و عملکرد آن و گاهی ممکن است توجه به همه ی این موارد برای یک شخص نشان دهنده یک لاستیک مناسب باشد.

باید گفت توجه به سایز لاستیک ، برند ، عملکرد آن و قیمت ، همه در اینکه یک لاستیک عنوان بهترین را از آن خود کن ، تاثیر گذار است. پیش از خرید باید به اولین نکته ای که توجه کنید سایز لاستیک باشد.

استفاده از سایز فابریک و استاندارد باعث عملکرد بهتر خودروی شما در جاده می گردد. این خودرو در تیپ های SE ، ST ، SE-A در بازار به فروش می رسد که شما می توانید لاستیک کوئیک SE فابریک را با سایز استانداردی ۱۸۵/۶۵R۱۴ تهیه نمایید و البته تایرهای پهن تر را که ما توصیه نمی کنیم ، با سایزهای ۱۹۵/۶۰R۱۴ و ۲۰۵/۶۰R۱۴ نیز برای آن خریداری کنید.

قیمت لاستیک کوئیک

بعد از سایز لاستیک نکات دیگری که باید به آن توجه کنید ، برند لاستیک و نوع عملکرد آن است. بعد از آن نیز می توانید به قیمت لاستیک توجه کنید. برندهای زیادی هستند که ارائه دهنده سایزهای مناسب برای این خودرو می باشند.

بطور مثال: لاستیک بارز مناسب برای کوییک را می توانید در طرح گل های مختلف و در سایز استاندارد از وب سایت الماس تایر  به عنوان لاستیک دولتی تهیه نمایید و آن را در هر کجای ایران که هستید تحویل بگیرید و اگر در تهران یا کرج ساکن هستید ، خدمات نصب و بالانس دریافت نمایید.

شما همچنین می توانید لاستیک نکسن کره مناسب برای کوییک و جی تی رادیال اندونزی که از تایرهای باکیفیت و پرفروش خارجی در بازار هستند را در سایز پهن تر از این وب سایت با قیمتی رقابتی و مناسب خریداری نمایید و آنها را نیز در شهری که ساکن هستید ، دریافت کنید

سایز لاستیک کوئیک

درباره ی خودروی کوئیک سایپا بیشتر بدانیم

سایپا ۲۱۲ نام خودرویی است که توسط تولیدکننده ی مطرح ایرانی یعنی سایپا ساخته شده است که بعدها به نام کوئیک تغییر نام پیدا کرد.

این خودرو در انتهای سال ۱۳۹۵ رونمایی شد. از مشخصات فنی این خودرو می توان به موتور M۱۵ آن اشاره کرد که همانند تیبا و ساینا بوده و دارای حجم موتور۵ /۱ لیتری و قدرت ۸۷ اسب بخاری است که در اصل موتور ارتقاء یافته ی خودرو پراید است. موتور خودروی کوئیک منطبق با استاندارد یورو ۴ و یورو ۵ اروپا است.

این خودرو از نظر ظاهری و فرم بدنه شباهت زیادی با ساینا داشته با این تفاسیر که کمی در سپر جلو ، گلگیر تغییری ایجاد گردیده است.

در کابین این خودرو نیز شاهد داشبورد دو رنگ ساینا هستیم ، با این تفاوت که یک صفحه نمایشگر در آن اضافه شده است.

متریال استفاده شده در ساخت این خودرو نیز مانند محصولات دیگر سایپا بود و کیفیتی مشابه آنها دارد.

سایز لاستیک کوئیک