لاستیک خارجی

دسته بندی ها: لاستیک خارجی

لاستیک خارجی

لاستیک از اجزای اصلی خودرو است که کارکرد بد آن تاثیر مستقیمی برای روی کارکرد خودرو خواهد گذاشت.

به همین دلیل است که همواره از سوی افراد با تجربه توصیه میشود که لاستیک های با کیفیت و استاندارد را برای خودروی خود تهیه نمایید.  از جمله مشکلاتی که لاستیک بی کیفیت و غیر استاندارد بوجود می آورد انتقال لرزش به بدنه خودرو  و همچنین از بین رفتن سطح لاستیک در مدت زمان کوتاه میباشد. لاستیک  باید از هر لحاظ استاندارد های لازم را کسب کرده باشد تا بتواند عملکرد خوبی را برای خودرو به همراه داشته باشد.

انواع لاستیک

با نگاهی به بازار لاستیک سواری متوجه خواهید شد که برندهای زیادی از لاستیک و در مدل های مختلف وجود دارند که هر یک میتوانند نظر شما را برای خرید جلب کنند. اما آیا متوان هر لاستیک سواری را بدون شناخت نسبت به آن خریداری نمود؟ مطمئنا  نمیتوان بدون آگاهی نسبت به این موضوع اقدام به خرید لاستیک نمود. لاستیک ها باید اول از هر چیز با خودروی شما کاملا تناسب داشته باشند که این تناسب از طریق سایز لاستیک ایجاد میشود.

پهنای لاستیک را باید مطابق با خودروی خود مناسب در نظر بگیرید و خودسرانه هر سایز لاستیکی را انتخاب نکنید. نرم بودن برای لاستیک یک ماشین سنگین  به هیچ وجه مهم نیست اما برای یک لاستیک سواری بسیار حائز اهمیت است. لاستیک های نرم میتوانند لرزش های کمی را به بدنه خودرو منتقل کرده و آسایش را برای سرنشینان به همراه آورند.

خرید و فروش انواع لاستیک

با توجه به اینکه فروشگاه های زیادی وجود دارند که در زمینه خرید و فروش انواع لاستیک سواری فعالیت میکنند باید در هنگام خرید به دنبال فروشندگان معتبر باشید. فروشندگان معتبر این اطمینان را به شما خواهند داد که لاستیک را با قیمت مناسب و از برندهای معتبر تهیه میکنید. فروشگاه چرخ و یدک از فروشگاه های معتبر در زمینه خرید و فروش انواع لاستیک سواری است که با اطمینان خاطر کامل میتوانید خرید خود را از این فروشگاه انجام دهید.

اگر قصد خرید لاستیک در بهترین برندهای دنیا و همچنین بهترین برندهای داخلی را دارید پیشنهاد میکنیم تا فروشگاه چرخ و یدک که مجموعه کاملی از لاستیک در سایزهای متنوع را بفروش میرساند انتخاب نمایید و  همچنین در صورتی که خرید خود را از نقاط دور دست انجام میدهید امکان خرید غیر حضوری و اینترنتی نیز برای شما فراهم شده است.

لاستیک از اجزای بسیار مهم خودرو محسوب میشود که عملکرد آن تاثیر مستقیمی بر کل خودرو خواهد گذاشت که همین موضوع نیز باعث شده تا خریدار حساسیت زیادی را برای خرید آن از خود نشان دهد. یک لاستیک باید از یک سری استاندارد ها و ویژگی ها برخوردار باشد تا بتواند عملکرد خوبی برای خود و خودرو را به همراه داشته باشد. برای اینکه بتوان یک لاستیک مناسب تهیه نمود باید ابتدا فروشگاه معتبری را بیابید.

فروشگاهی معتبر محسوب میشود که تنها بهترین و مورد اعتماد ترین برندهای لاستیک را بفروش میرساند و میتوانید متناسب با مدل خودروی خود یک تایر مناسب را خریداری کنید.

