لاستیک تویو

دسته بندی ها: خرید لاستیک, لاستیک سواری

لاستیک تویو

شرکت تولیدی لاستیک تویو Toyo در سال 1945 با هدف پویایی و کمک به اقتصاد ژاپن پس از پایان جنگ جهانی دوم آغاز به کار کرد.

لاستیک تویو Toyo با تولید طیف گسترده ای از محصولات در دسته های سواری ، کامیونی ، اتوبوسی و صنعتی نقش بسزایی در شناخت برند های ژاپنی در سراسر دنیا داشت و از معدود شرکت هایی بود که می توانست برای فروش در بازار های جهانی صادر شود.

لاستیک تویو Toyo شرکتی تکنولوژی گرا است و بدون وقفه و خستگی در جهت کشت پایه و اساس تکنولوژی منحصر به فرد خود برای حرکت به جلو قدم بر می دارد و تا امروز در این مورد موفقیت های قابل توجهی داشته است.

لاستیک تویو
لاستیک تویو

به کار گیری بیش از 10000 کارمند در 230 نمایندگی فروش در سراسر دنیا و استفاده از تکنولوژی های روز در صنعت تولید لاستیک ، موجب اعتماد گسترده مصرف کنندگان در بیش از 100 کشور جهان شده است. این اعتماد تا جایی پیش رفته که امروزه لاستیک تویو به عنوان دهمین تولید کننده برتر تایر در دنیا شناخته می شود.

دفتر مرکزی لاستیک تویو در شهر اوساکا ژاپن واقع شده است. لاستیک تویو با داشتن مهندسین مجرب در مراکز توسعه و تحقیقات خود ، توانسته با تولید لاستیک هایی با عملکرد فوق العاده بالا برای تمامی شرایط جغرافیایی موفق باشد .

محصولات تولیدی لاستیک تویو همانند سایر لاستیک های ژاپنی ، دام و طول عمر بالایی دارند. این مسئله از شاخصه های برند های لاستیک ژاپنی است.

لاستیک تویو

مدیران شرکت تولیدی لاستیک تویو Toyo اهمیت بازار های خارجی را درک کرده اند و با توجه به سلایق مشتری در همه جای جهان، به فکر توسعه و پیشرفت محصولات خود هستند.

تعداد زیادی از لاستیک های تولید شده در شرکت تویو به بازارهای ایران وارد می شود و کیفیت بالای این لاستیک ها باعث شده اند تا مشتری تمایل زیادی به خرید لاستیک در برند تویو از خود نشان دهد.

لاستیک تویو
لاستیک تویو

ویژگی های لاستیک تویو

توسعه و تحقیقات نانو در فرایندهای طراحی مواد لاستیکی تویو

این تکنولوژی اختصاصی پلتفرم برای طراحی مواد لاستیکی بر اساس نانوتکنولوژی است. با در هم آمیختن چهار عنصر تحقیقات، آنالیز، طراحی و تولید در سطح نانو با فرایند توسعه تکنولوژی، می توانیم به عملکرد بهینه­ ای دست پیدا کنیم که دقیقاً به سطوح مطلوب برسد.

کاهش اتلاف انرژی در رابطه با محصولات لاستیکی، پارامتر کلیدی در کاهش مقاومت چرخش است و تحقیقات و آنالیزهای ما در سطح نانو در مورد مواد لاستیکی نتایج معتبری داشته است.

با این وجود، به نظر می رسد که طراحی نانوی مواد بر اساس آزمایش و تحقیق بیش از اندازه متکی به مواد موجود در بازار هستند پس تویو تایرز تکنیک­های تولیدی مانند کنترل ضریب ترکیب با دقت بالا را در سطح نانو به وجود آورد تا بنیانی برای ارتقای عملکرد محیطی تایر ایجاد کند.

این روش را می­ توان در تولید انبوه هم استفاده کرد. تکنولوژی نانوبالانس برای تولید موادی که به­ منظور دست یافتن به الزامات مشخص عملکرد تایر بهینه شده ­اند، ضروری است.

آنالیز و بررسی واکنش­ های ساختارهای مولکولی مشاهده شده لاستیک در شرایط حرکتی متعدد جهت پیش­ بینی مواد لاستیکی بهینه

تولید ترکیب مواد لاستیکی بهینه که با تکنیک اختصاصی ترکیب نانو به­ صورت نانو طراحی شده­ اند، پراکندگی یکنواخت­ پلیمر را تضمین می­کند. روش منحصربه­ فرد تویو تایرز در آنالیز نانو مواد لاستیکی سرآغاز مرحله جدیدی از پیشرفت تولید تایر است.

به دلیل اینکه تکنولوژی نانو بالانس، افق­ های شیمیایی را به فرآیندهای فیزیکی مرسوم می ­افزاید، قابلیت تکنولوژیک برای بازتولید دقیق عملکرد شبیه­ سازی شده اهمیت فراوانی دارد. تایر نانو با مصرف بهینه سوخت، نتیجه مستقیم این تکنولوژی نوآورانه است.

لاستیک تویو
لاستیک تویو