لاستیک گودیر

دسته بندی ها: خرید لاستیک, لاستیک سواری

لاستیک گودیر

لاستیک گودیر را می توان به عنوان یکی از نمادین ترین برندهای تولید کننده تایر به حساب آورد و به احتمال زیاد این لاستیک را زیر بسیاری از خودروهای آمریکایی و در فیلم ها دیده باشید. گودیر تایر یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان لاستیک در جهان به حساب می آید. این شرکت در سال 1989 و در اوهایو آمریکا فعالیت خود را آغاز کرده است و همیشه جزو ده شرکت برتر در زمینه تولید لاستیک بوده است.

طراحی خوب لاستیک های گودیر باعث شده تا علاوه بر دوام زیاد، عملکرد خوبی را برای خودرو به وجود بی آورند. این شرکت لاستیک های خود را برای انواع خودروهای سواری، SUVها، کامیون و ترانزیت ها، موتورسیکلت، ماشین های مسابقه، هواپیما، ماشین های کشاورزی و ماشین آلات راه سازی طراحی و تولید می کند.

لاستیک گودیر
لاستیک گودیر

چرا باید از لاستیک گودیر استفاده کرد؟

تنوع بالای لاستیک

فرقی ندارد که خودروی شما سواری، مینی ون، SUV یا کامیون باشد. برای هر خودرویی همیشه لاستیکی از گودیر وجود دارد. مهم نیست در کجا رانندگی می کنید، پیست اتومبیل رانی، جاده های خارج از شهر و یا بزرگ راه ها، گودیر برای هر کدام از مسیرها برای شما لاستیک مناسبی دارد. این شرکت انواع متنوعی از تایرها را براساس نیاز رانندگان طراحی و تولید می کند.

اگر علاقه مند به یک سواری استاندارد و خوب هستید یا دوست داشته باشید رانندگی اسپرت را تجربه کنید، برای هر کدام از نیازهای شما گودیر لاستیک مخصوصی را تولید کرده است. این شرکت با تولید انواع مختلف تایر، بر روی تامین نیازهای مختلف مشتریان خود متمرکز شده است و لاستیک هایی با کیفیت بالا و عملکرد استثنایی را با قیمت مناسب در اختیار مصرف کننده ها قرار داده است.

نوآوری و فناوری های لاستیک گودیر

امروزه تولیدکننده های بسیاری در صنعت تایرسازی فعالیت دارند و برای اینکه شرکتی در سطح اول قرار داشته باشد، باید از نوآوری های جدید و فناوری های پیشرفته در طراحی و تولید لاستیک های خود استفاده کند. مصرف کننده ها هم امروزه به دنبال لاستیک های جدید و پیشرفته ای هستند که باعث شود عملکرد خودرویشان را نسبت به تایرهای قدیمی افزایش دهد. شرکت گودیر برای این که مشتریان خود را راضی نگه دارد، سعی کرده است تا به طور پیوسته در زمینه مواد اولیه تایر و طراحی و ساخت آن ها پیشرفت داشته باشد و از فناوری های جدید در زمینه طراحی و ساخت لاستیک استفاده کند.

گودیر، فناوری هایی را در زمینه لاستیک های پنچر رو یا ران فلت Run On Flat Technology به کار برده است که باعث می شود که بتوانید بعد از پنچر شدن لاستیک بتوانید کیلومتر ها را با آن رانندگی کنید همچنین برای افزایش طول عمر لاستیک از فناوری Dupont Kevlar استفاده کرده است.

کیفیت برتر لاستیک گودیر

گودیر تلاش می کند تا به طور مداوم تجربه مشتریان خود را در رانندگی بهبود ببخشد. برای همین این غول تولید کننده لاستیک آزمایش های و تست های دقیق را به عنوان یکی از مولفه های اصلی خود در تولید تایر قرار داده است. این شرکت قبل از رونمایی از مدل های جدید لاستیک خود، تست ها و آزمایشات سخت گیرانه را بر روی آن ها انجام می دهد تا بهترین تایرها را از لحاظ کیفیت و کارایی به دست مشتریان خود برساند.

