خرید لاستیک اسپرتیج

دسته بندی ها: خرید لاستیک, دانستنی در مورد لاستیک, رینگ

خرید لاستیک اسپرتیج

کارخانه تولیدی لاستیک هانکوک کره در سال 1941 در سئول ، با هدف تامین نیاز های داخلی و پیشبرد طرح های اقتصادی دولت به تولید تایر و تجهیزات اتومبیل مشغول شد. طولی نکشید تا هانکوک کره با بهره مندی از مهندسین مجرب و تیم تحقیقات و توسعه قوی خود ، به یکی از بزرگترین تولید کنندگان تایر در دنیا تبدیل شود. امروزه هانکوک با تولید سالانه 92 میلیون حلقه تایر و صادرات به بیش از 180 کشور دنیا در جمع 10 تولید کننده برتر دنیا قرار گرفته است.

خرید لاستیک اسپرتیج

هانکوک با طراحی OPTIMO H426 گام بزرگی در جهت شناخت و درک سلیقه مصرف کننده بر داشته است. تیم تحقیقاتی هانکوک همواره با شناخت و درک بازار های داخلی و خارجی و استفاده از برترین تکنولوژی های این صنعت ، محصولاتی با حداکثر کارایی و کاربر پسند طراحی و تولید کرده است.

لاستیک هانکوک H426

از جمله سایز های تولید شده را می توان لاستیک هانکوک 235/55R 18 گل OPTIMO H426 بر شمرد که مناسب برای تجهیز کردن لاستیک کیا اسپورتیج ، لاستیک سوزوکی ویتارا ، لاستیک تویوتا راوفور ، لاستیک تویوتا هاریر ، لاستیک تویوتا سینا و … است.

لاستیک تویوتا راوفور

لاستیک هانکوک OPTIMO H426 در دسته محصولاتی چهار فصل و مناسب برای بسیاری از خودروهای سواری و شاسی بلند قرار گرفته است. این محصول با طراحی آج منحصر به فرد و زیبا ، عملکرد فوق العاده ای در هر تنوع آب و هوایی از خود نشان داده است.

رانندگی در باران

در آزمون های متعددی که مجله معتبر Track از لاستیک هانکوک OPTIMO H426 انجام داده ، مشخص شد این لاستیک هانکوک کره علاوه بر کارایی بالا در شرایط خشک و مرطوب  عملکرد بسیار خوبی در دماهای پایین و برفی از خود نشان داده و همچنین در تست های ترمز گیری نمره قابل قبولی را توانست کسب کند.

تست لاستیک هانکوک

الگوی تایر

کشش خشک و مرطوب

الگوی آج بهینه شده کامپیوتری موجب افزایش عملکرد و هندلینگ می شود.

هانکوک کره

فروش هانکوک

طراحی بلوک آج به شکل الماس

با کمک به عملکرد در کشش مناسب هانکوک H426 ، در تخلیه سریع و موثر آب در سطوح مرطوب و بارانی موثر خواهد بود این در حالیست که از سختی و سفتی خوبی برای عملکرد در مسیر های خشک برخوردار است.

نمایندگی هانکوک کره

لاستیک هانکوک اپتیمو

چهار شیار محیطی

اجازه عملکرد استثنایی در مسیر های مرطوب را به هانکوک خواهد داد.

هانکوک اپتیمو

شیار آج لاستیک

بلوک دنده شانه

تخلیه آب از سطح تایر را تا حد چشمگیری بهبود بخشیده و نتیجه بهتری در شرایط مرطوب و بارانی رقم خواهد زد.

هانکوک کره

هانکوک تایر

ساختار تایر

ساختار لاستیک هانکوک

ترکیبات پایه آج

جذب نوسانات و شوک از جاده و امکان ارائه رانندگی مطلوب تر

ساختار تایر

دو لایه کمربند فولادی گسترده

تاثیر مستقیم در فرمان پذیری پایدار و ثبات در پیچ ها خواهد داشت.

فروش لاستیک هانکوک

مهره های پرکننده با سختی بالا

ارائه هندلینگ بالا و بهبود در فرمان پذیری

لاستیک پژو

در هر صورت زمانی که خودرو شما نیاز به تایری با کارایی بالا و کیفیت مناسب داشته باشد ، انتظار یافتن محصولی با 100 درصد عملکرد و بدون هیچ نقطه ضعفی ، به دور از ذهن به نظر می رسد و شاید هم منطقی نباشد. هانکوک هم از این مسئله مبرا نیست. لاستیک هانکوک OPTIMO H426 شاید محصولی با عملکرد عالی و سواری آرام و لذت بخش برای شما باشد ولی مطمئناً رقبای بسیار زیادی در بازار خواهد داشت.شاید از ویژگی هایی که بتواند این محصول هانکوک را در کورس رقابت با سایر رقبا نگه دارد به طول عمر بالا و قیمت مناسب آن اشاره داشت.