لاستیک کوپر و ویژگی های آن

دسته بندی ها: دانستنی در مورد لاستیک, لاستیک کوپر

لاستیک کوپر و ویژگی های آن

Coopertires شرکت آمریکایی در این سال 100 سالگرد از آغاز تولید لاستیک را جشن گرفتند. در طول این زمان، سازنده تبدیل به یکی از تامین کنندگان پیشرو در لاستیک در بازار ایالات متحده. در بازار جهانی، آن را نیز تا به یک مکان دارای 7 گیاهان واقع در کشورهای مختلف و.

این است که با استفاده از آن در طراحی و ساخت لاستیک و فن آوری انحصاری است که تشخیص این شرکت در میان رقبای خود تسهیل شده است. Coopertires در درجه اول در بازار ثانویه به دلیل کیفیت بالای آنها تمرکز دارد، این خرید رانندگان تایر آگاهانه،. در مورد نوار نقاله از کارخانجات خودرو محصولات شرکت به سختی در دسترس است.

ویژگی های عمومی

لاستیک کوپر کاشف M + S می عمق آج متقارن. بین آج بلوک مرتب قدرتمند، گسترش کانال در سطح. این ساخت و ساز اجازه می دهد تا تایر بسیار موثر خود پاک از برف و گل و لای، حضور که تضمین تمیز آج در پچ تماس است.

” alt=”” aria-hidden=”true” /> منطقه شانه به عنوان واحد زاویه ای با زوایای اضافی در وسط تشکیل شده است. این اجازه می دهد تا تایر به کار با اعتماد به نفس در گل و برف نرم است. بخش مرکزی از بلوک های آج به عنوان یک سفتی دنده کج و معوج تشکیل شده است. در هر دو طرف آن بلوک آج تعریف دنده تقویت اضافی احاطه شده است. این طراحی اجازه می دهد تا یک ثبات البته بالا و قابلیت رانندگی.

آج است SIPES عمیق، که به طور موثر جذب رطوبت و ایمن نگه داشتن تایر بر روی سطوح لغزنده. کانال های عمیق عرضی سرعت از بین بردن رطوبت اضافی از گرفتن نقطه. درب دارای سوراخ هایی برای نصب و راه اندازی از ناودانی. بخش اصلی خود واقع در بلوک آج جانبی و شانه، در نتیجه کاهش سطح سر و صدا از خوشه.

لاستیک کوپر و ویژگی های آن
لاستیک کوپر و ویژگی های آن

طراحی تایر

ساختار کوپر کاشف M + S با استفاده از تکنولوژی کامپیوتر طراحی شده است. با توجه به این، تایر دارای یک تعادل مناسب و وزن سبک، که به ارائه حداقل یک بار در سیستم تعلیق خودرو. علاوه بر این، بار به طور مساوی در سراسر لاشه تایر توزیع شده، در نتیجه کاهش سایش و افزایش استفاده از این واژه است.

ترکیب ترکیب لاستیک استفاده می شود برای تولید لاستیک، متشکل از 3 جزء است. ساختار سفت و سخت تر است در قاب سوار فراهم می کند و ” alt=”” aria-hidden=”true” /> محافظت در برابر مقاوم. دو ترکیبات استفاده می شود برای تولید آج برای یک بلوک برگ نرم و کار بر روی یخ. تاریخ استفاده برای قطعات شانه، که مسئول نفوذ پذیری از گل و لای تایر و با دوغاب پر می شود.

دیواره اعمال مخلوط لاستیکی نرم است که باعث کاهش سطح سر و صدا در حرکت است. برای محافظت از منطقه طرف مقاوم آن است که با یک لایه اضافی از وب کوردوبا تقویت شده است. استفاده از قطعات سیلیکون مدرن در تایر لاستیکی آن را ممکن است به نرم و انعطاف پذیر باقی می ماند حتی در یخبندان های شدید است.

عملکرد رانندگی

همانطور که توسط بررسی های متعدد نشان می دهند، کوپر کاشف M + S انجام یک کار عالی با هر دو جاده برفی و یخی، و با صوفس (جاده). این باعث می شود این امکان را به استفاده از آنها در offseason، زمانی که هوا پایدار و سرعت در حال تغییر است. از توجه ویژه مقاومت در برابر سایش از این لاستیک است. تولید کننده می دهد تضمین برای 55000 مایل است که تقریبا 90000 کیلومتر است.

ویژگی های کشش عالی از ترکیب یک بلوک نرم و اسلاید، نوار که مرتب، تمیز کردن خود و سیستم ساختار آج عمیق فراهم می کند. عصاره عناصر فرم آج گرفتن فوق العاده با زمین، یخ یا برف پوسته منجمد فراهم می کند.

استفاده از سیلیکا در مخلوط لاستیک فراهم می کند انعطاف پذیری بالا و کاهش اصطکاک نورد لاستیک. در نتیجه افزایش دوام تایر و بهبود یافته آسایش صوتی برای راننده. اقتصاد سوخت – اصطکاک کاهش می یابد یکی دیگر از نتیجه جدی می دهد. با وجود این واقعیت است که قیمت بنزین در حال افزایش است، آن را تبدیل شدن بیشتر و بیشتر قابل استفاده.

