لاستیک اپتیما

دسته بندی ها: خرید لاستیک, رینگ, لاستیک سواری, لاستیک میشلن, لاستیک نکسن

بهترین لاستیک برای اپتیما


 

لاستیک اپتیما

لاستیک اپتیما

اپتیما را باید یکی ازموفق‌ترین خودروهای سدان کیا درایران دانست. خودرویی  که توسط اطلس‌خودرو، نماینده رسمی کیا درایران عرضه میشود و تا به امروز در بازار داخل مورد استقبال خوبی قرار گرفته است. نسل چهارم کیا اپتیما که با نام اپتیما JF در سال ۲۰۱۵ رونمایی شد با ظاهری زیبا و جذاب پیش فروش آن توسط شرکت اطلس خودرو آغاز گردید و طبق اعلام شرکت، این خودرو با موتور۲.۴ لیتری تِتا ۲ به بازار ایران راه پیدا کرده است.

این موتور در نسخه MPi ، حدود ۱۷۲ اسب بخار قدرت دارد و با سیستم GDi تا ۱۹۰ اسب بخار قدرت را برای اپتیما جدید فراهم می کند. این خودرو در تیپ های گوناگونی همچون: ساده ، LX ، LX۱.۶T ، هیبرید ، هیبرید EX ، EX ، JF ، TF ، SX ، لیمیتد SX ، GT لاین تولید و عرضه می گردد.

سایز لاستیک اپتیما

توجه به سایز لاستیک از نکات پر اهمیتی است که باید به آن اهمیت داد و دلیل آن نیز کاملاً مشهود است ، چون علاوه بر اینکه عملکرد خودروی شما را بهبود می بخشد، ایمنی شما و سرنشینان خودرو را نیز تضمین می کند. باتوجه به اینکه این خودرو دارای تیپ های گوناگون می باشد ، سایز استاندارد لاستیک اپتیما نیز در هر کدام از این تیپ ها متفات است.

به طور مثال: لاستیک اپتیما تیپ ساده در سایزهای ۲۰۵/۶۵R۱۶ ، سایز ۲۱۵/۵۰R۱۷ ، سایز ۲۳۵/۴۵R۱۸ و سایز ۲۲۵/۴۵R۱۸ و لاستیک اپتیما LX و هیبرید نیز در سایز ۲۰۵/۶۵R۱۶ و لاستیک اپتیما JF و TF در سایز ۲۲۵/۴۵R۱۸ و سایز لاستیک اپتیما جی تی لاین ، تیپ SX و لیمیتد SX در سایز ۲۳۵/۴۵R۱۸ و لاستیک هیبرید EX در سایزهای ۲۱۵/۵۰R۱۷ و ۲۱۵/۵۵R۱۷ و لاستیک اپتیما EX نیز در سایز ۲۱۵/۵۵R۱۷ تولید می گردد.

امکان انتخاب و جایگزینی لاستیک سایزهای پهن تر نیز برای هر یک از این تیپ ها وجود دارد ولی تغییر سایز لاستیک اپتیما به شما توصیه نمی گردد. با توجه به تنوع گسترده در سایز این خودرو  و ممکن نبودن جایگزینی بین سایز های مختلف توصیه می شود قبل از اقدام به خرید حتما سایز خودرو خود را بررسی نمایید.

در حال حاضر تنوع بسیار خوبی از برند های معتبر بین المللی در سایز های مناسب این خودرو در بازار ایران در دسترس هستند.

قیمت لاستیک اپتیما

در بازار لاستیک باتوجه به بالا و پایین شدن قیمت ارز و مشکلات در ورود مواد اولیه و تایرهای خارجی به داخل ایران ، شاهد نوسانات زیادی در قیمت ها هستیم.

در فروشگاه الماس تایر برای خرید لاستیک اپتیما هانکوک یا برندهای دیگر ایرانی از بارز ، ایران تایر و …  گرفته که با نرخ مصوب دولتی و تایرهای خارجی همچون: تراینگل ، میشلن ، نکسن و… با قیمت های رقابتی نسبت به فروشگاه های دیگر را ، از این فروشگاه  تهیه نمایید و مهم تر از همه خدمات نصب و بالانس این تایر را درب منزل خود دریافت کنید.

download 1