جی تی تامین کننده تجهیزات اصلی رنو

دسته بندی ها: دسته‌بندی نشده

جی تی تامین کننده تجهیزات اصلی رنو


جی تی تایر و گروه خودروسازی رنو برای تامین تایر تجهیزات اصلی خودروهای جدید این شرکت با نام های داچیا ساندرو و لوگان قرارداد همکاری مجدد امضا کردند .

جی تی تامین کننده تجهیزات اصلی رنو

تایرGitiSynergyE۱  با سایز ۱۸۵/۶۵R۱۵ ۸۸H  برای مدلهای جدید رنو که تولید آنها از اکتبر در کارخانه های رنو آغاز گردیده ، انتخاب شده است . استفاده از فناوری جدید و هوشمند ، در این تایر باعث کاهش مقاومت غلطشی و در عین حال راحتی و ایمنی در جاده های مرطوب و خشک شده است. این تایر در مرکز MIRA این شرکت در انگلیس ، آلمان و اسپانیا و همچنین در مرکز تحقیقات و توسعه جی تی تایر در هانوفر طراحی و مهندسی شد.

همکاری بین جی تی و گروه خودروسازی رنو به سال ۲۰۱۴ برمی گردد ، زمانی که این شرکت اولین تجهیزات اصلی اروپایی خود را با تایر  Champiro VP۱ جی تی رادیال برای مدل های رنو و داچیا ساندرو ۲ و لوگان ۲ تأمین کرد. در حال حاضر تایر GitiSynergyE۱  برای داچیا ساندرو ، لوگان و MCV  و تایر  GitiPremium PX۱  برای داچیا داستر شاسی بلند انتخاب شده است.

توماس فرانزیل ، مدیر کل جی تی فرانسه گفت: در سطح جهانی ما رابطه بسیار خوبی با گروه خودروسازی رنو داریم ، تیم ما در صورت نیاز همیشه در دسترس برای ارائه خدمات بهتر خواهد بود .

مارتین ولز ، مدیر جی تی تایر در اروپا نیز اضافه کرد : همکاری ما با گروه خودروسازی رنو از سال ۲۰۱۴ باعث پیشرفت و قدرت بیشتر ما شده است و مثل همیشه هدف ما بهتر کردن عملکرد تایرها و خدمات ماست تا بتوانیم عملکرد بهتری در پروژه های آینده خود داشته باشیم.