خرید لاستیک دانلوپ

دسته بندی ها: خرید لاستیک, لاستیک سواری

خرید لاستیک دانلوپ

لاستیک دانلوپ یکی از محصولات پر طرفدار فروشگاه چرخ و یدک است که در مدل های مختلف برای شما در نظر گرفته است و این مجموعه انواع لاستیک دنلوپ را با قیمت بسیار مناسب ارائه می کند. لاستیک ها از مهم ترین قطعاتی هستند که برای خودرو مورد استفاده قرار می گیرند.

ساخت تایر دانلوپ در سال 1888 توسط آقای جان بوید دانلوپ انجام گرفت. او در حال تماشای پسرش بود که با سه چرخه بازی می کرد و متوجه ناراحتی پسرش در بازی با سه چرخه شد و در این زمان ایده ی ساخت لاستیک به ذهن وی خطور کرد و در نهای به تولید لاستیک دانلوپ انجامید. امروزه لاستیک دنلوپ در کشور های زیادی از جمله کشور ما به فروش می رسد.

در بازار تایر های مختلفی به فروش می رسد که یکی از این تایر های خارجی، لاستیک دانلوپ می باشد. لاستیک دانلوپ دارای ویژگی های بسیار خوبی بوده و به همین دلیل افراد زیادی آن را خریداری می کنند. لاستیک دانلوپ دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و همین سبب طول عمر هر چه بالاتر و سواری بهتر این لاستیک شده است.

کارخانه های تولیدی دانلوپ در کشور های امریکا، ژاپن ، استرالیا، فرانسه و… وجود دارد که لاستیک دانلوپ را به تولید می رسانند اما بسیاری از لاستیک های دانلوپ در کشور ما از ژاپن وارد می شود زیرا این کشور در قاره آسیا بوده و دسترسی راحت تری به آن می باشد.

خرید لاستیک دانلوپ
خرید لاستیک دانلوپ

ویژگی لاستیک دانلوپ

  • لاستیک دانلوپ دارای چسبندگی بسیار خوبی با سطح جاده بوده و کنترل خودرو به وسیله ی این لاستیک بسیار آسان می باشد.
  • لاستیک دانلوپ دارای سر و صدای بسیار ناچیز بوده و به همین جهت سرنشینان در آرامش خواهد بود.
  • استهلاک که یکی از عوامل مهم در بالا رفتن هزینه ها است ، در این لاستیک بسیار کم می باشد.
  • استفاده از مواد اولیه ی مرغوب و درجه یک در ساخت تایر دانلوپ موجب کیفیت بالای آن شده است.
  • طراحی ویژه و قسمت های مختلف تایر باعث عملکرد هر چه بهتر این لاستیک شده است.

      و…

انواع لاستیک دانلوپ

لاستیک دانلوپ دارای تنوع بالایی بوده که بر اساس نوع مدل خودرو ها و نیز بر اساس فصول مختلف در نظر گرفته شده است. بنابراین پیش از خرید لاستیک دنلوپ باید به انواع مدل های آن توجه داشته باشید و داشتن اطلاعاتی در این زمینه می تواند کمک کننده برای خرید این لاستیک در نوع مناسب می شود. در صورتی که اطلاعات لازم را در این زمینه ندارید ، از کارشناسان فروش ما در فروشگاه لاستیک و رینگ الماس تایر کمک بگیرید.

  • لاستیک دانلوپ زستانی

لاستیک دانلوپ زمستانی از انواع  تایر های دنلوپ است که دارای طراحی ویژه ای برای فصول سرد و پر بارش می باشند. این لاستیک ها دارای آج های خاصی هستند که توانایی خودرو را در هنگام ترمزگیری بسیار آسان تر می نماید. این لاستیک ها دوام و مقاومت بالایی در یخبندان دارند و افرادی که در مناطق سرد و پر بارش رفت و آمد می کنند ، می توانند لاستیک دنلوپ زمستانی را تهیه نمایند. این لاستیک ها مناسب برای فصول سرد سال است بنابراین برای فصول گرم باید لاستیک ها تعویض شوند.

  • لاستیک دنلوپ تابستانی

لاستیک دانلوپ تابستانی از دیگر محصولات دنلوپ است که برای فصل های گرم سال طراحی شده است. در صورتی که هوای زمستان بالای 7 درجه سانتی گراد باشد، می توان از این لاستیک برای فصل های دیگر نیز از آن استفاده نمایید. بنابراین این لاستیک ها طوری طراحی شده اند که مناسب مناطق گرم و فصل های گرم سال باشند.