استفاده از خوشه

برای نصب در تایر استفاده می شود خوشه dvuhflantsevye شکل دایره. از آنجا که تایر می توان بدون خار پیش در کارخانه تولید، تغییرات مختلف از آنها استفاده می شود. اما لانه فرود به طور خاص برای نصب و راه اندازی سنبله های دور با دو فلنج طراحی شده است.

کاشت ماشین سوکت از ترکیب لاستیک با دوام تر، که حداقل تضمین قابل اعتماد چفت و بست و دوام پاشنه ساخته شده است. با توجه به اینکه غیر ممکن است به منظور بررسی که در آن ستدس نصب شده است، شما باید آنها را بررسی کنید. برای انجام این کار کاملا چند بار به پرتاب تایر در طبقه از ارتفاع یک مرد است.

لاستیک کوپر و ویژگی های آن
لاستیک کوپر و ویژگی های آن

رفتار در جاده

اگر خوشه انجام تایر مطابقت ندارد، یا به طور نادرست نصب شده است، برخی از آنها به طبقه قرار می گیرند. برای تأیید ضربه زننده تر می تواند فشار در سمت داخلی در بلوک آج، که تاسیس خوشه، اگر آنها قطع کردن، و یا حتی سقوط قرار داده است – این احتمال وجود دارد که خیلی زود بدون ناودانی تایر.
” alt=”” aria-hidden=”true” />

اما حتی بدون پاشنه نصب کوپر کاشف M + S عهده جاده های بد، برف و یخ منجمد بسته بندی شده پوسته. طراحی بر روی اسلاید کامپیوتر از اشکال مختلف اجازه می دهد آن را به عنوان یک اتوبوس نوار چسب به کار گیرند. لبه های تیز از بلوک آج و شانه بیرون زده ارائه کشش و برف عمیق است.

سر پیچ ثبات

سه بزرگ مرکزی سفتی دنده طولی اجازه می دهد سر پیچ ها با اعتماد به نفس. علاوه بر این، آنها را فراهم دقت و کنترل محتوای اطلاعات در هنگام ساخت مانور. پشتیبانی اضافی در قالب بیرون زده بلوک آج در منطقه شانه اجازه می دهد تا پایداری جانبی بالا در هنگام رانندگی است.

ترتیب بهینه از ناودانی اجازه می دهد تا به شما اطمینان رانندگی یک ماشین تحت شرایط آب و هوایی شدید ترین. این ترتیب نیز اجازه می دهد برای رسیدن به یک سطح سر و صدای کم در طول رانندگی است. در هنگام شتاب گرفتن از طراحی آج و محل نشون می توانید لغزش، که همچنین باعث افزایش عمر لاستیک اجتناب کنند.

طراحی قاب و فاضلاب اجازه می دهد تا تایر برای حفظ شکل اولیه خود را حتی در گشتاور بار بالا در هنگام دورزدن اتفاق می افتد. ترکیب لاستیک نرم با SIPES متعدد به معنای واقعی کلمه به جاده لغزنده می چسبد. همه این ویژگی ها طراحی اجازه می دهد اعتماد به نفس در سر پیچ ها با سرعت بالا، هر دو در جاده ها و سطوح لغزنده.

محدوده و هدف

” alt=”” aria-hidden=”true” />

مدل کاشف M + S
سنبله (کوپر) در 30 اندازه تولید شده است. شروع از لاستیک به در قطر چرخ 15 اینچ و مدل 20 اینچی پایان دادن به سوار شده است. محدوده این محصول می توانید تعداد بسیار زیادی از اتومبیل را پوشش میدهد. چرخ ها گروه محصولات 15-17 اینچ را می توان در اتومبیل های سواری نصب شده است، و تقاطع ها و suv.

به خصوص به خوبی این لاستیک مناسب برای نصب بر روی صوفس (جاده) اتومبیل، تقاطع ها و وانت هستند. این است که با حضور مجموعه ای از لاستیک برای 19- 20 چرخ اینچ مشهود است. بسیار ساخت و ساز و طراحی آج اجازه استفاده از این لاستیک در جاده ها و زمین دشوار است.

علاوه بر رینگ و لاستیک اتومبیل و suv ها، طیف وسیعی شامل لاستیک، طراحی شده برای کامیون های سبک. آنها بر این اساس مشخص – کوپر کاشف M + S LT. صفحه اول LT بدان معنی است که می توان آنها را برای نصب بر روی کامیون های سبک استفاده می شود.

پس از دریافت در طول عمر صاحبان خودرو از سراسر جهان بررسی عالی، کوپر کاشف M + S در مدل تولید کننده جدید را ادامه داد. او کوپر کاشف M + S 2 نام را دریافت کرد و شامل همه بهترین ویژگی های از سلف خود، و آخرین تحولات سازنده.

