خرید لاستیک کوپر

دسته بندی ها: لاستیک کوپر

خرید لاستیک کوپر

کوپر یکی از برندهای قدمی در صنعت لاستیک سازی در جهان می باشد و قدمت این برند تقریبا به بیش از 100 سال پیش بر می گردد.این برند در سال 1914 در آمریکا تاسیس شد و و اولین کارخانه آنها در شهر اوهایو آمریکا فعالیت خود را آغاز کرد . محصولات کوپر طیف گسترده ای از لاستیک ها برای خودروهای سواری ، SUVها ، CUV ها و کامیون ها را شامل می شود .

این شرکت برای طراحی و تولید محصولات خود از بروزترین و پیشرفته ترین فناوری ها در زمینه ساخت لاستیک استفاده می کند . و لاستیک های آنها به گونه بهینه و توسعه یافته اند که در هر شرایط آب و هوایی و جاده ای ،بهترین عملکرد را داشته باشند و پاسخگوی نیازهای رانندگان باشند. همچنین این برند تخصص بسیار خوبی در طراحی و تولید تایرهای AT  و MT  دارد .

این شرکت برای در تایرهای های خود از فناوری و تکنولوژی های بسیار پیشرفته ای استفاده می کند تا لاستیک های خود را قادر سازد که در هر شرایط آب و هوایی و جاده ای عملکرد فوق العاده ای داشته باشد . این عناصر طراحی شامل فناوری هایی برای عملکرد بهتر در زمین های خشک و مرطوب ، هندلینگ عالی ، خروجی سر و صدای کم و طول عمر بالا می باشد .

خرید لاستیک کوپر
خرید لاستیک کوپر

چرا باید از لاستیک های کوپر استفاده کنیم؟

کیفیت بالای لاستیک کوپر

این شرکت تاکید بسیار زیادی روی کیفیت لاستیک های تولیدی خود دارد. و برای اینکه محصولاتشان کیفیت مطلوبی داشته باشد از طراحی تا تولید هر مدل لاستیک، تست ها و آزمایش های دقیقی بر روی آن انجام می دهند. این کار باعث شده تا تایرهای کوپر بسیار بادوام باشند و طول عمر آج بالایی داشته باشند.

دوام و کیفیت پایین لاستیک منجر به کوتاه شدن عمر آج آن می شود، و ضربه ها و چاله ها ممکن است باعث به وجود آمدن برآمدگی در لاستیک شود. و با از بین رفتن سریع آج، چسبندگی تایر تا حد زیادی کاهش پیدا می کند. شرکت لاستیک کوپر به قدری از کیفیت محصولات خود مطمئن است که تضمین می دهد اگر لاستیک شما دارای آج باشد و دچار خسارت های مثل پارگی یا دو پوستی شود، در ازای آن یک حلقه لاستیک نو به شما خواهد داد.

همچنین این شرکت پا را فراتر از این گذاشته، و برخی از مدل های خود را با مهلت تست 45 روزه به فروش می رساند. و علاوه بر این، نسبت به نوع لاستیک و شرایط مصرف آن، بین 40/000 کیلومتر تا 150/000 هزار کیلومتر گارانتی می کند.

ایمنی لاستیک کوپر

شرکت لاستیک کوپر تمام تلاش خود را می کند تا تایرهایی را تولید کند که بالاترین ایمنی را برای خودرو و سرنشینان آن به وجود بی آورد. و محصولاتی را با ویژگی هایی همچون پایداری و هندلینگ خوب را چه در باران و آب زیاد ئ چه در برف شدید طراحی و تولید می کند.

لاستیک های کوپر، هندلینگ بسیار خوبی دارند که باعث می شود که خودرو پایداری خوبی داشته باشد. همچنین به راننده کمک می کند تا بتواند کنترل خوبی روی خودرو داشته باشد. علاوه بر این ویژگی ها، بر روی آج تایرهای کوپر شیار های بسیار خوبی طراحی شده تا علاوه بر اینکه خطر هیدروپلنینگ کاهش پیدا کند، باعث شود تا لاستیک در مسیرهای خیش و مرطوب چسبندگی خوبی داشته باشد.