  • لاستیک دانلوپ تمام فصل

لاستیک دانلوپ تمام فصل از انواع تایر های مناسب برای تمامی فصول بوده و در کشور هایی که هم فصل سرد و هم فصل گرم دارند مانند کشورمان ، بهتر است از این تایر ها استفاده شوذد زیرا این نوع تایر ها چهارفصل می باشد.

فروش لاستیک دانلوپ با قیمت مناسب

لاستیک دانلوپ توسط فروشگاه الماس تایر با قیمت مناسب ارائه می گردد زیرا این مجموعه تامین کننده ی تایر های خارجی بوده و به طور مستقیم فروش این تایر ها را ارائه می کند و می تواند قیمت های مناسب تری را در نظر بگیرید. همچنین فروشگاه الماس تایر بسیار معتبر است و سال هاست که در زمینه ی فروش تایر فعالیت داشته و رضایت تمامی مشتریاش را به خود جلب نموده است و بهترین مرکز فروش لاستیک های خارجی و داخلی در کشورمان است.

قیمت لاستیک دانلوپ

لاستیک دانلوپ یکی از لاستیک های پر طرفداری است که در کشور ما فروش بالایی دارد. این لاستیک ها با توجه به مزایای بسیار زیادی ک دارند مورد توجه افراد قرار گرفته است. به طور کلی قیمت لاستیک های خارجی  بالاتر از قیمت لاستیک های داخلی هستند.

همچنین به دلیل این که این لاستیک های کمیاب هستند ، با قمیت های بالاتر به فروش می رسند. بنابراین در ابتدای خریداتان باید به اصل بودن لاستیک دانلوپ دقت داشته باشید و مرکزی معتبر را برای خریدتان بیابید تا بتوانید با قیمت مناسبی خرید لاستیک دانلوپ را انجام دهید. این لاستیک ها در فروشگاه الماس تایر با قیمت های بسیار مناسب تر به فروش می رسند.

خرید لاستیک دانلوپ در رشت
خرید لاستیک دانلوپ در رشت

فروش لاستیک دانلوپ اصل

امروزه به دلیل گسترش خرید و فروش تایر ها و بازار خوب تایر، زمینه ای برای ورود سودجویان و کلاهبرداران به این عرصه به وجود آمده و فروشندگانی هستند که لاستیک دانلوپ تقلبی و یا بی کیفیت و چندساله را به فروش می رسانند که اگر در زمان خرید به این موارد توجه نداشته باشید،

با خرید لاستیک های بی کیفیت تنها هزینه ی اضافی پرداخته اید. توجه داشته باشید که لاستیک دانلوپ در نوع اصلی دارای کیفیت بالا و ویژگی های خوب است و در ابتدا باید از اصل بودن تایر دانلوپ اطمینان حاصل نمایید. در صورت خرید لاستیک های بی کیفیت به دلیل دوام پایین تایر ها ، نیاز به تعویض های مکرر خواهید داشت همچنین استفاده از لاستیک های بی کیفیت می تواند ایمنی سرنشینان خودرو را به خطر اندازد.

خرید لاستیک دانلوپ سواری

 تایر دانلوپ دومین برند تایر پر طرفدار در سطح جهان بوده و این تایر ها با توجه به ویژگی های خوبی که دارند، مورد توجه مصرف کنندگان تایر قرار گرفته است. لاستیک دانلوپ سواری یکی از انواع لاستیک های پر فروش بوده که در مدل ای گوناگون برای خودرو های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. برای خرید لاستیک دانلوپ باید با توجه به خودروی خود ، آن را انتخاب کنید. خرید از مراکز با سابقه و معتبر مانند الماس تایر ، می تواند این اطمینان را به شما بدهد که لاستیک های اصل را تهیه می نمایید.

 فروشگاه الماس تایر یکی از مراکز معتبر در حوزه ی تامین لاستیک و رینگ و… می باشد که تنوع بالایی از محصولات را برای شما در نظر گرفته است که این محصولات در نوع اورجینال بوده و با قیمتی بسیار ویژه به شما ارائه می گردد. برای خرید لاستیک دانلوپ سواری و سایر تایر ها از طریق سایت می توانید سفارش خود را ثبت نمایید. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید تا کارشناسان فروش ما اطلاعات لازم را در اختیار شما بگذارند تا بتوانید راحت تر برای خرید خودرو تصمیم گیری نمایید.