خرید لاستیک آفرود در رشت

دسته بندی ها: دسته‌بندی نشده, لاستیک آفرود, لاستیک سواری

خرید لاستیک آفرود در رشت

خرید بهترین لاستیک آفرود

امروزه سفر به دل کویر و مناطق بکر و دست نیافته به یک امر عادی تبدیل شده است و طرفداران بسیاری نیز دارد و برای بسیاری از افراد دور شدن از شلوغی شهر و پیدا کردن آرامش در دل طبیعت و همچنین تماشای دیدنی ترین چشم اندازها به اندازه یک سفر لوکس و اقامت در بهترین هتل ها ارزش دارد و افراد برای بدست آوردن آن تمام سختی ها و دشواری ها را نیز پذیرفته اند.انتخاب لاستیک مناسب بسیار مهم تر و عمیق تر از انتخاب نوع وسیله آفرود می باشد.

بدون شک یکی از به یاد ماندنی ترین و لذت بخش ترین تفریحات در دل طبیعت سفرهای آفرودی است، رانندگی بر روی زمین های مختلف و غیرمسطح، جست و جو در دل کوه و جنگل، عبور از رودخانه های خروشان از هیجان انگیز ترین قسمت این سفرها می باشد که البته ممکن است برای افراد نابلد کمی دشوار باشد و سختی هایی نیز به همراه داشته باشد.

اگر صاحب یک خودرو آفرود باشید همه چیز می تواند برای شما هیجان انگیز تر باشد، زیرا مکان های منحصر بفردی وجود دارد که می توان از رانندگی و سپری کردن اوقات در آنجا­ بسیار لذت برد. برای آفرود، وسیله نقلیه مناسب و تجهیزات آن بسیار اهمیت دارد. وسایل نقلیه آفرودی طوری طراحی شده اند که در زمین های بسیار خطرناک نسبت به خودروهای سواری بهتر حرکت می کنند و از همین رو لاستیک­ های آفرود نیز نسبت به لاستیک های معمولی تفاوت بیشتری دارند  و روش نگهداری از آن­ها نیز متفاوت خواهد بود.

خرید لاستیک آفرود در رشت
خرید لاستیک آفرود در رشت

درباره لاستیک آفرود بیشتر بدانید

یک مجموعه خوب از لاستیک های آفرود می تواند وسیله نقلیه را روی سنگ، شن و ماسه، خاک، برف، گل و لای و سایر سطوح ناهموار حمل کند. تایرهای بهینه شده برای آفرود، مسیرها را بسیار ایمن تر می کنند و لزوماً نیازی به عملکرد زیادی در جاده ندارند. این لاستیک ها با الگوهای آج تهاجمی تر، چسبندگی فوق العاده ای را برای چرخ ها در سخت ترین سطوح، به ویژه برف ، گل و لای و شن و ماسه ارائه می دهند.

لاستیک های آفرود همچنین فوق العاده با دوام هستند و دارای دیوارهای جانبی محکم تری برای جذب ضربه و صدمات ناشی از پنچر شدن و سایر خطرات خارج از جاده دارند. این تایرها در دمای زیر صفر نرم و انعطاف پذیر باقی می مانند و در شرایط لغزنده عملکرد بالایی از خود نشان می دهند.

در نتیجه می توان گفت: در سفرهای آفرودی، فرایند انتخاب لاستیک مناسب بسیار مهم تر و عمیق تر از انتخاب نوع وسیله نقلیه ای است که قرار است با آن رانندگی کنید و کلید موفقیت سفرهای آفرودی به انتخاب تایر مناسب وسیله نقلیه مربوط است و نصب لاستیک نامناسب به سادگی می تواند خطرات ناشی از پنچر شدن، از دست دادن چسبندگی و چنگ زنی را افزایش دهد.

بدیهی است که برای یک سواری هیجان انگیز و ایمن به تایرهای قابل اعتماد نیاز داریم اما سوال اینجاست آیا همین قوانین برای خودروهای آفرودی که روی مجموعه ای از لاستیک های آفرود و خارج از جاده می چرخند نیز صدق می­کند؟ رانندگی با لاستیک های آفرود می تواند برای مبتدیان چالش برانگیز باشد. این همان چیزی است که باید بدانید که چگونه بهترین و مناسب ترین لاستیک آفرود برای وسیله نقیله خود انتخاب کنید و باید هنگام تصمیم گیری و انتخاب برای خرید لاستیک های آفرود به چند نکته توجه داشت:

  • یک روش خوب برای نزدیک شدن به انتخاب لاستیک آفرود مناسب این است که شدیدترین وضعیت ممکن برای تایر را در نظر بگیرید، اینکه تایر چقدر با شرایط سخت برخورد می کند و اینکه دوست دارید تایر شما در آن موقعیت چه عملکردی از خود نشان بدهد بسیار مهم است.