خرید لاستیک کوپر
خرید لاستیک کوپر

تنوع سایز و لاستیک

گرچه لاستیک کوپر، یک شرکت آمریکایی است، اما این شرکت 12 کارخانه در سایر کشورهای جهان دارد، که سبب می شود لاستیک های این شرکت در بیشتر کشورهای جهان برای خرید موجود باشد. این شرکت علاوه بر تولید لاستیک برای خودروهای سواری (سدان)، برای خودروهای SUV، مینی ون ها، کامیون ها و حتی موتورسیکلت هم تایر تولید می کند. و با داشتن چندین کارخانه در جهان توانسته محصولات خود را در بازار بسیاری از کشورهای جهان به فروش برساند.

کوپر، به عنوان یک برند برتر در زمینه تولید لاستیک در جهان شناخته می شود. و توانسته است رضایت مشتریان خود را در تمام نقاط جهان به دست بیاورد.

ویژگی های طراحی لاستیک کوپر

بهینه سازی مصرف سوخت

تمامی لاستیک های کوپر دارای برچسب GFE (Greater Fuel Efficiency) هستند. این برچسب نشان می دهد که در طراحی و ساخت تایر از جدیدترین طراح و مواد اولیه استفاده شده تا مقاومت غلطشی آن کاهش پیدا کند. این فرمول جدید ساخت، مصرف سوخت لاستیک را بهینه تیر می کند. و باعث می شود که لاستیک مسافت بیشتری را با مصرف سوخت کمتری نسبت به لاستیک های معمولی طی کند. لاستیک هایی که برچسب GFE را دارند، جدا از این که مقاومت غلطشی کمتری دارند، چسبندگی و قدرت هندلینگ بهتری نسبت به لاستیک های معمولی دارند.

خرید لاستیک کوپر
خرید لاستیک کوپر

هندلینگ لاستیک کوپر

شرکت کوپر، تحقیقات زیادی را انجام می دهد، تا هندلینگ بی نظیری را در کنار سواری پایدار در تمام شرایط آب و هوایی و جاده ای به وجود بی آورد. این شرکت لاستیک های خود را با استفاده از فناوری Adaptive طراحی می کند. که باعث می شود چسبندگی و کشش خودرو در مناطق ناهموار بسیار بهبود پیدا کند. همچنین آج لاستیک های خود را با استفاده از تکنولوژی Secure Grip طراحی می کند. که یک آج با الگوی 5 خط را می ساز و باعث ایجاد چسبندگی خوب در زمین های خشک و مرطوب می شود. و به راننده کمک می کند که کنترل خوبی را در پیچ ها و سرعت های بالا داشته باشد.

طول عمر لاستیک کوپر

شرکت کوپر تلاش خود را می کند تا لاستیک های با دوامی را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. تا رضایت آن ها به طور کامل جلب کند. این شرکت با استفاده از طراحی و ترکیبات مواد اولیه پیشرفته و با کیفت آج لاستیک های خود را طراحی و تولید می کند. این نوع ساخت باعث می شود تا شما بتوانید به راحتی کیلومترها را با لاستیک کوپر رانندگی کنید.

قیمت لاستیک کوپر

لاستیک کوپر یک برند آمریکایی است، و متاسفانه این برند در ایران نمایندگی فعالی ندارد. به همین دلیل لاستیک کوپر در ایران قیمت مصوبی ندارد. و به همین دلیل برخی از مصرف کننده ها هنگام خرید دچار سردرگمی می شوند. ما در الماس تایر سعی کردیم تا لاستیک های کوپر را با بهترین قیمت برای خرید در اختیار شما مصرف کننده های عزیز قرار دهیم. شما می توانید با خیال راحت از قیمت، محصولات این برند را سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید.