لاستیک پیرلی

دسته بندی ها:  لاستیک پیرلی, خرید لاستیک, لاستیک سواری

لاستیک پیرلی

 کمپانی محبوب پیرلی در سال 1872 توسط جیوانی باتیستا پیرلی در شهر میلان ایتالیا آغاز به کار کرد . امروزه این برند به عنوان یکی از بزرگترین و قدیمی ترین تایرهای سازها در جهان محسوب می شود . و اگر به لیست 10 تایر ساز برتر جهان نگاهی بیندازیم این برند دوست داشتنی را در رتبه دوم این لیست خواهید دید .

لاستیک های پیرلی به خاطر عملکرد بالا و خوبی که در خودروهای سوپر اسپرت دارد بسیار شناخته شده است . البته مصرف کنندگان عادی می توانند برای خودروهای سدان یا SUV خود از تایرهای پیرلی استفاده کنند و از یک سواری با کیفیت و ایمن لذت ببرند.

این شرکت به لطف 19 کارخانه خود که در جهان دارد ، در رده پنجم تایرسازها از لحاظ تولید قرار می گیرد . این کارخانه در کشورهای آلمان ، انگلیس ، رومانی ، ترکیه ، آمریکا ، مکزیک ، چین ، برزیل ، آرژانتین و روسیه قرار دارد  و به لطف وجود این کارخانه محصولات این کمپانی در 150 کشور جهان به فروش می رسد همچنین این شرکت برای موتور سیکلت و دوچرخه نیز لاستیک تولید میکند .

پیرلی یکی از اسپانسرهای اصلی مسابقات فرمول 1 به حساب می آید و تمام خودروهای شرکت کنند در این مسابقات باید از لاستیک پیرلی استفاده کنند .

از مزایای لاستیک پیرلی می توان به سواری با کیفیت و ایمن و طول عمر بالای لاستیک ها اشاره کرد .

 دلایل انتخاب لاستیک پیرلی

کیفیت بسیار بالای لاستیک های پیرلی

پیرلی در تولید تایرهای خود سعی می کند ، که کیفیت عالی به همراه یک رانندگی راحت را در اختیار رانندگان قرار دهد .

شاید قیمت تایرهای این برند نسبت به سایر برندهای هم رده آن کمی بیشتر باشد . اما باید این موضوع را در نظر گرفت که محصولات پیرلی از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه و تحت پیشرفته ترین فرآیندهای تولید ساخته می شود . که این موضوع قیمت بالای محصولات این شرکت را توجیح می کند.

در تایرهای پیرلی ترکیبی از بهترین ویژگی ها وجود دارد که باعث می شود در هر چالش رانندگی به خوبی عمل کنند و در کنار دوام عالی یک تایر بسیار خوب را در اختیار مصرف کننده قرار می دهد.

لاستیک پیرلی
لاستیک پیرلی

شرکت در مسابقات فرمول 1

یکی دیگر از دلایلی که باعث می شود محصولات پیرلی را انتخاب کنید ، حضور مستمر و پررنگ این برند در مسابقات فرمول 1می باشد .

در این مسابقات تمامی تیم های شرکت کننده از محصولات پیرلی استفاده می کنند . که در هر یک از این مسابقات در مجموع از 1700 تا لاستیک استفاده می شود .

طراحی و تولید لاستیک های فرمول 1 ، نیازمند یک فناوری و تکنولوژی قوی است تا بتواند بهترین و با کیفیت ترین تایر ها را تولید کنند . و پیرلی به عنوان تنها تامین کننده تایر این خودروها همیشه در حال ایجاد نوآوری و فناوری های جدید در تولید لاستیک است.

این فناوری و نوآوری ها در تولید تایرهای خودروهای سواری این شرکت هم استفاده می شود ، تا بهترین تجربه رانندگی را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد .

