خرید لاستیک نکسن در رشت

دسته بندی ها: لاستیک سواری, لاستیک نکسن

خرید لاستیک نکسن در رشت

لاستیک خودرو به عنوان آخرین عضو گردنده از سیستم انتقال قدرت می باشد که نقش مهمی را در کنترل خودرو بر عهده دارد. پس انتخاب لاستیک و نگهداری از آن از عوامل مهم برای عملکرد هر چه بهتر این عضو از سیستم محسوب می گردد.
یکی از موارد قابل توجه در مورد تایر باد لاستیک می باشد.

انواع لاستیک خودرو

لاستیک‌ ها معمولاً به سه دسته‌ی عمده‌ی تابستانی، زمستانی و چهارفصل تقسیم می‌شوند:

  • لاستیک‌ های چهارفصل معمولاً در یک جنبه بسیار خوب نبوده و بنابراین می‌توان آن‌ ها را در هر نوع آب و هوایی استفاده کرد.
    اما خب پرفورمنس خودروی شما در حد ایده آل نخواهد بود.
  • تایر های تابستانی برای رانندگی پرفورمنس طراحی شده و از ترکیباتی برای عملکرد بهتر،
    در دمای بالاتر و ایجاد چسبندگی بیشتر در سطوح خشک تولید شده‌ اند؛
  • اما لاستیک‌ های زمستانی روی ایجاد کشش بیشتر در مسیرهای خیس و لغزنده کاربرد داشته ،
    و برای عملکرد خوب در آب‌ و هوای سرد و زمستانی طراحی شده‌ اند.

خصوصیات لاستیک نکسن

صنایع تولیدی لاستیک نکسن از دیگر کمپانی های مطرح و معتبر کره ای است که همواره در تلاش است با ارتقاء سطح کیفی محصولات خود، اعتبار و جایگاه بهتری در بازارهای جهانی نسبت به رقبای داخلی و خارجی خود نظیر هانکوک، کومهو، میشلن، پیرلی، بریجستون و غیره کسب نماید.

لاستیک نکسن با استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها و فناوری روز دنیا تولید می شود، این تایرها هم مانند اغلب تایرهای رادیال با استفاده از رشته های سیمی طراحی و تولید می شوند، که کیفیت بسیار بالایی دارند. لاستیک از جمله اجزاء مصرفی خودرو است، که هرچند وقت یکبار باید نسبت به تعویض و یا تعمیر آن ها اقدام نمود، و سلامت فیزیکی آن ها در حفظ ایمنی سرنشینان اهمیت بسیار بالایی دارد، و همواره استفاده از تایرهای بادوام و مقاوم که عمر مفید آن ها در شرایط مطلوب به چندین سال می رسد،

برای مشتریان بسیار مقرون به صرفه تر و ارزان تر می باشد، به همین دلیل است که لاستیک نکسن تایر همواره از پرفروش ترین تایرهای کره ای در دنیا می باشد، که کیفیت و دوام محصولات آن به همگان ثابت شده و به دلیل خدمات پس از فروش عالی و معتبر در سراسر دنیا طرفداران بسیار زیادی دارد.

متقاضیان خرید لاستیک نکسن اصل و باکیفیت همراه با ضمانت نامه معتبر می توانند به نمایندگی های این برند کره ای و مراکز معتبر واردات و فروش آنلاین لاستیک نکسن مانند مجموعه فروشگاهی  الماس تایر مراجعه نمایند و محصولات مورد نظر خود را با مناسب ترین قیمت و اطمینان از اصالت کالا خریداری نمایند و مورد استفاده قرار دهند.

خرید لاستیک نکسن در رشت
خرید لاستیک نکسن در رشت

قیمت لاستیک نکسن

قیمت لاستیک نکسن با توجه به موارد بسیار زیادی از جمله نوع تایر، ابعاد و اندازه، تکنولوژی و کیفیت ساخت، تاریخ تولید، طول عمر و عاج لاستیک و غیره محاسبه و تعیین می شود.به عنوان مثال قیمت لاستیک رودستون که یکی از زیرمجموعه های لاستیک نکستن می باشد به دلیل روش متفاوت تولید قدری بالاتر است.

با توجه به دوام، کیفیت بالا، عملکرد قوی و همین طور خدمات پس از فروش معتبر می توان قیمت لاستیک نکسن کره ای را بسیار مقرون به صرفه و ارزان تر از برندهای اروپایی و آمریکایی دانست، که سبب محبوبیت و فروش بیشتر این تایرها در سراسر دنیا شده است.

خرید لاستیک نکسن در رشت
خرید لاستیک نکسن در رشت
خرید لاستیک نکسن در رشت
خرید لاستیک نکسن در رشت

ویژگی های لاستیک نکسن

صنایع تولیدی لاستیک نکسن در ارتقاء محصولات خود و بکارگیری جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا بی رقیب بوده است، برای مثال می توان به تولید اولین تایرهای نانو و کامپوزیت سیلیکات در سال 2005 اشاره کرد، که نشان دهنده پویایی و تلاش این کمپانی برای به روز شدن و جلب توجه مشتریان می باشد.

این کمپانی مدام در حال توسعه و به روز شدن می باشد، و از مهمترین زیرمجموعه های صنایع لاستیک نکسن، که طرفداران بسیار زیادی در بازارهای جهانی پیدا کرده اند می توان به رودستون، کپیتال و لاستیک نکسن اشاره کرد که همگی آن ها در سایز و ابعاد متنوع طراحی و تولید می شوند و در برخی از ویژگی های کیفیتی تفاوت هایی با یکدیگر دارند، که این تفاوت ها را می توان در  قیمت لاستیک نکسن مشاهده کرد.

لاستیک نکسن از اولین تایرهای V شکل بوده است که با اعتماد کامل از کیفیت و دوام شان می توان آن ها را خریداری کرد، این تایرها از نظر ایمنی نیز از وضعیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

انعطاف پذیری بسیار بالا، فرمان پذیری عالی، مدیریت بهتر خودرو، شتاب مناسب، طراحی عاج مناسب و بسیاری موارد دیگر را می توان در شمار ویژگی های لاستیک نکسن اصل و باکیفیت قرار داد، که سبب محبوبیت این محصولات در بازارهای جهانی شده است.

فروشگاه الماس تایر از معتبرترین شعب نمایندگی فروش لاستیک سواری نکسن در کشور می باشد که تمامی محصولات این برند کره ای را همراه با تضمین قیمت و گارانتی اصالت کالا ارائه می دهد.