خرید لاستیک بریجستون در رشت

دسته بندی ها: خرید لاستیک

خرید لاستیک بریجستون در رشت

لاستیک بریجستون

شرکت ژاپنی بریجستون ابتدا در سال 1931 میلادی و توسط آقای شیجیرو ایشیباشی تاسیس گردید. این برند در زمینه تولید تایر و سایر قطعات خودروهای سواری و کامیون‌ها فعالیت داشته و محصولات آن از کیفیت ساخت بالایی برخوردار هستند.

دفتر مرکزی شرکت بریجستون در شهر توکیو ژاپن قرار دارد. هم چنین این برند در بسیاری دیگر از کشورهای جهان دارای شعبه بوده و سهام آن در بازار بورس توکیو به فروش می‌رسد. طبق آمار بدست آمده در سال 2011 میلادی نیز بیش از 139 هزار نفر در این کمپانی مشغول به کار هستند.

تایر خودرو یکی از مهم ترین اجزاء اتومبیل بوده و کیفیت پایین آن سبب بروز خطراتی جدی خواهد شد. برند بریجستون، تولیدکننده‌ای برجسته در ساخت انواع تایر بوده و قیمت محصولات آن در بازه‌ای مناسب قرار دارند. به طور کلی با پرداخت هزینه‌ای بیشتر، همواره به دنبال کالایی مطمئن و باکیفیت باشید زیرا که کیفیت تضمین شده محصول علاوه بر تاثیر مطلوب در عملکرد بهینه اتومبیل، از جان شما و سرنشینان خودرو نیز محافظت خواهد کرد.

در بازار فروش ایران هم لاستیک بریجستون جایگاه ویژه ای دارد و به عنوان یک برند برتر خود نمایی می کند. فروشگاه الماس تایر عرضه کننده لاستیک بریجستون ژاپن در ایران است.

خرید لاستیک بریجستون در رشت
خرید لاستیک بریجستون در رشت
خرید لاستیک بریجستون در رشت
خرید لاستیک بریجستون در رشت

 

طول عمر بالای تایرهای بریجستون، مقاومت بی‌نظیر در برابر نفوذ سنگ از بین شیارهای آج تایر و مقاومت در برابر پوسته شدن سطح آج تایر در چرخش‌های درجا از جمله ویژگی‌های منحصربه‌فرد لاستیک بریجستون است که آن را از دیگر برندها متمایز ساخته است.

مدل POTENZA، ECOPIA، TURANZAو DUELER از جمله محصولات مختلف این برند هستند این نوع ها از لاستیک ژاپنی در اندازه‌ها و مدل‌های متفاوت برای انواع خودرو تولید می‌گردند. محصولات بریجستون هم اکنون در کشور ایران عرضه می‌شوند و در رقابت با سایر برندها توانسته‌اند نظر مشتری‌ها را به‌طور گسترده‌ای به خود جلب نمایند.

پس اگر به دنبال لاستیکی باکیفیت و با قیمیت مناسب که بسیاری از رانندگان حرفه‌ای به آن اعتماد کرده‌اند، هستید پیشنهاد ویژه ما به شما خرید لاستیک بریجستون است.

خرید لاستیک بریجستون در رشت
خرید لاستیک بریجستون در رشت

نتیجه‌گیری
در نهایت می‌توان گفت که دنیای امروز را نمی‌توان بدون خودرو تصور کرد و قطعاً هیچ خودرویی بدون لاستیک قابل استفاده نخواهد بود. از سوی دیگر در وضعیت اقتصادی نابسامان و نوسانات قیمت ارز در سال‌های گذشته قیمت لاستیک نیز همانند بسیاری از اقلام به‌شدت گران شده است تا جایی که به گفته رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک با توجه به کمبود لاستیک سبک و سنگین در کشور با رشد صددرصدی قیمت لاستیک در بازار نیز مواجه هستیم.

پس لازم است در انتخاب لاستیک مناسب برای خودروی خود بیشترین دقت را لحاظ کنیم تا با صرف کمترین هزینه بتوانیم بهترین محصول را برگزینیم.