خرید امن لاستیک

دسته بندی ها: دانستنی در مورد لاستیک

خرید امن لاستیک

کلاهبرداری حرفه ای با ترفند فروش لاستیک ارزان قیمت

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات از شناسایی و دستگیری فردی که اقدام به کلاه‌برداری با ترفند فروش لاستیک خودرو ارزان قیمت می‌کرد، خبر داد.

سرهنگ یوسف شاکری، رئیس پلیس فتا استان خراسان شمالی اظهار داشت: با مراجعه شهروندی به اداره پلیس فتا و ارائه شکایتی از طرف وی که اعلام داشت در شبکه‌های اجتماعی مورد کلاهبرداری قرار گرفته است، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
به گزارش رکنا، این مقام انتظامی گفت: در مرحله تحقیقات اولیه مشخص شد که طی یک خرید اینترنتی توسط قربانی این پرونده، رسید باربری جعلی بوده است و مبلغ واریزی به‌حساب فرد کارتن‌خوابی در تهران واریزشده است و سرانجام، فرد کلاه‌بردار مبلغ اعلامی را برداشت کرده است.

خرید امن لاستیک
خرید امن لاستیک

وی افزود: طی هماهنگی قضایی، اکیپی از مأموران پلیس فتا ابتدا به استان تهران و سپس استان مازندران اعزام شدند و طی یک اقدام غافلگیرانه، متهم در ویلای اجاره‌ای خود دستگیر شد و جهت سیر مراحل قانونی به استان خراسان شمالی منتقل شد.

سرهنگ شاکری بیان داشت: در تحقیقات انجام‌شده از متهم مشخص شد که متهم تاکنون مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را با همین روش از تعدادی از شهروندان کلاه‌برداری کرده است.

رئیس پلیس فتا استان خراسان شمالی به شهروندان توصیه کرد: در فضای مجازی فریب آگهی‌های وسوسه‌انگیز و قیمت‌های کاذب کالا درج‌شده فضای مجازی را نخوردند و پرداخت وجه را به بعد از تحویل کالا موکول نمایند و در صورت بروز هرگونه مشکل در فضای مجازی و یا برای کسب اطلاعات بیشتر و بهره‌مندی از مطالب آموزنده به سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir مراجعه کنند.