خرید رینگ 207

دسته بندی ها: رینگ

خرید رینگ 207

امروز قصد داریم که برای شما از سایز رینگ 207 صحبت کنیم اگه شما جزو ان دسته از  عزیزانی  هستید که خودرو 207 دارید این مقاله برای شما است پس به شما پیشنهاد میکنیم که تا آخر این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با سایز رینگ 207 آشنا کنیم.

قیمت لاستیک 207

انتخاب لاستیک و رینگ برای رانندگان یکی از مهم‌ترین کارهایی هست که باید آنها انجام بدهند زیرا لاستیک کمک می کند که خودرو روان حرکت کند حال انتخاب لاستیک مناسب برای بهتر ترمز گرفتن و راحتی بیشتر سرنشینان می باشد معمولاً لاستیک 207 و لاستیک سایزهای مختلفی دارد که ما قصد داریم لاستیک مناسب برای  207 را بررسی بکنیم هر کارخانه ای یک حد استاندارد به مصرف کنندگان خود در جهت لاستیک میدهد که نباید از آن مقدار کوچکتر باشد باعث خرابی خودرو میشود.

یکی از مهمترین دلایل رانندگان را وادار به استفاده از لاستیک 207 می کنند  که به دلیل زیبایی هایی که در خود دارد ظاهر اسپرت ای دارد اما استفاده از این لاستیک برای خودروی 207 معایب بسیار بزرگی دارد که توصیه می‌شود از آن استفاده نکنید.

 

تقریبا نمیشه که چیزی عیبی نداشته باشد  لاستیک 207 هم عیب هایی دارد که اصلا برای خودرو های دیگر توصیه نمیشود زیرا به دلیل پهنی که در خود دارد باعث چسبندگی خیلی زیادی میشود که این چسبندگی خیلی عالی هستش اما همانطور که در بالا توضیح داده شد وقتی هوا بارانی یا نمناک باشد آب یا رطوبطی که  بر روی زمین وجود دارد از طریق عاج های لاستیک وارد لاستیک می شود و چسبندگی های لاستیک 207 از بین میرود و باعث میشود که لاستیک خیلی بد روی زمین حرکت کند و از اصطحکاک ماشین کم شود و تعادل ماشین از بین برود و ماشین منجر به تصادف میشود.

لاستیک پهن برای 207 خیلی عالی است اما بستگی به جنس لاستیک 207 دارد که چجور لاستیکی روی خودروی خودتان سوار کنید که این لاستیک برای این خودرو بسیار بسایر عالی هستش که در سر جاده ها برای پیچ ها به راحتی میچرخد اما در چرخش ماشین خیلی کمک میکند، یعنی به راحتی می پیچد همچنین در ترمز گیری خیلی سریع عمل میکند یه  عیبی دارد که این است که لاستیک به دلیل بزرگ بودن تایر ها باعث می شود که به اتاقک ماشین صدمه وارد شود و این کار باعث میشود که برای سرنشینان خودرو راحتی به وجود نیاید.

شما میتوانید برای اطلاع از قیمت لاستیک ها میتوانید با ما تماس بگیرید یا میتوانید که از مشاوره آنلاین ما استفاده کنید و همکاران ما شمارا راهنمایی کرده و قیمت روز بازار را به شما خواهیم داد.

 

بهترین رینگ برای 207 کدام است ؟

همچنین باعث مصرف بیشتر سوخت، انتقال درصد بالاتری از ضربات دست اندازها به اتاق خودرو و استهلاک بیشتر و سفت تر شدن فرمان شود. از طرفی کنترل بهتری به راننده می دهد و در هنگام پیچیدن راحت تر عمل می کند.

بر خلاف تایرهای باریک تر که کنترل کمتری دارند و در هنگام پیچیدن سخت تر عمل می کنند اما از طرفی شدت کمتری از ضربات وارد شده را به اتاق اتومبیل انتقال می دهند.

 

ارتفاع لاستیک نیز در میزان کنترل تاثیر دارد، لاستیک هایی که دیواره های کوتاه تری دارند، از نظر کنترل برتری دارند زیرا ارتعاش در آن ها کتر است و فرمان سریع تر و نرم تر عمل می کند اما باید در نظر داشت که در زمین های خیس کنترل کمتری خواهد بود.

بیشتر لاستیک های اسپرت میزان تحمل فشار و حداکثر سرعت بالایی دارند اما همواره موقع تعویض باید با اعداد استاندارد خودرو مقایسه شوند و مقداری بزرگتر یا مساوی آن ها داشته باشند.

خرید رینگ207
خرید رینگ207

سایز رینگ 207

سایز رینگ های 207، معمولا صورت استاندارد 14 اینچ هستند که بهترین لاستیک برای این سایز  از رینگ تایر 185/65R 14 می باشد که خیلی هم راندگان رضایت خوبی دارند از این نوع رینگ و تایر، البته لازم به ذکر است که بسیاری از رانندگان برای هندلینگ بهتر و بالا بردن سطح پایداری خودروی خود در سرعت های بالا معمولا از لاستیک های پهن تری استفاده کنند که می توان به تایر های  195/60R 14 و 205/60R 14 اشاره کرد.

اگر که بخواهیم از نظر قیمت صحبت کنیم همانطور که میدانید لاستیک هایی که در خارج از کشور تولید میشوند یه قیمتی تقریبا دو برابر لاستیک هایی است که داخل کشور تولید میشه اما بسیار زیادی از تعمیرکارها معتقد اند که هزینه ی بیشتری برای لاستیک خارجی از جهاتی به صرفه تر است بهدلیل این که از کیفیت بالا و عملکرد بهتر آن ها باعث جلوگیری از خراب شدن جلوبندی و در نتیجه حذف شدن هزینه های تعمیر آن می شود.

 

سایز لاستیک 207

اگر شما در مناطق شرجی و بارانی زندگی می کنید بهتر است به سمت لاستیک پهن 207 روی زیرا با توجه به مواردی که در بالا توضیح داده شد اصلاً لاستیک توصیه نمی شود.

همچنین در آب و هوای خشک باعث می شود که فشار بسیار زیادی به خودرو بیاید و خود را بیش از حد نیرو مصرف کند و همین امر سبب می شود که سوخت بسیار زیادی مصرف میکند.

 

البته شایان ذکر است که چسبندگی بیشتر لاستیک پهن 207 در مسیر های خشک بسیار فرمان پذیری بهتری برای خودرو دارد.

اگر هزینه‌ای که میخواهید برای لاستیکهای اتومبیل تلان صرف کنید اهمیت دارد لاستیک های پهن قیمت بالایی دارند پس میتوانید لاستیکهای استاندارد خریداری کنید البته لاستیک های بزرگتر رینگ های بزرگ تر دارند  و باید برای آن هزینه جداگانه بپردازید.

خرید رینگ207
خرید رینگ207

کلام آخر

حال میتوانید تصمیم‌گیری بکنید که چه رینگ و چه لاستیکی را برای خودرو  خود 207 خود انتخاب کنید اکثر مصرف کنندگان از رینگ سایز 14 راضی بودند توجه داشته باشید کار برای خودرو خود بتوانید یک رینگ عالی تهیه کنید توجه داشته باشید که رینگ های عادی تر قیمت کمتری دارند اما دوام خوبی دارند و همچنین رینگ های اسپرت تر  قیمت بالاتری دارند اما  زیبایی بهتری در در خود دارند.