مرکز فروش لاستیک کومهو در رشت

دسته بندی ها: لاستیک کومهر

مرکز فروش لاستیک کومهو در رشت

بررسی لاستیک کومهو Crugen Premium KL33

بیشتر اوقات کسانی که اتومبیل کراس اوور یا SUV دارند به دنبال تایری هستند که بهترین کیفیت سواری را برای آن ها به وجود بی آورد. اگر شما جزو این دسته از راننده ها هستید پیشنهاد ما برای شما لاستیک کومهو Crugen Premium KL33 است.

لاستیک کومهو Crugen Premium KL33، راحی چهار فصلی دارد و در ابتدا به عنوان لاستیک فابریک برای هیوندای سانتافه طراحی و تولید شد. ولی کیفیت و کارایی خوب این لاستیک باعث شد تا شرکت کومهو اقدام به طراحی آن برای سایر کراس اوورها، شاسی بلندها و پیکاپ ها کند.

همچنین طراحی لاستیک Kumho Crugen Premium KL33 به گونه ای است که علاوه بر کیفیت خوبی که برای اتومبیل شما به وجود می آورد، ظاهر آن را نیز بسیار زیبا . اسپرت می کند. که این را می توان جزو ویژگی های خوب این لاستیک دانست.

مرکز فروش لاستیک کومهو در رشت
مرکز فروش لاستیک کومهو در رشت

البته کومهو KL33 ویژگی هایی بیشتر از ظاهر زیبا دارد. این تایر چهار فصل ترکیب خوبی از ویژگی های بسیار خوب مثل چسبندگی بیشتر، عمر آج بیشتر و مقاومت غلطشی کم را دارد. همچنین آج این لاستیک به صورت متقارن طراحی شده است که سبب می شود سواری نرم، راحت و کم صدایی را داشته باشید.

لاستیک کومهو Crugen Premium KL33 با بلوک های آج مستقل و شیارهای پهن و عمیق که روی آج خود دارد به شما کمک می کند تا سواری پاداری را در بزرگ راه ها و در سرعت های بالا داشته باشید. همچنین این نوع طراحی آج باعث شده تا چسبندگی این لاستیک در زمین های خیس و مرطوب بسیار عالی باشد.

ساختار داخلی Kumho KL33 از دو رشته فولادی که توسط رشته های نایلونی که به صورت مارپیچ به دور آن پیچیده شده استفاده کرده اند. این کار باعث تقویت، دوام و استحکام بیشتر این تایر شده است.

این لاستیک با کیفیت کومهو برای اتومبیل های کراس اوور و SUV که رینگ های 16 تا 20 اینچی دارند طراحی و تولید شده است. همچنین شرکت کومهو آج این لاستیک را برای 100 هزار کیلومتر گارانتی کرده است.

مزایا لاستیک کومهو Crugen Premium KL33:

  • طراحی زیبا
  • چسبندگی خوب در زمین های خشک و مرطوب
  • چسبندگی خوب در پیچ ها
  • سواری راحت و کم صدا

معایب لاستیک کومهو Crugen Premium KL33:

  • عملکرد ضعیف در برف شدید
  • عملکرد در زمین های خیس باید بهبود پیدا کند.
مرکز فروش لاستیک کومهو در رشت
مرکز فروش لاستیک کومهو در رشت

نتیجه گیری کلی

در مدت کوتاهی که لاستیک کومهو Crugen Premium KL33 به عنوان لاستیک فابریک برای هیوندای سانتافه وارد بازار شد، بازخورد خوبی از سمت بسیاری از مصرف کننده های این تایر به وجود آمد.

در این بازخوردها راننده های بسیاری از چسبندگی، عملکرد و فرمان پذیری خوب این لاستیک بسیار تعریف کردند. همچنین آن ها سواری نرم و کم صدای این لاستیک را به عنوان یکی از ویژگی های خوب آن اعلام کردند.

البته لاستیک کومهو Crugen Premium KL33 لاستیک بی عیبی نیست. از عیب های این لاستیک می توان به عملکرد ضعیف آن در زمستان های شدید اشاره کرد. بسیاری از راننده ها از چسبندگی، شتاب گیری و ترمزگیری این لاستیک در برف و یخبندان شدید ناراضی بودند. البته از آن جایی که KL33 یک تایر چهار فصل است نباید انتظار عملکرد لاستیک زمستانه را در برف و یخبندان داشته باشید.