خرید لاستیک کومهو

دسته بندی ها: خرید لاستیک, رینگ, لاستیک کومهر

خرید لاستیک کومهو

شرکت تولیدی لاستیک کومهو Kumho Tire فعالیت خود را در سال 1946 در گوانگجو کره جنوبی آغاز کرد.در ابتدا مجموعه کومهو کره با فعالیت در زمینه های صنایع شیمیایی، اتومبیل، هواپیمایی و غیره … پا به عرصه رقابت گذاشت.اما چند سال بعد و در سال 1960 گروه تولیدی لاستیک کومهو فعالیت خود را تحت عنوان لاستیک سام یانگ (Samyang) آغاز نمود.

با ادغام شدن گروه تولیدی لاستیک کومهو کره با مجموعه شرکت های کومهو در سال 1984 یکی موفق ترین و پیشرفته ترین کارخانه های تولید و فروش لاستیک در جهان شکل گرفت که امروزه در بین ده تولید کننده برتر تایر در دنیا قرار دارد.

در حال حاضر لاستیک کومهو کره به دلیل استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا در تولید تایر خودرو ، و ارائه محصولات با کیفیت در بسیاری از کشورهای دنیا از جمله ایران مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته است. لاستیک کومهو دارای سه کارخانه تولید تایر در کشور های چین و یک کارخانه در کشور ویتنام می باشد.

خرید لاستیک کومهو

همچنین مجموعه لاستیک کومهو به منظور توسعه و بهره مندی از تکنولوژی روز صنعت تایر علاوه بر کره جنوبی داری مراکز تحقیقاتی متعددی در کشور های چین، آمریکا، انگلستان و آلمان است. فروشگاه الماس تایر نمایندگی رسمی فروش لاستیک کومهو در ایران است.

فروشگاه الماس تایر  برندهای متعددی از لاستیک های خارجی و ایرانی از لاستیک کومهو را بفروش میرساند و توانسته با فروش آنلاین لاستیک سواری کومهو به نیاز خریدار از سراسر کشور به خوبی پاسخ دهد.

هر روزه بر تعداد خودروهایی که در کشور ما مشغول به تردد هستند افزوده میشود و همین موضوهع نیز باعث شده تا نیاز به خرید قطعات و لوازم مصرفی خودرو نیز افزایش یابد. از میان اجزای پر مصرف خودرو باید به لاستیک اشاره نمود که به دلیل فرسایش زیاد باید بعد از مدتی تعویض شود. همین تقاضای بسیار زیاد برای خرید لاستیک باعث شده تا میزان واردات لاستیک نیز افزایش یابد.

از میان لاستیک های وارداتی به کشور باید به لاستیک کومهو اشاره نمود که یک لاستیک کره ای بسیار با کیفیت است. لاستیک کومهو جزو برترین لاستیک ها و همچنین پرفروش ترین آنها میباشد که حتی در دیگر کشور ها بخصوص کشورهای صنعتی و پیشرفته دنیا طرفداران بسیار زیادی دارد. لاستیک سواری کومهو به حدی استاندارد و با کیفیت است که نه تنها برای خودروهای داخلی بلکه برای استفاده در خودروهای وارداتی نیز کاملا مناسب است و میتواند سازگاری بسیار خوبی را با خودرو برقرار کند.

خرید لاستیک کومهو