خرید لاستیک جی پلنت در رشت

دسته بندی ها: لاستیک جی پلنت

خرید لاستیک جی پلنت در رشت

این روزها لاستیک های کره ای، با طراحی های خوب و کیفیت بالای ساخت، توانسته اند توجه مشتریان بسیاری را در سطح جهان به خود جلب کنند. همچنین در بازار لاستیک ایران، این برندها بسیار پر طرفدار و شناخته شده هستند. این موضوع باعث شده که لاستیک های کره حتی از لاستیک های ژاپنی هم بیشتر فروش داشته باشند.

در بین این برندهای کره ای در بازار لاستیک ایران، این روزها شاهد حضور یک برند جدید با نام جی پلنت هستیم. این برند را می توان از زیر مجموعه های لاستیک نکسن کره به حساب آورد. که از تکنولوژی ساخت این شرکت در تولید لاستیک های خود استفاده می کند. علاوه بر این اکثر آج های لاستیک های جی پلنت، از همان طراحی لاستیک نکسن بهره برده است.

کیفیت بسیار بالای لاستیک جی پلنت به اضافه قیمت های بسیار خوب این لاستیک نسبت به سیار لاستیک های کره ای باعث شده تا مصرف کننده های بسیاری به دنبال خرید لاستیک های این برند کره ای باشند.

خرید لاستیک جی پلنت در رشت
خرید لاستیک جی پلنت در رشت

چرا باید لاستیک جی پلنت خرید؟

استفاده از فناوری پیشرفته

شرکت جی پلنت، برای طراحی و تولید لاستیک های خود، از بهترین و بروزترین فناوری ها در ساخت و تولید تایر استفاده می کند. تا بتواند رضایت بخش ترین و بی نظیرترین تجربه رانندگی را برای مشتریان خود به وجود بی آورد. این شرکت با کمک تیم متخصص خود در کره ی جنوبی، بر روی تولید لاستیک با استفاده از پیشرفته ترین فناوری ها تمرکز دارد. و به طور پیوسته در حال سرمایه گذاری در این بخش است، تا با کیفیت ترین لاستیک ها تولید و در اختیار مصرف کننده ها قرار دهد.

آزمایش و تست های دقیق

شرکت جی پلنت، برای اینکه بتواند بهترین و با کیفیت ترین لاستیک ها در اختیار مشتریان خود قرار دهد، قبل از معرفی و عرضه آن ها در بازار، آزمایشات و تست های دقیقی بر رویشان انجام می دهد. و بعد از اینکه لاستیک طراحی شده توانست در تست و آزمایش ها امتیاز خوبی کسب کند، آنها را برای فروش به بازار عرضه می کند. این نوع آزمایش ها و بر رسی ها باعث می شود تا مصرف کننده ها با خیال راحت و اطمینان بیشتر از کیفیت، لاستیک های جی پلنت را خریداری و استفاده کنند.

خط تولید هوشمن لاستیک جی پلنت

جی پلنت هم مانند شرکت نکسن، خط تولید هوشمندی را دارد. این خط تولید به طور بسیار هوشمند توسط روبات ها کنترل می شود. و این امکان را به وجود می آورد تا در صورت وجود داشتن مشکل فنی در هر لاستیک آن را به طور خودکار از خط تولید خارج کند. یکی دیگر از مزیت های این نوع خط تولید، کیفیت ساخت یکنواخت در لاستیک ها است. و باعث می شود تا لاستیکی که به دست مصرف کننده می رسد، هیچ گونه مشکل و ایراد فنی نداشته باشد.

خرید لاستیک جی پلنت در رشت
خرید لاستیک جی پلنت در رشت

ویژگی طراحی لاستیک های جی پلنت

هندلینگ لاستیک جی پلنت

در ساخت لاستیک های جی پلنت از پیشرفته ترین فناوری ها استفاده می شود. تا ویژگی هایی مثبتی را برای هر مدل تایر به وجود بی آورند. یکی از ویژگی های لاستیک های جی پلنت را می توان هندلینگ خوب آن ها دانست. برای به وجود آمدن این ویژگی مهندسان این شرکت آج لاستیک ها را به صورت نامتقارن و با استفاده از تزریق ژل سیلیکا طراحی و تولید می کنند. تا علاوه برا داشتن ظاهری زیبا، عملکرد و هندلینگ خودرو را افزایش دهد.

پایداری و راحتی لاستیک جی پلنت

یکی دیگر از ویژگی های خوب لاستیک های جی پلنت را می توان راحتی و پایداری خوب آن ها در سواری خودرو دانست. برای به وجود آمدن این ویژگی، طراحان جی پلنت از دو تسمه فولادی که با نواری از جنس پلی استر پوشیده شده است استفاده کرده اند. این مدل ساخت باعث می شود تا لاستیک عملکردی پایدار و سواری راحتی را برای خودرو و سرنشینان آن به وجود بی آورد.

صدای کم لاستیک جی پلنت

به لطف ترکیب مواد آج، و طراحی خوب آن، لاستیک های جی پلنت صدای بسیار کمی را تولید می کنند. این ویژگی مخصوصا در سفرهای طولانی مدت و در جاده های خارج از شهر بیشتر به چشم می آید.

خرید لاستیک جی پلنت در رشت
خرید لاستیک جی پلنت در رشت

مصرف سوخت لاستیک جی پلنت

این شرکت در ساخت لاستیک های خود از ترکیب ژل سیلیکا استفاده می کند. این ترکیب به اضافه طراحی خوب آج باعث شده تا لاستیک های جی پلنت مقاومت غلطشی بسیار پایینی را با سطح جاده داشته باشند. که علاوه بر اینکه باعث کاهش اصطکاک و افزایش طول عمر لاستیک می شود، مصرف سوخت را هم کاهش می دهد.

طول عمر و دوام لاستیک جی پلنت

همان طور که گفتیم در ساخت لاستیک های جی پلنت از ترکیب ژل پیشرفته سیلیکا استفاده می کنند. این نوع ترکیب به اضافه طراحی شکل آج سبب می شود تا لاستیک بسیار با دوام و طول عمر بیشتری داشته باشد. این ویژگی سبب شده تا تایرهای جی پلنت هزاران کیلومتر را به راحتی دوام بیاورند.

( خرید لاستیک جی پلنت در رشت )