تایر سازگار با محیط زیست هانکوک برای فیات

دسته بندی ها: دسته‌بندی نشده

تایر سازگار با محیط زیست هانکوک برای فیات

هانکوک اعلام کرد که فیات را به تایر Kinergy Eco²  برای تجهیزات اصلی این خودرو مجهز کرده است .

فیات ۵۰۰ و فیات پاندا اولین خودروهای شهری FCA هستند که از فناوری جدید Mild Hybrid  ( خودروهای برقی هستند که پیش از مواجه شدن با خودرو ، شخص و یا موانع در مسیر و هنگام حرکت  ، به طور خودکار ترمز گرفته و یا متوقف می شوند ) برخوردارند . این دو مدل از برند فیات نماد یک طراحی سبک و ساخت ایتالیا در سراسر جهان هستند که با بهبود بهره وری در سوخت ، میزان انتشار CO۲ را به طور متوسط ​​۲۰٪ تا ۳۰٪ کاهش می دهند.

تایر سازگار با محیط زیست هانکوک برای فیات

تایر Kinergy Eco²  که از اسم آن نیز مشخص است کاملا با محیط زیست سازگار بوده و برای ارائه رانندگی راحت با عملکرد بالا طراحی شده است. افزایش سطح تماس و طراحی الگوی آج و همچنین استفاده از ترکیبات جدید در ساخت ، باعث شده تا این تایر عملکرد عالی در جاده های خیس و خشک از خود به نمایش بگذارد و سایش منظمی را نیز ارائه دهد . با استفاده از چنین فناوری هایی تایر Kinergy Eco²  بالاترین درجه را از پارلمان اروپا و شورای اتحادیه اروپا کسب کرده است .

تعدادی از ویژگی های این تایر برای بهبود عملکرد آن در جاده های خیس نسبت به مدل قبلی تغییر کرده مانند : شیارهای جانبی در آج کناری تایر ، استفاده از فناوری aqua-edge که ترمزگیری در جاده خیس را بهبود می بخشد ، افزایش سختی آج های مرکزی و … .

هونگ ، معاون بخش تجهیزات اصلی توضیح داد : ما با ترکیب نوآورانه و کاهش مقاومت غلطشی در این تایر به موفقیت بزرگی دست یافتیم و بسیار خوشحالیم که می توانیم تایر تجهیزات اصلی را به بزرگترین تولید کننده خودرو در ایتالیا یعنی فیات عرضه کنیم . این تایر با ویژگی هایی که داراست ، بدون شک بهترین انتخاب برای فیات است . سایز تایر خودروهای فیات ۵۰۰ و فیات Panda ۱۷۵/۶۵R۱۴ ،   می باشد. همکاری هانکوک و فیات از سال ۲۰۱۷ با عرضه لاستیک تجهیزات اصلی خودروهای فیات کرایسلر آغاز گردیده و در حال حاضر هانکوک با بیش از ۴۶ خودروساز در سطح جهان برای تامین تایر تجهیزات اصلی همکاری می کند .