خرید لاستیک خارجی در رشت

دسته بندی ها: خرید لاستیک, لاستیک سواری

خرید لاستیک خارجی در رشت

مقایسه لاستیک ایرانی با لاستیک خارجی

لاستیک اتومبیل همانند کفش انسان و حتی بیشتر برای سلامت رانندگی اهمیت دارد و باوجود برندهای مختلف تعداد زیادی از افراد در زمان انتخاب لاستیک برای خودروشان گمراه می شوند. موضوعی کـه در انتخاب لاستیک مناسب بسیار مهم و حائز اهمیت اسـت سلامت و کیفیت تایرها می‌باشد و تعداد زیادی از کارشناسان فنی ماشین لاستیک را بعنوان یکی از اصلی ترین قطعات اتومبیل تلقی می کنند زیرا بطور مستقیم باکیفیت رانندگی مرتبط می باشد.

 

همانگونه کـه می‌دانید با پیشرفت فناوری و تکنولوژی تنها 5 درصد از وزن اتومبیل بر لاستیک ها وارد می شود و بیشتر وزن یک وسیله ي نقلیه را باد لاستیک ها تحمل می‌نماید و بر هر دلیلی اگر این توازن بـه هم بریزد قطعا کیفیت رانندگی و در نهایت سلامت سرنشینان اتومبیل بـه خطر خواهد افتاد.

خرید لاستیک خارجی در رشت
خرید لاستیک خارجی در رشت

 

لاستیک ایرانی یا خارجی؟

یکی از سوال هاي مهمی کـه ذهن رانندگان را در زمان خرید لاستیک به خود درگیر می کند بحث ایرانی و خارجی بودن لاستیک ها می‌باشد کـه گروهی از انها این موضوع را تنها با بودجه ي خود بررسی کرده و تصمیم بـه خرید آن می نمایند.

 

کارشناسان فنی ماشین با بررسی فاکتورهای تایید سلامت لاستیک اعتقاد دارند کـه لاستیک هاي تولید داخل هیچ تفاوتی با لاستیک هاي خارجی از نظر استانداردهای بین المللی ندارند و حتی در بعضی از موارد لاستیک هاي داخلی از نظر نزدیک بودن بـه زمان تولید و تازگی لاستیک کیفیت بالاتری نسب بـه انواع لاستیک هاي خارجی دارند.

 

موضوع تازه بودن لاستیک از لحاظ استانداردهای بین المللی بسیار حائز اهمیت اسـت و بـه گفته ي کارشناسان لاستیک تولید شده در بهترین شرایط حداکثر سه سال تاریخ مصرف دارند و در صورتی کـه تاریخ مصرف انها بگذرد برای استفاده مناسب نیستند.

خرید لاستیک خارجی
خرید لاستیک خارجی

این موضوع در حالی اسـت کـه تعداد زیادی از رانندگان در زمان خرید لاستیک هرگز بـه آن توجهی نکرده در حالیکه اگر سه سال از تاریخ یک لاستیک بگذرد دیگر قابل اعتماد نبوده و حتی ممکن اسـت خطرساز باشد. حتماً در انتخاب لاستیک خودروی خود دقت لازم را داشته باشید.

فروشگاه الماس تایر در رشت با ارائه بهترین محصولات و مناسب ترین قیمت در خدمت شما است.