لاستیک میشلن

دسته بندی ها: خرید لاستیک, لاستیک سواری, لاستیک میشلن

لاستیک میشلن

بازار رقابتی صنعت تایر، روز به روز در حال پیشرفت زیادی است. همین سرعت بالا دیگر جایی را برای رقیبان کوچک باقی نگذاشته است و آن‌ها را تقریباً خارج از گردونه این رقابت‌ها می‌دانند. یکی از جدی‌ترین رقبای شرکت‌های تایرسازی، کمپانی میشلن است.

شرکت میشلن یک تولیدکننده بزرگ لاستیک است که در سال 1889 توسط دو برادر به نام‌های ادوارد و آندره میشلن در فرانسه تأسیس شد. از موقع تأسیس این شرکت، اختراعات زیادی از آن‌ به ثبت رسید که مهم‌ترین آن‌ها تولید تایرهای شعاعی بود. در سال 1934 ، میشلن تایری را معرفی کرد که در صورت سوراخ شدن، روی یک پوشش مخصوص کف ‌مانند حرکت می‌کرد.  طرحی که اکنون به عنوان تایر خود پشتیبانی کننده شناخته می‌شود.

شعاری که این شرکت سرلوحه کاری خود قرار داده است، ” راهی بهتر رو به جلو” نام دارد. و بر اساس همین شعار به اطمینان حاصل‌کردن از اینکه حمل نقل مشتریانشان امن‌تر، پاک‌تر، لذت‌بخش‌تر، قابل دسترس‌تر و حافظ محیط زیست باشد، پرداخته‌اند.

باور آن‌ها این است که چیزی بیشتر از جلوه زیبای یک تایر وجود دارد تا توجه را به خود جلب کند. این شرکت که سازنده تایرهای انواع خودروهای معمولی و مسابقه‌ای، تایرهای هواپیمایی، تراکتورها، تریلرها و موتورهای مسابقه‌ای است، با به‌کارگیری هزاران کارمند خود از سرتاسر دنیا و از ملیت‌های مختلف، در قسمت‌های تحقیقی، صنعتی، خدماتی، توزیعی و طراحی، محصولی با بهترین کیفیت را در اختیار خریداران آن قرار می‌دهد.

آن‌ها با به‌کارگیری جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا از جمله نانو، بیوتکنولوژی، تسلط بر فرایندهای شیمیایی پیچیده و پرینت سه بعدی، محصول خود را به بهترین شکل عرضه می‌کنند. این شرکت، به دلیل دوستدار محیط زیست بودن، از منابع طبیعی تجدیدپذیر به منظور ساخت تایرهای با کیفیت، بهره می‌برد.

شاید جالب باشد که بدانید، بیش از ۳۵۰ متخصص مختلف فقط در ساخت یک تایر میشلن به یکدیگر کمک می‌کنند و خود این امر نشان‌دهنده علت گسترش بالای آن‌ها در بازار جهانی است.

افرادی که سابقه خرید لاستیک های خارجی دارند به خوبی میدانند که لاستیک میشلن جزو بهترین برندهای لاستیک محسوب میشود که هنوز رقیبی برای آن پیدا نشده است. میشلن یک برند فرانسوی است که سابقه بسیار طولانی در صنعت لاستیک دارد و از گذشته تا کنون نیز انواع لاستیکدر مدل ها و با سایزهای مختلف را تولید کرده است.

در یک کلام میتوان گفت لاستیک های میشلن انتخاب حرفه ای ها هستند و در بیشتر خودروهای لوکس و رده بالا میتوان به راحتی مدل های مختلفی از لاستیک های این غول لاستیک سازی را مشاهده نمود.

لاستیک سواری میشلن

لاستیک های سواری میشلن برای  افرادی مناسب میباشد که به دنبال کیفیت هستند و عملکرد خوبی را از لاستیک انتطار دارند. با استفاده از لاستیک های سواری میشلن از تمامی ویژگیهای یک لاستیک استاندارد و با کیفیت بالا بهره مند میشوید و اینگونه میتوان گفت که این برند لاستیک در بازار بی رقیب است و با  خرید آن و استفاده طولانی مدت  دیگر به سختی میتوانید لاستیک دیگری را انتخاب کنید.