 

  • یکی دیگر از مهمترین عوامل انتخاب لاستیک آفرود انتخاب سایز مناسب آن می باشد. در دنیای لاستیک های آفرود، سایز لاستیک ها به طور مداوم بزرگتر و بزرگتر می شوند و این تغییرات از جهت اینکه بالا بردن سایز لاستیک می تواند مزایای بیشتری به همراه داشته باشد انجام میپذیرد.

 

  • نکته دیگری که باید به خاطر داشته باشید این است که لاستیک های آفرود عمر آج کوتاه تری دارند و به دلیل ترکیب لاستیکی نرم تری که دارند برای استفاده در  شرایط سخت و دشوار عملکرد بهتری از خود نشان می دهند.

همانطور که می دانیم امروزه سفرهای آفرودی با خودروهای بلند و شیک بسیار محبوب شده اند و به دلیل قابلیت های همه جانبه ای که دارند روز به روز هم به محبوبیت بیشتری دست پیدا می کنند اما ناگفته نماند که موفقیت این دسته از خودروها را نیز انواع مختلفی از لاستیک ها تضمین می کنند.

خوشبختانه در کشور ما هم، لاستیک­های فوق­العاده عالی برای آفرود با کیفیت بالا نیز وجود دارند که می توان با استفاده از آن ها با خیال راحت و اطمینان کامل از عملکرد فوق العاده از سفرهای ایمن و مطمئن خارج از شهر و آفرودی بهره مند بود. لاستیک تراینگل یکی از بهترین برندها برای تایرهای آفرودی در ایران محسوب می شود.

این برند چینی دارای طرح گل های متفاوت برای انواع خودروها می باشد و با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و همچنین مرغوبترین مواد اولیه و تمرکز بر ارائه چسبندگی بهتر، تایرهایی ایمن برای آفرود به حساب می آیند. لاستیک تراینگل به دلیل کیفیت و عملکرد فوق العاده در جاده های کشور و سازگاری با شرایط آب و هوایی مختلف ایران مورد پسند بسیاری از آفرود سواران قرار گرفته است.

این برند به خوبی بر روی خودروهای آفرودی از جمله: هایلوکس، پاترول، پرادو، اف جی کروزر، جیپ، پاجرو و بسیاری وسیله نقیله دیگر جای میگیرد و بهترین کارایی را برای این نوع خودروها فراهم می آورد.

خرید لاستیک آفرود در رشت
خرید لاستیک آفرود در رشت

آفرود سفری خطرناک و سرشار از اتفاقات غیرمنتظره است و برای این مهم بایستی بهترین و مناسب ترین تجهیزات برای روبرو شدن با وضعیت های گوناگون و غیر معمول را فراهم آورد. تعویض و خرید لاستیک آفرود از مهمترین اقدامات برای ایمنی این سفرها می باشد و باید برای انتخاب این نوع تایرها از برندها و فروشگاه های مطمئن و معتبر بهره گیری کرد و سرسری از آن نگذشت.

برای مثال شاید خرید لاستیک هایلوکس و لاستیک پاترول بعنوان خودروهای آفرودی بدیهی به نظر برسد و ما خرید و نصب آن ها را ساده تلقی کنیم، اما اینطور نیست و این یک ذهنیت اشتباه است، زیرا لاستیک ها به ویژه لاستیک های آفرود و خارج از جاده بسیار پیچیده می باشند و برای انتخاب و خرید آنها باید از اطلاعات کافی بهره مند بود.

 به هر حال، لاستیک های زیادی در بازار وجود دارند که می توان انتخاب کرد اما باید این نکته را در نظر گرفت که خرید مجموعه ای جدید از لاستیک های آفرود نیازمند اطلاعات بیشتری هستند، ترکیبات لاستیکی ، الگوهای آج ، و بسیاری موارد دیگری وجود دارند که باید برای انتخاب و خرید باید مورد بررسی قرار گرفته شوند.

به طور کلی راه حل پیروزی خرید تایرهای آفرود انتخاب فروشگاه معتبر و کمی تحقیق و بررسی است و ما می توانیم با جست و جو و بررسی اطلاعات لاستیک ها باهم بهترین و مناسب ترین تایر را برای وسیله نقیله خود انتخاب کنیم.

فروشگاه اینترنتی الماس تایر با فراهم آوردن بستری سرشار از اطلاعات و وجود کارشناسان مجرب و متخصص به شما کمک می کند تا تمام جنبه های اساسی تایر را که باید قبل از خرید بدانید را بررسی و مطالعه کنید و برای خرید و انتخاب لاستیک آفرود با دیدگاهی مطمئن و خیال آسوده اقدام نمایید .