خرید لاستیک بی اف گودریج

دسته بندی ها: خرید لاستیک, لاستیک سواری

خرید لاستیک بی اف گودریج

امروزه راننده ها دوست دارند که اتومبیل شان بیشترین امکانات را داشته باشد. همین موضوع باعث شده تا خودروهای شاسی بلود و کراس اوور محبوبیت بسیاری پیدا کنند. مدل های جدیدتر این نوع اتومبیل ها می تواند هندلینگ خوب و ایمنی بیشتری را در بزرگ راه ها داشته باشند و اگر زمانی دوست داشته باشید که به آفرود بروید این اتومبیل ها حتما همراهان خوبی خواهند بود.

در مورد لاستیک ها هم همینطور است. در گذشته یا می توانستید از لاستیک های مخصوص بزرگ راه استفاده کنید(highway/terrain)، یا می توانستید از لاستیک آفرود(Mud Terrain) برای اتومبیل شاسی بلند خود استفاده کنید. که استفاده از لاستیک آفرود برای استفاده روزمره بسیار سخت و استفاده ار لاستیک مخصوص بزرگ راه برای آفرود تقریبا غیر ممکن است.

ولی امروزه با به وجود آمدت لاستیک های All-terrain یا AT شما می توانید در هر مسیری رانندگی کنید. یکی از بهترین نمونه های لاستیک AT را می توان لاستیک بی اف گودریچ دانست. برای خرید لاستیک بی اف گودریج از فروشگاه الماس اقدام کنید.

خرید لاستیک بی اف گودریج
خرید لاستیک بی اف گودریج

لاستیک بی اف گودریچ چه ویژگی هایی دارد؟

لاستیک BF Goodrich T/A KO2 چهارمین نسل از لاستیک های AT این شرکت است که برای اولین بار حدود 15 سال پیش به بازار عرضه شد. این لاستیک برای استفاده در خودروهای Jeep، شاسی بلندها و پیکاپ ها طراحی و تولید شده است. و طراحی آن به گونه ای است که می تواند در مسیرهای جاده ای و آفرود و در تمامی شرایط آب و هوایی کنترل و عملکرد خوبی را برای اتومبیل به وجود بی آورد. دوام بالای آج T/A KO2 می تواند اعتماد به نفس شما در هنگام رانندگی در میسیرهای صخره ای بهبود ببخشد.

مهندسان بی اف گودریچ دیواره های این لاستیک را دو برابر قوی تر از مدل قبلی یعنی KO طراحی کرده اند و استفاده از تسمه های دو قلوی فولادی که با نواری از نایلون تقویت شده است، باعث می شود این لاستیک دیواره های بسیار مستحم و بادوامی داشته باشد.

لاستیک بی اف گودریچ T/A KO2، مقاومت و دوام بیشتری نسبت به مدل قبلی خود در برابر سایش دارد، و برای ساخت آج آن از جدیدترین بهینه سازهای کامپیوتری به اضافه قالب بندی جدید استفاده کرده اند تا T/A KO2 بتواند در آب و هوای مرطوب و برف و یخبندان عملکرد خوبی داشته باشد.

لاستیک بی اف گودریج ده درصد چسبندگی بیشتر در هنگام رانندگی در گل و 20% چسبندگی بیشتر هنگام رانندگی در برف را نسبت به مدل قبلی خود ارائه می دهد. این لاستیک مجهز به آج جانبی با بلوک های مستقل و بیرون زده در دیواره است. که باعث بهبود چسبندگی در برف و گل می شود. و همچنین در هنگام سنگ نوردی چسبندگی خوبی را به وجود می آورد. در ناحیه آج شانه ای این لاستیک شیارهای عمیقی وجود دارد تا گل و برف به راحتی از آج لاستیک خارج شود. این ویژگی باعث بهبود چسبندگی لاستیک در خاک نرم و گل می شود.

بر روی دیواره لاستیک، نماد برف و کوه حک شده است و نشان می دهد که لاستیک در آب و هوای زمستانی و برف و یخبندان شدید می تواند عملکرد بسیار خوبی را داشته باشد. این ویژگی یمی از نقاط قوت این لاستیک است که بسیاری از راننده ها از آن تعریف کرده اند..

اگر چه بسیاری از لاستیک های AT می توانند سواری خوبی را در بزرگ راه ها و جاده های خارج از شهری ایجاد کنند. اما T/A KO2 از بیشتر لاستیک های این کلاس در این زمینه عملکرد بسیار بهتری دارد و در هنگام حرکت و حتی در سرعت های بالا بسیار کم سر و صدا تر از آنچه که فکر می کردید است. و دلیل این بهبود طراخی این لاستیک نسبت به مدل قبلی خودش است.

آج لاستیک BF Goodrich T/A KO2 در برابر پارگی و برش بسیار مقاوم است که باعث می شود لاستیک عمر بیشتری داشته باشد. ظراحان شرکت BFG، اداعا کرده اند که عمر آج این لاستیک دو برابر بیشتر از نسل قبلی است و این خبر بسیار خوبی است برای کسانی که در مناطقی تردد دارند که شن وماشه در آن زیاد است. طراحی آج پیوسته این لاستیک باعث افزایش پایداری و فرمان پذیری و همچنین کاهش سایش آن می شود.

این لاستیک برای رینگ های 15 تا 20 اینچی طراحی و تولید شده است. همچنین سایزهای 31، 32 و 33 اینچ آن هم نیز موجود است. به علاوه اینکه T/A KO2 با استاندارد LT-Metric تولید شده و قابلیت استقاده در خودرهای سنگین تر و حمل بار را نیز به خوبی دارد. برای خرید انواع لاستیک بی اف گودریچ می توانید از فروشگاه الماس تایر اقدام کنید.

خرید لاستیک بی اف گودریج
خرید لاستیک بی اف گودریج

مزایای لاستیک بی اف گودریج

  • چسبندگی خوب در سطوح سخت، شن و ماسه
  • چسبندگی و کشش بسیار خوب در گل و لای
  • قابل استفاده برای سنگ نوردی
  • ساختاری بسیار سخت و بادوام با پوشش مقاوم در برابر برش
  • طول عمر بالای آج
  • قابلیت رانندگی خوب در خیابان در شرایط خشک
  • پایداری خوب در بزرگ راه
  • سواری ایمن روی زمین های خیس و مرطوب
  • چسبندگی خوب در زمین های برفی
  • عملکرد آفرود خوب

معایب

  • هیچ ایرادی در این تایر وجود ندارد.
خرید لاستیک بی اف گودریج
خرید لاستیک بی اف گودریج