تکنولوژی و نوآوری های پیرلی

همان طور که قبل تر گفتیم پیرلی همیشه به دنبال ایجاد تکنولوژی و فناوری های جدید در زمینه تولید لاستیک است . و بابت این موضوع سرمایه گذاری بسیاری را برای توسعه مراکز تحقیقاتی خود کرده است .این شرکت دارای یک تیم 1800 نفره در 11 کشور ، برای تحقیق و توسعه فناوری های جدید برای بهبود بخشیدن به عملکرد بهتر تایرهایش دارد . همچنین پیرلی با 28 دانشگاه در جهان در  تامل است تا دانشجویان را تولید و توسعه تایرها آموزش دهند .

همه این کارها برای پیدا کردن بهترین مواد اولیه ، فناوری های جدید تر و تولید نرم افزارهای به روز تر برای بهبود بخشیدن به عملکرد تایرهایش است .همه اینها نشان دهنده این واقعیت است که پیرلی در تلاش برای پیشرفت فناوری برای تولید تایر است و در تلاش است تا مصرف کنندگان ایمنی و راحتی بیشتری در رانندگی داشته باشند .

لاستیک پیرلی
لاستیک پیرلی

ویژگیهای طراحی لاستیک پیرلی

راحتی در رانندگی

پیرلی با تقویت ویژگی های راحتی در تایرهای خود تجربه رانندگی راحت را برای تمام تایرهای خود به وجود آورده است .

سیستم کم کردن سروصدای پیرلی باعث شده که صدای مربوط به تایر و لرزش های مربوط به رانندگی در جاده های ناهموار به حداقل برسد و راحتی بیشتری برای سرنشینان خودرو به وجود بی آورد . همچنین تایرهای این برند از فناوری پنچر رویی استفاده می کند که این به شما اطمینان می دهد که در هیچ جا پنچر و گرفتار نخواهید شد.

هندلینگ

پیرلی توانسته است لاستیک هایی با عملکرد و کارایی بسیار بالا تولید کند . که این تایرها بر روی برخی از قدرتمند ترین خودروها مانند مک لارن P1  استفاده شده است . علت استفاده از تایرهای پیرلی برروی چنین خودروهایی چسبندگی و عملکرد بسیار بالای آنها می باشد.

الگوی آج نامتقارن این لاستیک ها و شیارهای پهن که برروی آنها است ، از خطر هیدروپلنینگ و تغییر شکل تایر جلوگیری می کند و این خود یکی از پارامترهای مهم لاستیک های پیرلی است .

 ایمنی و دوام

لاستیک های پیرلی به گونه ای ساخته شده اند که دارای قدرت و دوام بالایی باشند . این موضوع باعث ایجاد ایمنی در لاستیک ها و در نتیجه ایمنی خودرو و سرنشینان آن را افزایش می دهد.

بیشتر لاستیک هایی که توسط این شرکت طراحی و تولید شده اند دارای یک ساختار داخلی قوی هستند ، که دوام آنها را افزایش می دهند . در ساختار لاستیک های پیرلی از دو کمربند فولادی که در نواری از لاستیک پیچیده شده است استفاده شده است این کار باعث افزایش دوام لاستیک ها در سرعت های بالا می شود .

لاستیک پیرلی
لاستیک پیرلی

قیمت لاستیک پیرلی

لاستیک های پیرلی، از لحاظ قیمتی کمی بالاتر از سایر برندهای لاستیک است . به ویژه در بازار لاستیک ایران این اخلاف قیمت بسیار به چشم می آید . به همین دلیل ما در فروشگاه الماس تایر سعی کردیم که بدون واسطه لاستیک های پیرلی را در سبد کالایی خود موجود کنیم. تا شما مصرف کنندگان عزیز بتوانید لاستیک خود را با قیمت مناسب خریداری کنید .

خرید لاستیک پیرلی

خوشبختانه پیرلی در ایران دارای نمایندگی فعال است . اما عده ای افراد سود جو برای بردن سود ببیشتر اقدام به واردات لاستیک های پیرلی به صورت غیرقانونی به داخل کشور می کنند . و هیچ گونه گارانتی یا خدمات پس از فروشی به خریداران ارائه نمی کنند. تمامی لاستیک های پیرلی موجود در فروشگاه الماس تایر ، دارای گارانتی معتبر شرکتی هستند و شما می توانید به راحتی و با خیال راحت لاستیک های این برند محبوب و با کیفیت  را خرید کنید .