لاستیک کوپر و ویژگی های آن
لاستیک کوپر و ویژگی های آن

کوپر کاشف M + S: رتبه صاحبان خودرو

” alt=”” aria-hidden=”true” />

این مدل برای چندین سال در بازار ارائه شده و موفق به جمع آوری بسیاری از بازخورد مثبت از رانندگان. و آن صحبت می کند و نه تنها صاحبان suv ها، با محصولات با نام تجاری آشنا، بلکه کسانی که از آن بهره برداری برای اتومبیل های سواری. کیفیت تولید و عملکرد عالی بیشتر از چند قیمت بالا است.

در مقایسه با محصولات تولید کنندگان روسی و کره ای جنوبی، این لاستیک یک قیمت بالا است، اما به این دلیل است که آنها در خارج از کشور تولید می شوند. همانطور که در رتبه بندی، کوپر کاشف M + S دارای مزایای زیر است بیش از رقبای:

  • مقاومت به سایش بالا.
  • گرفتن بسیار عالی، حتی پس از خوشه پوشاک و لباس؛
  • کنترل روشن و اعتماد به نفس در جاده ها.
  • تایر نرم حتی در سرمای شدید باقی می ماند؛
  • سطح سر و صدای کم.
  • بهره وری سوخت.

این نتایج این شرکت از طریق استفاده از فن آوری های جدید در تولید کوپر کاشف M + S به دست آورد، صاحبان خودرو بررسی اعلام می صحت البته انتخاب شده است. نقش مهمی در تولید رأی بالا از مصرف کنندگان بازی و کیفیت پایدار است. آن را از طریق استفاده از تجهیزات مدرن و با تکنولوژی بالا در گیاهان این شرکت ارائه شده است.

رانندگان مطلوب مقایسه این مدل حتی با تولید تولید کنندگان شناخته شده اروپا، در نظر گرفته یک متخصص در تولید لاستیک زمستان. نظرات در هنگام استفاده از آنها کوپر کاشف M + S علامت رانندگی راحتی. و با توجه به مدت طولانی از قیمت زوال در هر 1 کیلومتر قابل مقایسه با مدل های ارزان تر از رقبا است.

لاستیک کوپر کاشف M + S

ورزش

” alt=”” aria-hidden=”true” />

یکی از تحولات جدید از اصطکاک لاستیک در شرکت Coopertires. این است که برای صاحبان خودرو که یک سبک رانندگی فعال طراحی شده است. تایر تولید با خوشه است الگوی آج نامتقارن اصلی و. این ممکن است برای رسیدن از کوپر کاشف M + S ورزشی پایین ترین سطح سر و صدا در لاستیک کلاس خود است.

ویژگی های فنی

شیار برف ویژه به سطح بیرونی از تایر نزدیک تر واقع شده است؟ این کمک می کند تا به طور موثر فشار از آب و لجن برفی از پچ تماس با ما. ترکیب لاستیک برای بخش های مختلف از تایر، اجازه می دهد لاستیک برای رسیدن به قدرت بالا و ویژگی های بسیار عالی بکسل متفاوت است. بلوک آج نرم، که در آن تیغه مطمئن گرفتن فراهم می کند بر روی سطوح مرطوب و لغزنده است.

اتوبوس کوپر کاشف M + S، که بیش از انتظارات از بررسی تولید کننده، الهام بخش او برای توسعه این مدل و برای راه اندازی یک محصول جدید برای طرفداران رانندگی پویا. استفاده از سیلیکا در مخلوط لاستیک از تایر را بهبود می بخشد کشش. از یک طرف، آن را افزایش چنگال لاستیک در برف و یخ، و از سوی دیگر باعث کاهش اصطکاک آلیاژها، در نتیجه صرفه جویی سوخت.

لاستیک کوپر و ویژگی های آن
لاستیک کوپر و ویژگی های آن

نظرهای صاحبان خودرو در مورد ورزش کوپر کاشف M + S

” alt=”” aria-hidden=”true” />

از زمان معرفی آن، این لاستیک مدل سزاوار بسیاری از ستایش. آنها همچنین به ذکر سر و صدا به راحتی بینظیر هنگام رانندگی یک ماشین، و خواص کشش بالا از تایر در هنگام رانندگی در برف عمیق است. به خصوص کیفیت ساخت و حداقل استفاده از کالا و محموله های در طول متعادل لاستیک اشاره کرد.

بررسی کوپر کاشف M + S ورزشی 255 50 R19 صاحبان تقاطع تاکید بر مزایای استفاده از با استفاده از لاستیک در یک محیط شهری. خیابان های شهرستانها مدرن با مواد شیمیایی است که به نوبه برف و یخ به احساسات بیش از حد پاشیده. در چنین شرایطی، به خصوص به خوبی رفتار لاستیک اصطکاک نشان می دهد. جشن رانندگان و آیتم های جدید بسیار متنوع. او با شرایط جاده مختلف با تغییر آب و هوا عهده.