لاستیک خارجی
لاستیک خارجی

خرید لاستیک را با در نظر گرفتن مدل خودرو انجام دهید

یکی از مهمترین موارد و نکاتی که برای خرید لاستیک باید مد نظر قرار  دهید سایز لاستیک  میباشد که این سایز نیز باید  به خوبی با مدل خودروی شما همخوانی و سازگاری داشته باشد. برخی افراد برای اینکه بتوانند جلوه زیبایی را برای خودروی خود بوجود آورند لاستیک هایی را برای خرید انتخاب میکنند که هیچ گونه تناسبی با لاستیک های کارخانه ای و استاندارد مورد نیاز برای خودرو ندارد و همین موضوع خودرو را با مشکلات زیادی مواجه میکند.

هر خودرویی که در کارخانه تولید میشود بر اساس محاسبات و بررسی های کارشناسی شده یک سایز لاستیک مناسب را در خط تولید دریافت میکند که شما نیز برای اینکه بتوانید عملکرد خوبی را از خودرو شاهد باشید سایز لاستیک را متناسب و مطابق با استاندارد تعریف شده برای خودرو خریداری کنید. درست است که برخی لاستیک ها میتوانند ظاهر زیبایی را برای خودرو ایجاد کنند اما این موضوع که ایا خودروی شما میتواند با این لاستیک ها سازگاری برقرار کند یا خیر نیز بسیار مهم است.

تیک ارزان

لاستیک ها باید بصورت دوره ای و پس از به سر آمدن تاریخ مصرف باید تعویض شوند که البته تعویض لاستیک آن هم در صورتیکه نیاز باشد تا چند لاستیک تعویض شوند هزینه هایی را در پی خواهد داشت. همین موضوع باعث شده تا برخی از خریداران تنها به دنبال لاستیک ارزان باشند که پیدا کردن لاستیک های ارزان نیز کار آسانی نیست.

همچنین لاستیک ارزان ممکن است کیفیت مناسبی نیز نداشته باشد که در این صورت نه تنها هزینه های شما برای خرید لاستیک را کاهش نخواهد داد بلکه به دلیل تعویض لاستیک ها در کوتاه مدت هزینه های شما برای نگهدرای از خودرو افزایش نیز خواهد یافت.

لاستیک دولتی

لاستیک دولتی از جمله لاستیک هایی است که با نرخ دولتی به فروش میرسد و به همین دلیل طرفداران زیادی را نیز بخود اختصاص داده است. لاستیک دولتی سالهای زیادی است که از سوی دولت و از طریق فروشگاه های مختلف بفروش میرسد اما هر فروشگاهی نیز لاستیک دولتی را به فروش نمیرساند و تنها برخی فروشگاه های تعیین شده از سوی دولت هستند که این لاستیک ها را عرضه میکنند. لاستیک دولتی از لاستیک های کاملا مقرون بصرفه است که البته در طول سال فقط دو حلقه از این لاستیک ها توسط یک نفر قابل خریداری است.

لاستیک دولتی در برندهای ایرانی عرضه میشود و چند شرکت تولید کننده لاستیک در داخل کشور وجود دارند که لاستیک های تولید شده خود را برای عرضه دولتی به فروش میرسانند.

تایر ایرانی یا خارجی؟

این سوال همواره در میان خریداران لاستیک مطرح بوده است که آیا لاستیک ایرانی را خریداری کنیم یا خارجی؟ برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که در گذشته همواره پیشنهاد میشد تا اگر بودجه کافی برای خرید  تایر را در اختیار دارید نوع خارجی آنرا خریداری کنید اما امروزه و با گذشت زمان شرکت هایی پدید آمده اند که در داخل کشور لاستیک های بسیار با کیفیتی را بفروش میرسانند که از این رو با قیمت مناسب تر میتوانید این لاستیک ها را خریداری کنید.

استفاده از تکنولوژی روز دنیا و همچنین مواد اولیه مرغوب در ساخت تایر ایرانی باعث شده تا کیفیت و دوام بسیار خوبی داشته باشند و در بازارهای جهانی و در برخی کشور ها نیز عرضه شوند.