خرید لاستیک اسپورتیج

دسته بندی ها: دسته‌بندی نشده

خرید لاستیک اسپورتیج

بهترین لاستیک اسپورتیج

اسپورتیج، یکی از موفق ترین محصولات شاسی بلند خودرو سازی کره ای کیا موتورز میباشد که برای اولین بار در سال ۲۰۰۸ وارد ایران شد. اسپورتیج یک کراس اوور جمع و جور است که با ارائه سواری عالی، تجهیزات و امکانات بسیار پیشرفته و قیمتی کم‌تر از رقبا، توانسته موفقیت‌های زیادی در بازارهای مختلف جهانی از جمله ایران کسب کند.

در سال ۲۰۰۶ اولین نسل اسپورتیج تولید شد و در طی روند تولید خود توانست در سال ۲۰۱۱ با تولید دومین نسل اسپورتیج، در آزمایشات تصادف توسط اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه های آمریکا مقام پنج ستاره را بدست آورد . سومین نسل کیا اسپورتیج سال گذشته رونمایی شد و با ورود این نسل توجه مردم بیش از پیش به این ماشین جذب شد و جایگاه خاصی در کشورمان را از آن خود کرد. این خودرو در تیپ های LX ، EX ، SX ، GT لاین و ساده تولید می گردد.

خرید لاستیک اسپورتیج
خرید لاستیک اسپورتیج

سایز لاستیک اسپورتیج

لاستیک خودرو در سایزها و اندازه های مختلفی ساخته می شوند ، زیرا سایز رینگ خودرو ها با مهم متفاوت است. لاستیک استاندارد اسپورتیج در تیپ ساده در لاستیک سایز  ۲۱۵/۶۵R۱۶ ، لاستیک سایز ۲۳۵/۶۰R۱۶ ، لاستیک سایز ۲۳۵/۵۵R۱۷ و لاستیک سایز ۲۲۵/۴۵R۱۸ برای سری قدیمی تر این خودرو در نظر گرفته شده، با توجه به تنوع گسترده در سایز این خودرو  و ممکن نبودن جایگزینی بین سایز های مختلف توصیه می شود قبل از اقدام به خرید حتما سایز تایر خودرو خود را بررسی نمایید.

سایز رینگ اسپورتیج

با گذشت زمان، اسپورتیج با توجه به طرح ها و آپشن های مختلف در تیپ های مختلف عرضه گردید که دارای لاستیک های با سایز رینگ متفاوت می باشند در زیر می توانید این سایزها را مشاهده و با کلیک کردن بر روی هر کدام قیمت های آنها را نیز مشاهده نمایید و جهت خرید لاستیک اسپورتیج نیز می توانید به همین وب سایت یعنی فروشگاه اینترنتی هایپرتایر مراجعه کنید.

  1. لاستیک رینگ ۱۶ اینچی مناسب برای اسپورتیج تیپ ساده با لاستیک سایز ۲۳۵/۶۰R۱۶ و لاستیک سایز  ۲۱۵/۶۵R۱۶
  2. لاستیک رینگ ۱۷ اینچی با لاستیک سایز ۲۲۵/۶۰R۱۷ مناسب برای اسپورتیچ تیپLX  و لاستیک سایز ۲۳۵/۵۵R۱۷ مناسب برای اسپورتیج تیپ ساده
  3. لاستیک رینگ ۱۸ اینچی با لاستیک سایز ۲۳۵/۵۵R۱۸ مناسب برای اسپورتیج تیپ EX و لاستیک سایز ۲۲۵/۴۵R۱۸ مناسب برای اسپورتیج تیپ ساده
  4.  لاستیک رینگ ۱۹ اینچی با لاستیک سایز ۲۳۵/۵۵R۱۹  مناسب برای اسپورتیج تیپ SX و لاستیک سایز ۲۴۵/۴۵R۱۹ مناسب برای تیپ GT لاین اسپورتیج

 در مدل های چهار سیلندر بهتر است به تغییر سایز لاستیک اهمیت بیشتری داده شود و در صورت امکان در هر چهار چرخ سایز لاستیک یکسان استفاده شود.

قیمت لاستیک اسپورتیج

کیفیت لاستیکی که قرار است بخرید خیلی اهمیت دارد زیرا برای حفظ ایمنی و عملکرد مطلوب خودرو ، لاستیک یکی از مهمترین اجزای آن می باشد و باید مورد توجه قرار گیرد. باید توجه داشته باشیم که همه تایر ها مناسب خودرو ما نمی باشد.

برای لاستیک خودرو اسپورتیج بهترین انتخاب در بین لاستیک های مطرح دنیا، لاستیک های میشلن، هانکوک، تراینگل، کنتیننتال و جی تی هست که می توان از فروشگاه ما با بررسی ومقایسه لاستیک ها با یکدیگر، و همچنین مشاهده قیمت آنها ، اقدام به خرید لاستیک هانکوک برای اسپورتیج یا لاستیک میشلن برای اسپورتیج یا برندهای دیگر ایرانی و خارجی را با مناسب ترین قیمت و با اطمینان از تاریخ انقضای آن در این فروشگاه آنلاین لاستیک تهیه و خریداری کرد. 

خرید لاستیک اسپورتیج
خرید لاستیک اسپورتیج