خرید لاستیک بنز

دسته بندی ها: بررسی یکپارچگی آج, خرید لاستیک, دانستنی در مورد لاستیک, دسته‌بندی نشده, راهنمای تنظیم باد و فشار, رینگ, لاستیک سواری

خرید لاستیک بنز

خودروی بنزC۲۰۰ یکی از خودروهای حاضر در کلاس C مرسدس بنز به شمار می‌رود.یک خودروی سواری لوکس نامیده میشود که در ذات خود به اسپورت مجهز است.

این خودرو به موتور ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ مجهز است که از گنجایشی به میزان ۱۷۹۶ سی‌سی برخوردار بوده است و موتور به کار رفته در دل این خودرو قادر است حداکثر توانی به میزان ۱۸۰ اسب بخار با احتساب ۵۵۰۰ دور در دقیقه تولید کند و حداکثر گشتاوری برابر با ۳۰۰ نیوتن متر را با احتساب ۱۲۰۰ تا ۴۴۰۰ دور در دقیقه به نمایش بگذارد.

لاستیک بنزC۲۰۰ در سایزهای ۲۴۵/۴۰R۱۸,۲۲۵/۴۵R۱۸,۲۴۵/۳۵R۱۹, ۲۲۵/۴۰R۱۹, ۲۲۵/۵۰R۱۷ در برند های ایرانی مانند: بارز و یزد تایر و همچنین در برند های مطرح خارجی: هانکوک، میشلن، تراینگل و… عرضه و تولید میگردد. لاستیک تراینگل بنز c۲۰۰ در بین تایرهای خارجی و لاستیک بارز بنز c۲۰۰ در بین برند های ایرانی و بعنوان لاستیک دولتی ، بهترین و مناسب ترین گزینه ها برای این خورو می باشند و با توجه به عملکرد و کیفیت فوق العاده ای که ارائه می دهند . می توان برای خرید در نظر داشت و مورد بررسی قرار داد.

خرید لاستیک بنز