خرید لاستیک یوکوهاما

دسته بندی ها: خرید لاستیک

خرید لاستیک یوکوهاما

شرکت تولیدی لاستیک یوکوهاما در سال 1917 با ادغام دو شرکت بزرگ کابل سازی یوکویاما و شرکت بی اف گودریچ در ژاپن تاسیس شد.دفتر مرکزی لاستیک یوکوهاما در توکیو ژاپن واقع شده  است و با در خدمت گرفتن بیش از 15000 هزار کارمند و 190 نمایندگی فروش در دنیا توانسته سهم قابل توجهی از بازار جهانی را به خود اختصاص دهد.

لاستیک یوکوهاما را می توان به عنوان بنیان گذار و اولین تولید کننده تایر در ژاپن دانست.این شرکت با تولید لاستیک سواری با عملکرد فوق العاده بالا به کمک تکنولوژی های پیشرفته، توانسته در مسابقات اتومبیل رانی موفقیت های چشم گیری داشته باشد و به عنوان اسپانسر در بخش ورزشی فعالیت گسترده ای داشته باشد. لاستیک یوکوهاما ژاپن از سال 2015 برای پنج سال اسپانسر تیم فوتبال چلسی قهرمان لیگ جزیره انگلستان بوده است.

امروزه یوکوهاما به عنوان تجهیز کننده اصلی لاستیک آئودی ، لاستیک هوندا ، لاستیک لکسوس ، لاستیک مرسدس بنز ، لاستیک نیسان ، لاستیک پورشه ، لاستیک تویوتا ، و لاستیک فولکس واگن شناخته می شود و همکاری های گسترده ای با خودروسازان بزرگ دنیا دارد.

از طرف دیگر بسیاری از کارخانه های ماشین سازی برای نصب تایرهای فابریک خود از محصولات یوکوهاما استفاده میکنند و دلیل این توجه را میتوان در همکاری با مبتکران و پیشگامان طراحی و بکارگیری تکنولوژی روز دنیا در صنعت تایر سازی دانست.

انواع لاستیک یوکوهاما در بازارهای ایران نیز وجود دارد که در مدل های مختلف به فروش میرسد. لاستیک یوکوهاما به دلیل اینکه از جمله لاستیک های وارداتی محسوب میشود قیمت بالاتری نیز دارد که همین موضوع خرید آنرا برای برخی از افراد مشکل کرده است.

برای خرید لاستیک یوکوهاما میتوانید به فروشگاه های سراسر کشور که برندهای مختلفی از لاستیک را بفروش می رسانند مراجعه نمایید. برای خرید لاستیک یوکوهاما از روش های اینترنتی و حضوری میتوانید اقدام نمایید. خرید لاستیک یوکوهاما بصورت اینترنتی برای آن دسته افرادی که دسترسی مناسبی به فروشگاه های حضوری ندارند گزینه بسیار مناسبی میباشد.

خرید لاستیک یوکوهاما
خرید لاستیک یوکوهاما

مزایای خرید لاستیک یوکوهاما

  • قدمت و تجربه بالا در ساخت تایر خودرو های صنعتی و سواری
  • طول عمر بالا و مقاوم در برابر سایش
  • حداکثر عملکرد و کارایی
  • امنیت در مقابل ترمز های ناگهانی و جاده های لغزنده
  • فرمان پذیری فوق العاده و چنگزنی قوی
  • سازگار با محیط زیست و حرکت در جهت کاهش آلودگی هوا با مصرف سوخت کمتر
خرید لاستیک یوکوهاما
خرید لاستیک یوکوهاما

قیمت لاستیک یوکوهاما

اگر به دنیال خرید یک کالای خارجی هستید نباید توقع قیمت های ارزان را داشته باشید، ابتدا باید نوسانات بازار ارز، و محصولات سایر رغیبان ایرانی و خارجی را بررسی کنید.

همانطور که قبل تر به آن اشاره کردیم هر سال تعداد زیادی حلقه تایر در اختیار عموم قرار میگیرد و خریداران زیادی از خرید لاستیک یوکوهاما رضایت کافی را داشته اند، همین مسئله تضمین کنند خرید یک محصول با کیفیت و قیمت مناسب می باشد.

زیرا گاها با خرید تایر های بی کیفیتی که ارزان تر از سایر تولید کنندگان باشد در دراز مدت مجبور به تعویض چند باره تایر خودرو میشوید و همین امر هزینه ای گزاف را شامل می شود.

خرید لاستیک یوکوهاما
خرید لاستیک یوکوهاما

خرید لاستیک یوکوهاما

تایر های تولید شده یوکوهاما در شاخه تایر های سواری، کامیونی، صنعتی، راه و جاده سازی … در جهان معروف می باشد و خریداران میتوانند با مراجعه به نمایندگی های رسمی شرکت یوکوهاما این محصول را متناسب با خودرو خود خریداری کنند.

فروشگاه الماس تایر به عنوان یکی از توزیع کنندگان لاستیک یوکوهاما ژاپن در ایران است.