ادامه برند لاستیک از 6تا10

دسته بندی ها: دانستنی در مورد لاستیک

ادامه برند لاستیک از 6تا10

۶- برند لاستیک کوپر

شرکت کوپر تایر، یکی از برندهای برتر تایر در آمریکاست که در سال ۱۹۱۴ تأسیس شد. از روز اول این شرکت ماموریت خود را بر روی تایرهای با کیفیت بالا و قیمت مناسب قرارداده است.

در مدت فعالیت این شرکت، لوگوی کوپر یکی از نمادهای سرشناس در صنعت تایر است. این تولیدکننده همواره شهرت خود را با ارائه آخرین فناوری روز در هر محصول، حفظ کرده است.

مهندسین هنگام طراحی و ساخت عاج لاستیک‌ها برای فرمانپذیری بهتر لاستیک در تمام جاده‌ها، چه جاده مرطوب، خشک، برف یا یخی، مدل‌های تخصصی را ارائه می‌کنند. این شرکت لاستیک‌های خود را برای کاربری‌های زیر تولید می‌نماید.

  • مسافرتی
  • کامیون/ SUV

برند لاستیک

۷- برند لاستیک فالکن

فالکن شرکت ژاپنی که در سال ۱۹۸۳ تاسیس شد، یکی از تولیدکنندگان تایرهای جدید در بازار است. در زمان نسبتا کوتاه، فالکن به سرعت به یکی از بهترین برندهای تایر تبدیل شد. علت شهرت فالکن خطوط تولید قابل اطمینان و تنوع محصولاتش است.

این شرکت با داشتن سابقه در صنعت مسابقه و موتورهای ورزشی، تایرهایی با قابلیت فرمانپذیری در سرعت بالا را به رانندگان ارائه می‌دهد.

Falken logo

فالکن بطور تخصصی لاستیک‌هایی با عملکرد بالا تولید می‌کند. در طول سالها، این شرکت گسترش یافته تا تایرهای تورینگ را با قابلیت‌های تمام فصل عرضه کند. تایرهای فالکن در سه نوع تولید و عرضه می‌شوند.

  • مسافرتی
  • کامیون /SUV
  • کامیون / تجاری

برند لاستیک

۸- برند لاستیک پیرلی

پیرلی از سال ۱۸۷۲ در ایتالیا به عنوان یکی از بهترین تولیدکننده‌های تایر شناخته شده است. لاستیک‌های این برند که سابقه استفاده در مسابقات فرمول یک را دارند، همگی طی تحقیقات و آزمون و خطاهای بسیار طراحی شده‌اند تا بهترین عملکرد را داشته باشند.

نام پیرلی معمولا با خودروهای لوکس و مشهوری مانند فراری، لامبورگینی، و مازراتی همراه بوده است. تایرهای پیرلی با مواد اولیه با کیفیت و طرح‌های خلاقانه تولید می‌شوند.

برند لاستیک

پیرلی شهرت خود را به لطف طرح‌های بی‌نظیر با عملکرد بالا بدست آورده است. با سالها تجربه در ارائه محصولات با کیفیت به شرکت‌های تولیدکننده شناخته شده، کیفیت پیرلی کاملا به راننده‌های معمولی و حرفه‌ای ثابت شده است. تولیدات گسترده این شرکت به دو دسته تقسیم می‌شوند:

  • مسافرتی
  • کامیون/SUV

برند لاستیک

۹- برند لاستیک تویو

تویو یکی از شرکت‌های تولیدکننده تایر درجه یک در بازار است که در ۱۹۴۵ در ژاپن تاسیس شد. کیفیت برتر با قیمت متوسط فاکتور مهمی در ایجاد شهرت این برند است.

تویو در ابتدا به عنوان یک برند با کیفیت با مدل‌های اندک آغاز به کار کرد و در حال حاضر به یک شرکت بزرگ با گزینه‌ها و مدل‌های بسیار متنوع برای تمامی وسایل نقلیه از خودروهای شخصی گرفته تا کامیون‌ها، تبدیل شده است.