مهندسان گودیر برای ارزیابی نحوه عملکرد هر لاستیک، 50 آزمایش مختلف در شرایط واقعی را بر روی هر مدل جدید خود انجام می دهند. این تست ها شامل عملکرد ترمز، دوام لاستیک، سر و صدا، چسبندگی و پایداری لاستیک است.

بعد از انجام این آزمایش ها، گودیر مدل های جدید لاستیک خود را در اختیار افرادی مستقل مثل نشریات خودرویی، راننده های تست و سازمان های استاندارد لاستیک قرار می دهد. تا لاستیک آن ها را تایید کنند.

لاستیک گودیر
لاستیک گودیر

ویژگی های طراحی لاستیک گودیر

تولید کم صدا

شرکت گودیر تلاش می کند تا تجربه یک رانندگی راحت، کم لرزش و کم صدا را برای خودرو و سرنشینان آن به وجود بی آورد. برای همین در تولید لاستیک های خود از فناوری صدا خفه کن Resonance Noise Attenuated در طراحی آج لاستیک های خود استفاده می کند که لرزش های شدید را به حداقل می رساند و صدای تولید شده توسط تایر را به شدت کاهش می دهد.

هندلینگ لاستیک گودیر

در هنگام خرید لاستیک جدید، یکی از مواردی که باید در نظر داشت کیفیت هندلینگ آن است. مصرف کننده ها علاقه دارند که لاستیک خودرویشان در هر شرایط آب و هوایی ترمزگیری، چسبندگی، عملکرد و هندلینگ خوبی را داشته باشد.

گودیر فناوری هایی مانند Effic Grip را برای لاستیک های خود معرفی کرده است که از پلیمرهای ویژه ای در ساخت تایر استفاده می کند. و سبب می شود تا لاستیک چسبندگی خوبی را در زمین های خشک و مرطوب داشته باشد. همچنین استفاده از این فناوری هندلینگ استثنایی را در مسیرهای مرطوب و در پیچ ها به وجود می آورد.

دوام بالای لاستیک گودیر

لاستیک هایی که برای SUV ها و کامیون ها استفاده می شود، مستعد فرسایش زیاد و پارگی هستند. چون این تایرها در مسیرهای سخت و پر چالش در حال تردد هستند. گودیر برای مقابله با این نوع چالش ها که ممکن است برای لاستیک ها به وجود بی آید و همچنین برای افزایش طول عمر تایرهای تولیدی خود از فناوری Dupont Kevlar در ساخت لاستیک های خود استفاده می کند.

Kevlar پارچه ای است که در ساخت جلیقه های ضد گلوله استفاده می شود. استفاده از این پارچه در ساختار تایر، مقاومت آن را بسیار افزایش می دهد. و لاستیک را در برابر پارگی و بریدگی در برخورد با سنگ ها در امان نگه می دارد.

لاستیک گودیر
لاستیک گودیر

قیمت لاستیک گودیر

متاسفانه لاستیک گودیر جزو برندهایی است که به طور مستقیم وارد ایران نمی شود. به همین دلیل محصولات این شرکت قیمت بسیار بالایی در بازار لاستیک ایران دارند. فروشگاه الماس تایر سعی کرده است تا محصولات این برند را با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان خود قرار دهد. شما عزیزان می توانید با اطمینان از قیمت، لاستیک گودیر را سفارش دهید و در کم ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید.

خرید لاستیک گودیر

همانطور که گفته شده لاستیک گودیر در ایران هیچ گونه نمایندگی ندارد و یکی از نگرانی های مصرف کننده ها این برند گارانتی و خدمات پس از فروش آن است. فروشگاه الماس تایر تمامی لاستیک های گودیر را با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر در اختیار شما قرار می دهد.