فروش انواع لاستیک پیرلی در گیلان

دسته بندی ها:  لاستیک پیرلی, تایر, خرید لاستیک, دانستنی در مورد لاستیک

فروش انواع لاستیک پیرلی در گیلان

لاستیک پیرلی یکی از انواع لاستیک های بسیار با کیفیت است که توسط فروشگاه چرخ و یدک به شما عرضه می گردد. کمپانی پیرلی از معتبرترین شرکت های تایرسازی در دنیا محسوب می شود که در سال ۱۸۷۲ افتتاح شد. این کمپانی معتبر توانست با تولید انواع تایر ها محصولات خود را در سطح جهان به فروش برساند. شرکت پیرلی در میلان ایتالیا فعالیت دارد و محصولات خود را به کشور های مختلف عرضه می نماید.

همچنین کمپانی پیرلی توانست در کشورهای مختلف نیز کارخانجاتی را راه اندازی نماید تا بتواند خط تولید محصولاتش را در کشور های مختلف داشته باشد. تولید محصولات پیرلی با تکنولوژی روز دنیا و تجهیزات مدرن و پیشرفته انجام گرفته و طراحی هوشمندانه این تایرها باعث شده که عملکرد بسیار مناسبی داشته باشند و به همین دلیل است که لاستیک های پیرلی یکی از انتخاب های مناسب برای هر خودرو سواری است.

فروش انواع لاستیک پیرلی در گیلان
فروش انواع لاستیک پیرلی در گیلان

انواع لاستیک پیرلی

 لاستیک سواری پیرلی در تنوع بالا و مناسب با انواع ماشین ها به تولید می‌ رسند. از مشخصه‌ های لاستیک پیرلی، عملکرد بسیار خوب در حین رانندگی می باشد که موجب شده خودرو سواران توجه بسیار زیادی به این لاستیک داشته باشند. این لاستیک ها برای خودروهای سوپر اسپرت بسیار شناخته شده هستند و همچنین برای خودرو های سدان یاsuv نیز می‌ توان از تایر های پیرلی نهایت بهره را برد. کمپانی پیرلی در رده پنجم تولید کنندگان می باشد که دارای ۱۹ کارخانه در سراسر جهان بوده و این کارخانجات در کشور های انگلیس، رومانی، ترکیه، آرژانتین، روسیه، آلمان، آمریکا، مکزیک و غیره قرار دارند.

در کشور ما نیز لاستیک پیرلی در انواع مختلف توسط چرخ و یدک عرضه می گردد بنابراین افرادی که می‌خواهند انواع لاستیک های وارداتی را تهیه کنند بدون نگرانی از فروشگاه چرخ و یدک می‌ توانند خرید خود را انجام دهند.‏

پیرلی از اسپانسر های اصلی مسابقات فرمول یک بوده و خودرو هایی که در این مسابقات شرکت می‌کنند باید از این لاستیک ها استفاده کنند.

لاستیک پیرلی دارای مزایای بسیار زیادی است که به همین جهت خودرو سواران این تایر را با اطمینان مورد استفاده قرار می دهند.

 مزایای لاستیک پیرلی

لاستیک پیرلی کیفیت بسیار عالی دارد و کمپانی پیرلی همواره در تلاش برای ارتقای کیفیت محصولات خود می باشد.

لاستیک یکی از مهم ترین بخش ها در امنیت خود را به حساب می‌آید که لاستیک‌های پیرلی با توجه به مقاومت و استحکام لازم بسیار ایمن بوده و در کنار این مقاومت، انعطاف کافی را برای رانندگی خوب نیز دارند. قیمت لاستیک های پیرلی از لاستیک‌های هم رد کمی بیشتر است و این به دلایل متعددی در نظر گرفته شده که مهمترین آن کیفیت مواد اولیه مورد استفاده در این لاستیک و پیشرفته بودن فرایند های طراحی و تولید آن می باشد.

بنابراین خرید لاستیک پیرلی به شدت توصیه شده و نیز بسیار به صرفه خواهد بود زیرا شما با استفاده از لاستیک سواری پیرلی با کیفیت، می توانید مدت زمان زیادی را از آن استفاده کنید و از مزایای دیگر آن نیز بهره مند شوید.در طراحی و تولید لاستیک های پیرلی تمامی ویژگی ها در نظر گرفته شده تا در زمان رانندگی بتوانیم از این لاستیک ها عملکرد بسیار خوبی را مشاهده کنیم.

فروش انواع لاستیک پیرلی در گیلان
فروش انواع لاستیک پیرلی در گیلان

ویژگی های طراحی لاستیک پیرلی

رانندگی راحت با لاستیک پیرلی

 لاستیک پیرلی با توجه به ویژگی های منحصر به فرد آن در بخش رانندگی راحت موجب داشتن یک سواری لذت بخش خواهد بود و تمامی لرزش های مربوط به رانندگی در جاده ها را به حداقل خود می رساند و این لرزش ها به خودرو و سرنشینان انتقال پیدا نخواهد کرد.

 در تایرهای پیرلی از فناوری پنچر روبی استفاده می شود بنابراین شما این اطمینان را دارید که هیچ زمان پنچر و گرفتار نمی شوید.

هندلینگ لاستیک پیرلی تولید کمپانی بزرگ پیرلی می باشد که این کمپانی در تولید محصولاتش از.طراحی مدرن و پیشرفته استفاده کرد تا لاستیک هایی با عملکرد و کارایی بسیار بالا را به دست مصرف کنندگان برساند. یکی از ویژگی های بسیار خوب این لاستیک ها ، عملکرد بالای آنها می باشد.الگوی آج متقارن در این تایرها در نظر گرفته شده و این تایر دارای شیارهای پهن بوده و به همین جهت در زمان رانندگی از خطر هیدروپلنینگ و یا تغییر شکل تایر در امان خواهید بود.

ایمنی و ماندگاری بالا لاستیک سواری پیرلی

لاستیک پیرلی از نظر دوام و ماندگاری بسیار مناسب هستند زیرا در ساخت این تایرها از مواد اولیه درجه یک استفاده شده و به همین جهت این لاستیک ها بسیار مقاوم می باشند و دوام بالایی دارند و همین موجب ایجاد امنیت بالا برای خودرو خواهد شد.ساختار لاستیک های پیرلی بسیار ویژه بوده و در کمتر لاستیک ها این ساختار مشاهده می شود. استحکام تایر های پیرلی موجب می‌شود که این تایرها عملکرد مناسبی را از خود نشان دهند.

فروش انواع لاستیک پیرلی در گیلان
فروش انواع لاستیک پیرلی در گیلان

لاستیک یکی از اجزای مهم در خود را به شمار می‌رود و کیفیت آن بسیار مهم بوده و بر عملکرد کلی خودرو نیز تاثیر مستقیم می‌گذارد.لاستیک ها آخرین بخش از سیستم حرکتی خودرو به شمار می‌روند که در ارتباط مستقیم با سطح جاده هستند و در صورتی که عملکرد مناسبی داشته باشند. می توان سواری نرم و راحتی را تجربه کرد.به همین جهت است که در زمان خرید لاستیک باید برندهای معتبر نظیر لاستیک سواری پیرلی را مورد توجه قرار دهید و از خرید لاستیک ها در برند های متفرقه خودداری نمایید.

الماس تایر یکی از مراکز تخصصی در زمینه ارائه انواع لاستیک ،رینگ ،روغن موتور، باطری خودرو و سایر منظومات خودرو می باشد که یک مجموعه ی کامل و خط تخصصی برای رفع نیازهای خودروی شما می باشد.