لاستیک میشلن
لاستیک میشلن

خرید و فروش انواع لاستیک میشلن

یکی از روش های خرید و فروش انواع لاستیک میشلن که فروشگاه الماس تایر آنرا برای مشتریان خود در نظر گرفته است و بواسطه آن میتوان خرید آگاهانه تری را انجام داد دریافت مشاوره قبل از خرید میباشد. این فروشگاه با سالها سابقه و به طبع تجربه بالایی که کارشناسان شرکت بدست آورده اند میتوانند بهترین مدل لاستیک میشلن را به شما معرفی کرده و خرید آگاهانه ای را با توجه به این اطلاعات انجام دهید. در خرید لاستیک میشلن نکته‌ای که حائز اهمیت است مناسب بودن سایز و نوع لاستیک با خودروی شماست.

برای اینکه بتوانید کیفیت رانندگی را برای خوردوی خود تا حد زیادی ارتقا دهید باید از لاستیک های استاندارد تولید شده در مجموعه های معتبر تولید کننده لاستیک بر روی خود خود استفاده نمایید. از بهترین و نام آشناترین لاستیک ها که میتواند عملکرد خودرو را تضمین کرده و همچنین امنیت خودرو را نیز تا حد زیادی ارتقا دهد لاستیک میشلن است.

لاستیک میشلن از دسته لاستیک هایی است که اصالت آن فرانسوی است و هر آنچه که از یک لاستیک با کیفیت و ایده آل را که نیاز داشته باشید در خود دارد. لاستیک میشلن از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است و همچنین رانندگی بسیار با کیفیتی را نیز ایجاد خواهد کرد. لاستیک های میشلن برای افرادی که به دنبال لاستیک مناسب برای خودروهای خارجی هستند بسیار ایده آل و سازگار میباشد.

لاستیک میشلن
لاستیک میشلن

خرید انواع لاستیک میشلن

لاستیک های میشلن در انواع مختلفی تولید میشود که برای خرید هر یک از مدل ها باید خودروی خود را مد نظر قرار دهید. لاستیک میشلن در صورتی میتواند با خودروی شما سازگاری داشته باشد که نوع مناسبی از آن را تهیه نمایید.

برای خرید انواع لاستیک میشلن بهتر است تا فروشگاهی را انتخاب کنید که محصولات خود را بصورت اینترنتی و از طریق وب سایت خود  بفروش میرساند. خرید لاستیک میشلن از طریق وب سایت فروشگاه به شما اجازه میدهد تا بررسی بیشتری نسبت به لاستیک و همچنین تناسب آن با خودرو بعمل آورید و پس از بررسی هایی که به عمل می آورید میتوانید مناسب ترین لاستیک را تهیه نمایید.

برای خرید لاستیک میشلن بصورت اینترنتی از بهترین و معتبرترین فروشگاه هایی که میتوانید انتخاب کنید فروشگاه الماس تایر است که با توجه به روش فروش اینترنتی لاستیک آن هم در مدل های متنوع امکان انتخاب بهترین و مناسب ترین لاستیک را برای شما فراهم کرده است.

لاستیک میشلن را حرفه ای ها به خوبی میشناسند و میدانند که این برند لاستیک تمامی ویژگی های یک لاستیک استاندارد را دارد و امروزه نه تنها در کشور ما بلکه در کلیه کشورهای دنیا فروش بالایی را به خود اختصاص  داده است.

لاستیک میشلن از مرغوب ترین مواد اولیه در ساخت خود بهره برده و البته در کارخانجات متعلق به شرکت میشلن و در کشورهای مختلف البته با تجهیزاتی پیشرفته تولید میشود. لاستیک میشلن چه از لحاظ طول عمر و دوام و چه دوام جزو برترین لاستیک ها قرار میگیرد که به جرات میتوان مشابه چنین لاستیکی را در کمترین برند خارجی و داخلی میتوان یافت.

قیمت انواع لاستیک میشلن

لاستیک میشلن در انواع مختلفی تولید و بفروش میرسد که هر یک از قیمت های متفاوتی برخوردار هستند. قیمت لاستیک میشلن نسبت به لاستیک های ایرانی بالاتر است اما این موضوع را باید یاد آور شویم که این برند لاستیک از ارزش خرید به شدت بالایی برخوردار میباشد.

لاستیک میشلن
لاستیک میشلن

در قیمت لاستیک میشلن عواملی مانند دیگر لاستیک های خارجی تاثیر گذار است که باید به وارداتی بودن و همچنین فروش بالای آن اشاره کرد. این لاستیک ها در دسته لاستیک های وارداتی قرار میگیرند و هزینه زیادی بابت واردات آن ها صرف میشود که مطمئنا قیمت بالاتری نسبت به لاستیک های داخلی خواهند داشت.

در قیمت لاستیک میشلن مدل ها نیز تاثیر گذار هستند و مدل هایی که جدیدتر و همچنین در سایز بزرگتری هستند قیمت بیشتری نیز خواهند داشت.