جالب است بدانید که تویو اولین شرکت ژاپنی تولیدکننده تایر بود که توانست تولیدات خود را به آمریکا ارسال و شروع به فروش آنها در شمال آمریکا نماید.

برند لاستیک

تویو به دلیل طول عمر لاستیک‌هایش بالاترین امتیاز را دارد. لاستیک‌های کامیون تویو به طول عمر بیش از ۴۰ درصد از سایر رقبا مشهورند. دوام به یک خصیصه اصلی این لاستیک‌ها تبدیل شده است. این شرکت متخصص طراحی لاستیک‌هایی با طول عمر بالا برای انواع جاده‌ها و نیازهاست. این شرکت لاستیک‌های با کاربری‌های زیر را ارائه می‌دهد:

  • مسافرتی
  • کامیون/SUV
  •  کامیون / تجاری

برند لاستیک

۱۰- برند لاستیک یوکوهاما

یوکوهاما یکی دیگر از برندهای درجه یک ژاپن است که در سال ۱۹۱۷ تاسیس شد. لاستیک یوکوهاما برای خودروهای مختلفی در سراسر دنیا مناسب است. این شرکت از آخرین تکنولوژی در ساخت تایرهایش استفاده می‌کند که به تکنولوژی cutting-edge شهرت دارد و در اکثر تایرهای یوکوهاما این فن‌آوری دیده می‌شود.

یوکوهاما یکی از برترین برندهای خلاق در صنعت تایر است. یوکوهاما در ساخت عاج‌هایی با طول عمر بالا، مقاومت کم در چرخش، فراهم کردن مصرف سوخت بهتر و افزایش طول عمر لاستیک تخصص دارد. علاوه بر این هر مدل با تکنولوژی خاص و الگوی منحصر به فرد عاج ساخته شدند بنابراین رانندگان سواری روان و آرامی را تجربه می‌کنند.

برند لاستیک

به دلیل طراحی تطبیق پذیر و ساختار بادوام تایرهای یوکوهاما در اتومبیل‌های مسابقه‌ای، خودروهای لوکس و خودروهای سواری روزانه کاربرد دارند. این تایر با کاربری‌های مختلفی ارائه می‌شوند که شامل:

  • مسافرتی
  • کامیون /SUV
  • کامیونهای تجاری

ry023 07

توجه داشته باشید که این تایر برای حداکثر سرعت ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت پیشنهاد می‌شود پس پیش از خرید تایر به موارد اینچنینی توجه کنید تا لاستیکی مناسب را خریداری نمایید.

نتیجه‌گیری

زمانی که شما قصد خرید لاستیک برای خودرو خود را دارید باید به موارد بسیاری در انتخاب برند لاستیک توجه کنید چرا که لاستیک مناسب هر خودرو با خودروی دیگر متفاوت است.

یکی از کارهای آسان در انتخاب لاستیک توجه به نوع لاستیک فابریک است که پس از فرسایش می‌توانید در صورت رضایت از عملکرد لاستیک فابریک مجدد آن نوع را تهیه کنید اما در بسیاری از موارد افراد از لاستیک قبلی خود رضایت نداشته و می‌خواهند تایر باکیفیت‌تری را برای خودرو خود خریداری کنند.

در چنین شرایطی شناختن جدیدترین و بهترین لاستیک‌ها، شناخت برندها و انواع لاستیک تولید شده توسط آنها به شما در یک انتخاب بی‌نقص کمک خواهد کرد.

هدف از گردآوری  این مقاله  نیز همین بوده، تا خریداران با مطالعه بهترین تایرها، مناسب‌ترین لاستیک را برای خودرو خود انتخاب نمایند.

در فروشگاه الماس تایر نیز بسیاری از این برندهای تایر وجود دارند که می‌توانید به تناسب هزینه و خودروی خود مدل بهتر و مناسب‌تر را انتخاب و خریداری نمایید.